BS/2 paslaugos atitinka aukščiausius ISO 20000 standarto reikalavimus

Publikuota: 2011 m. kovo 30 d. trečiadienis

 

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2, kuri specializuojasi teikdama verslo procesų užsakomąsias paslaugas bankininkystės ir mažmeninės prekybos sektoriuose, sėkmingai įdiegė visame pasaulyje pripažintas informacinių technologijų (IT) įmonių veiklos rekomendacijas ITIL V3 (angl. Information Technology Infrastructure Library) ir įgyvendino ISO 20000 standarto, skirto paslaugoms valdyti, diegimą.

ISO 20000 yra pirmasis tarptautinis kokybės standartas, sukurtas specialiai IT paslaugoms valdyti. Jis padeda užtikrinti integruotą požiūrį į efektyvų jų teikimą, atitinkantį kliento verslo reikalavimus. Gautas ISO 20000 sertifikatas įrodo, kad BS/2 IT paslaugų vadybos struktūra atitinka geriausios technologinių paslaugų vadybos sistemos kūrimo, diegimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir priežiūros praktikos reikalavimus. Šis sertifikavimas padeda įmonėms tobulinti ir optimizuoti IT procesus, padidina našumą ir užtikrina kontroliuojamą nuoseklų aukštos kokybės paslaugų teikimą klientams bei galutiniams naudotojams.

„Standarto įgyvendinimas patvirtina aukščiausią BS/2 teikiamų techninės bei programinės įrangos priežiūros paslaugų kokybę. Jis parodo įmonės pasiryžimą puoselėti patikimas IT paslaugas ir infrastruktūrą, stiprinti darbuotojų pasitenkinimą bei darbo kokybę. Standarte apibrėžti veiksmai, būtini siekiant efektyviai įgyvendinti pokyčių, incidentų ir problemų bei bendravimo su klientais valdymo procesus. Tai – nuolatinės ir sistemingos technologinės bendrovės plėtros teikiant IT paslaugas garantas“, – teigia BS/2 Rinkodaros skyriaus vadovė Ignė Tumaitė.

BS/2 – tai tarptautinė kompanija, kuri specializuojasi teikdama užsakomąsias (angl. outsourcing), sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas daugiau nei 65–iose pasaulio šalyse, kurdama bankiniam sektoriui bei mažmeninei prekybai skirtą programinę įrangą ir kt. 

Išsamiau – www.bs2.lt.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Užsakomųjų IT paslaugų privalumai ir trūkumai

Užsakovai skirtingai supranta, kas yra užsakomosios paslaugos ir kuo jos skiriasi nuo įprastinės techninės pagalbos, nes abiem atvejais įmonė perduoda tam tikrus verslo procesus trečiajai šaliai. „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ Techninės priežiūros departamento vadovas Andrius Kiaunė pastebi, kad techninė pagalba paprastai būna vienkartinė arba periodinė. skaityti »

Mobilioji „Cash Management.iQ“ versija: naujos inkasacijų kontrolės galimybės

Viena iš BS/2 programinio sprendimo „Cash Management.iQ“ funkcijų – nuotolinė inkasatorių darbo stebėsena realiuoju laiku. Nuo šiol grynųjų pinigų priėmimą ir perdavimą galima sekti per mobilųjį įrenginį (išmanųjį telefoną, nešiojamąjį ar stacionarų QR kodų skenerį). skaityti »

Kas ta veidų aptikimo funkcija ir kaip ji gali padėti bankams apsaugoti bankomatus

Veidų aptikimas (angl. Face Detection) – tai biometrijos technologijų pagrindu veikianti funkcija, padedanti nustatyti, ar prieš vaizdo kamerą stovi gyvas žmogus. Ši funkcija įdiegta į BS/2 sukurtą bankinės įrangos vaizdo stebėsenos ir apsaugos sprendimą „ATMeye.iQ“. skaityti »

„Intersect 2019“. Bankininkystės sektoriaus patirtis ir ateities vizija

Nepaisant spartaus pasaulinio skaitmenizavimo proceso, bankų skyriai artimiausiu metu neišnyks. Finansų įstaigos supranta, kad atsisakydamos realių klientų aptarnavimo centrų, prarastų artimą ryšį su klientais ir jų pasitikėjimą. Tokią nuomonę išsakė „Diebold Nixdorf“ prezidentas Gerrard Schmid, atidarydamas trijų dienų konferenciją „Intersect 2019“, vykusią Las Vegase (JAV). Renginyje dalyvavo ir „Penkių kontinentų“ grupės įmonės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) atstovai. skaityti »

Nauja „ProfIT“ interneto svetainė – daugiau galimybių verslui

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų „ProfIT“, savo verslo partneriams pristato atnaujintą jo interneto svetainę. skaityti »

Ateities prekyba. „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas

Naujausios mažmeninės prekybos tendencijos ir pokyčiai buvo pagrindinės temos, svarstytos pasaulinio bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų gamintojo „Diebold Nixdorf“ partnerių iš Rytų Europos suvažiavime. skaityti »

Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi spartųjį šviesolaidinį internetą ir IPTV

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, abonentų, kurie naudojasi interneto prieigos paslaugomis, teikiamomis šviesolaidinėmis linijomis, skaičius nuolat auga. skaityti »

Naujos „Payments.iQ“ galimybės mokėjimo operacijoms stebėti

BS/2 išleido atnaujintą programinio sprendimo „Payments.iQ“ versiją, kuri iš esmės keičia požiūrį į skirtingų naudotojų grupių darbo organizavimą. skaityti »

12-ika Lietuvos regioninių gydymo įstaigų patikėjo virtualių serverių priežiūrą „ProfIT“

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis „ProfIT“ – užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų – pasirašė jungtinę informacinių sistemų infrastruktūros priežiūros paslaugų sutartį su 12-a Lietuvos regioninių gydymo įstaigų. skaityti »

Bankomatų apsauga: kaip panaudoti visas vaizdo stebėsenos sistemos galimybes

2019 m. Europos saugių mokėjimo operacijų asociacija (angl. European Association for Secure Transactions) paskelbė ataskaitą, kurioje teigiama, kad per pastaruosius metus bankomatų fizinių atakų skaičius Europoje išaugo 27 proc. (nuo 3 584 iki 4 549 incidentų), o tokiu būdu pavogtų pinigų skaičius – 16 proc. (nuo 31 iki 36 mln. eurų). skaityti »