BS/2 ir „Loginom Company“ suteiks naujų galimybių savo klientams

Publikuota: 2021 m. gruodžio 2 d. ketvirtadienis

Penkių kontinentų grupės įmonė BS/2, teikianti IT užsakomąsias paslaugas, kurianti programinius sprendimus ir platinanti bankinę įrangą, pasirašė partnerystės sutartį su „Loginom Company“.

Bendradarbiaujant įmonėms, bus įgyvendinami bendri užsakovų projektai, taikant „Loginom Company“ ir BS/2 programinius sprendimus.

BS/2 yra viena iš didžiausių  bankinės savitarnos įrangos sprendimų tiekėjų Baltijos, Užkaukazės ir Centrinės Azijos šalyse. Įmonė taip pat kuria specializuotus apsaugos ir darbo efektyvinimo sprendimus bankinės savitarnos sričiai. BS/2 produktais naudojasi 85-ių pasaulio šalių finansų organizacijos.

Loginom Company — profesionali duomenų analizės sprendimų kūrėja. Įmonė kuria sistemas, skirtas surinkti, integruoti ir išsamiai apdoroti verslo duomenis, kurti modulius ir vizualizaciją.  Įmonė siekia sukurti universalų, plačiai taikomą analitinį sprendimą.

BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Andrey Yushev teigia, kad didelius duomenų kiekius valdančioms įmonėms tiesiog gyvybiškai svarbu neprarasti savo konkurencinio pranašumo, judant skaitmeninės plėtros kryptimi.

„Jau seniai nebepakanka vien tik rūpintis duomenų saugumu, tinkamai apdoroti ir integruoti duomenų šaltinių. Kuriant vertę galutiniam klientui ir visam verslui, labai svarbu „žalius“ duomenis konvertuoti į vertingą informaciją ir žinias apie verslą. Šiuolaikinės informacinės technologijos ir duomenų struktūrizavimo, analizės bei  vizualizavimo metodų išmanymas padeda verslo vartotojams gauti reikiamų žinių. Būtent todėl manome, kad partnerystė su „Loginom Company“ mums padės priimti svarbius sprendimus, pagrįstus duomenų valdymu (angl. „Data-driven“ metodas)“, - sako jis.

Dirbdama duomenų apdorojimo ir analizės srityje, įmonė vadovaujasi geriausia šios srities praktika, taikydama mažojo kodo (angl. „low-code“) metodiką. Šio kodo platformos padeda žymiai sutrumpinti technologinių produktų pateikimo į rinką laiką ir suteikti vartotojui kokybišką sistemą be papildomos IT specialistų pagalbos.

„Loginom Company“ kuriamas produktas „Loginom“ aktualus įgyvendinant  BS/2 projektus, kai reikia optimizuoti duomenų apdorojimą.

Pagrindinis partnerystės tikslas — suteikti BS/2 klientams šiuolaikines priemones duomenims apdoroti ir ataskaitoms formuoti pagal įvairius rodiklius.

 Daugiausia bendradarbiavimo perspektyvų matoma šiose  srityse:

  1. Integruojant „Loginom“ ir BS/2 produktą „Cash Management.iQ“, kad būtų galima optimizuoti grynųjų pinigų paskirstymo planavimą.
  2. Finansų įstaigoms ir dideliems prekybos tinklams pasiūlyti galimybę gauti ir apdoroti vertingus duomenis apie klientų patirtį ir savitarnos kanalo efektyvumą.

„Bendradarbiavimo su BS 2 pradžia — dar vienas žingsnis, plečiant mūsų produkto naudojimą už Rusijos ribų. Atstovaudama bendriems bankininkystės ir mažmeninės prekybos klientų interesams užsienio šalyse, BS/2 gali naudoti „Loginom“ įvairioms analitinėms užduotims spręsti. 

Šios užduotys yra susijusios su grynųjų pinigų srautų valdymu, klientų segmentavimu reklaminėms kampanijoms bankomatuose organizuoti, reikiamos informacijos išgavimu iš didelio mokėjimo operacijų duomenų srauto ir kt. Esame įsitikinę, kad bendradarbiavimas bus produktyvus ir jau greitai atneš pastebimą naudą mūsų klientams, —  sako „Loginom Company“ direktorius Aleksey Arustamov.

Šaltinis: BS2.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

komentarai

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą (5)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (5)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (4)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »

„Vynamic Security“ saugo „Victoriabank“ bankomatus (3)

Bankinės infrastruktūros saugumas – vienas iš šiuo metu svarbiausių daugumos finansų įstaigų prioritetų. „DAAC Systems Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 ir „Diebold Nixdorf“, įgyvendino Moldovos banko „Victoriabank“ bankomatų tinklo apsaugos nuo loginių atakų projektą. Bankinių įrenginių apsaugai užtikrinti naudojamas „Diebold Nixdorf“ programinės įrangos „Vynamic Security“ modulis „Intrusion Protection“. skaityti »

BS/2 atidarė interneto svetainę apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą (3)

BS/2 sukūrė naują interneto svetainę СashManagementiQ.com, skirtą informuoti apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą jų išdavimo ir priėmimo vietose. skaityti »

Planuoti grynųjų poreikį bankomatuose „BasisBank“ padeda „Cash Management.iQ“ (2)

Sakartvelo bankas „BasisBank“ įsidiegė BS/2 sukurtą grynųjų pinigų srauto prognozavimo ir jų paskirstymo išdavimo-priėmimo vietose sprendimą „Cash Management.iQ“. skaityti »

„Penki“ ir ­5 faktai apie televiziją (3)

Pasaulinės televizijos dienos proga - 5 įdomūs faktai apie televiziją. skaityti »

Pandemijos akivaizdoje rekordiškai išaugo interneto srauto vartojimas (6)

Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus. skaityti »

Žvilgsnis į praeitį: nuo kasininko Ritty iki savitarnos kasų (5)

1879 m. lapkričio 4 d. minima kaip kasos aparato gimtadienis. Praėjus 141-eriems metams, šiuolaikinės prekybos jau nebegalime įsivaizduoti be kasų. Jos visur: parduotuvėse, kavinėse, degalinėse ir pašto skyriuose. Kas sugalvojo šį įrenginį, padedantį apskaityti pinigines įplaukas? skaityti »

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »