Azerbaidžano greito maitinimo restoranuose – BS/2 įdiegti savitarnos kioskai

Publikuota: 2018 m. rugsėjo 12 d. trečiadienis

Iš kairės: BS/2 Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev, McDonald tinklo Azerbaidžane IT direktorius Roman Naumkin ir BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Jurij Mikuckij

Greito maitinimo restoranuose „McDonald's“ Azerbaidžane įrengti pirmieji interaktyvūs savitarnos kioskai. Projektą įgyvendina Lietuvos įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), o nuolatine kioskų priežiūra rūpinasi antrinė jos įmonė šioje šalyje – BSKOM.

Azerbaidžane pirmasis restoranas McDonald's“ buvo atidarytas 1999 m. lapkričio 9-ąją – Baku, Fontanų aikštėje. Šiuo metu šalyje yra 12 restoranų. Turistinėje Baku zonoje Amburane esančiame restorane pirmajame pastatyti šiuolaikiški „Diebold Nixdorf“ savitarnos terminalai.

„Vienas iš didžiausių savitarnos terminalo privalumų – paprastas, intuityvus naudojimasis. Užsisakyti maistą per tokį savitarnos kioską paprasta ir patogu. Tereikia jutikliniame ekrane iš meniu pasirinkti norimą patiekalą, o tuomet atsiskaityti už jį banko kortele. Kai įrenginys priima užsakymą, klientui išduodamas čekis ir užsakymo numeris. Informacija apie tai, kad patiekalas jau paruoštas, skelbiama atskirai kabančiame dideliame ekrane. Tuomet klientas jį gali atsiimti. Be abejo, tokia sistema patogi ir pardavėjams, ir pirkėjams: sumažėja eilės, taupomas laikas, išvengiama žmogiškojo faktoriaus įtakos, o paslaugų ir produktų kokybė suvokiama objektyviau, – sako „McDonald's“ tinklo Azerbaidžane IT direktorius Roman Naumkin.

Didelis savitarnos kiosko ekranas yra puiki vieta reklamai – jame galima demonstruoti akcijas ir specialius pasiūlymus. Tyrimų duomenys rodo, kad pradėjus naudoti savitarnos terminalus, vidutinis užsakymo čekis pailgėja. Kai už nugaros nelaukia eilė, pirkėjas nėra skubinamas, gali ramiai peržiūrėti visą meniu, atrasti ir paragauti kažką naujo. Kai per terminalus rodomos akcijos ir specialūs pasiūlymai, pirkėjas jaučia didesnę pasirinkimo laisvę, nei tuo atveju, kai tam tikrus patiekalus jam bando įsiūlyti restorano darbuotojai. Taigi užsakymų daugėja, o vieno užsakymo sąrašas ilgėja.

Interaktyvūs kioskai gali būti lengvai pritaikomi įvairiems užsakovų poreikiams. Galima pasirinkti, kad savitarnos kioskas turėtų vieną arba du 32 colių jutiklinius ekranus, kuriais iš skirtingų pusių vienu metu galėtų naudotis du pirkėjai. Įrenginys gali būti įtaisytas į sieną arba pastatytas norimoje prekybos vietoje. Taigi restorano ar parduotuvės valdytojas gali tinkamiausiai susiplanuoti prekybos erdvę.

„Savitarnos terminalai jau plačiai įsitvirtino mūsų gyvenime: mokėjimo terminalai, paštomatai, bilietų pardavimo automatai. Pvz., Prancūzijoje 85 proc. „McDonald's“ užsakymų atliekama per kioskus. Tikimės, kad tokia pat sėkmė lauks ir Azerbaidžane, nes šie įrenginiai padeda klientams greitai užsisakyti maistą ir atsiskaityti. Taip paspartėja klientų aptarnavimas, sumažėja personalo išlaidos.  „Diebold Nixdorf“ savitarnos kioskai patrauklūs užsakovams dėl  didelio konfigūracijos pasirinkimo ir patogaus naudojimosi. Šiais metais naujausias šio gamintojo kiosko modelis „K-two“ buvo įvertintas prestižiniu apdovanojimu „Red Dot Product Design Award“ konkurse už funkcionalumą, dizainą, patikimą ir greitą veiklą, – pasakoja BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Jurij Mikuckij.

Anot jo, sėkmingą terminalų diegimą lemia jų patikima ir nepertraukiama veikla. Visame pasaulyje greito maitinimo restoranuose įdiegta jau daugiau nei 10 tūks. „Diebold Nixdorf“ savitarnos kioskų. Siekis mažinti išlaidas ir paspartinti klientų aptarnavimą yra viena iš svarbiausių savitarnos kioskų rinkos augimo priežasčių. Analitikų nuomone, vidutiniškai šios rinkos augimo tempas sudaro 10,7 proc., o iki 2024 m. pasieks 12,8 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovė BS/2, kurianti specializuotą programinę įrangą bankams ir mažmeninės prekybos įmonėms, daugiau nei 20 metų yra išskirtinė „Diebold Nixdorf“ partnerė Baltijos šalyse, Kazachstane, Azerbaidžane, Sakartvele, Uzbekistane, Kirgizijoje ir kitose šalyse.

Šaltinis: BS/2
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kas lemia interneto spartą? (2)

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys, reikalauja stabilaus ir spartaus interneto. Kai gyvas bendravimas vis dar ribojamas, norisi su draugu per internetą susirungti ir naujausiame kompiuteriniame žaidime, per internetą žiūrėti televiziją, klausytis muzikos. Visai šiai veiklai taip pat reikia didesnės interneto spartos. skaityti »

BS/2 dalyvaus 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume Maskvoje (8)

Balandžio 26-27 dienomis BS/2 rengiasi dalyvauti Maskvoje vyksiančiame 12-ajame tarptautiniame PLUS-forume „Bankinė savitarna, mažmeninė prekyba ir grynųjų pinigų judėjimas 2021“. skaityti »

Malyje bankomatus saugos „ATMeye.iQ“ (3)

Bendradarbiaudama su regioniniu partneriu, BS/2 pradėjo platinti Malyje savo programinį sprendimą „ATMeye.iQ“, kartu palaikydama vietinių finansų įstaigų bankinės savitarnos optimizacijos iniciatyvą. skaityti »

Nauja verslo realybė ‒ virtualūs renginiai (4)

COVID-19 pandemijai užvaldžius visą pasaulį, vis daugiau bendrovių nuotoliniu būdu ėmė organizuoti ne tik savo veiklą, bet ir savo seminarus bei tarptautinius renginius. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė pelnė metų bendruomeniškiausios įmonės vardą (3)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė ‒ 2020-ųjų metų bendruomeniškiausia įmonė. Tokį įvertinimą grupė pelnė LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos kasmet organizuojamuose Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose didelių įmonių kategorijoje. Minėtoje kategorijoje varžėsi – 11 įmonių. skaityti »

Mokėjimo kortelių evoliucija: nuo popierinių iki virtualių ir medinių? (1)

Mokėjimo kortelės vis sparčiau konkuruoja su grynaisiais pinigais, o koronaviruso pandemijos metu paraginus visuomenę vengti grynųjų, ši konkurencija dar sparčiau išaugo. Tačiau, kokia jų ateitis? Ar kortelės pakeis grynuosius pinigus, o gal visai išnyks, taps virtualiomis? Pažvelkime į jų istoriją. skaityti »

Grynieji ar kortelė? Pandemijos įtaka (1)

COVID-19 pandemija visame pasaulyje paskatino skaitmeninių paslaugų diegimą. Reikšmingi pokyčiai įvyko ir atsiskaitymų srityje. Priverstinė izoliacija, rekomendacijos vengti grynųjų pinigų paskatino sparčią elektroninių atsiskaitymų plėtrą. skaityti »

„Penki“ klientams – dar patikimesnis interneto ryšys (1)

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, teikianti šviesolaidinio interneto ir IPTV paslaugas sostinės gyventojams, praneša, kad sėkmingai įgyvendina ryšio magistralių spartos didinimo iki 100 Gb/s projektą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupės pajamos viršijo 60 mln. eurų (3)

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės, veikiančios bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo sprendimų, šviesolaidinio interneto bei IPTV, IT užsakomųjų paslaugų sektoriuose, pajamos 2020 metais pasiekė 62,5 mln. eurų. skaityti »

IPTV technologijai Lietuvoje – jau 20 metų (6)

Dar, rodos, taip neseniai populiariųjų TV serialų mėgėjai skubėjo namo iš darbo, kad tik nepraleistų kokios svarbios scenos. Krepšinio sirgaliams ne kartą teko neišsimiegoti belaukiant varžybų ir keiktis pražiopsojus tritaškį. Viskas pasikeitė atsiradus IPTV (angl. Internet Protocol Television), interneto protokolo pagrindu veikiančiai išmaniajai televizijai. skaityti »