BS/2 paslaugos atitinka aukščiausius ISO 20000 standarto reikalavimus

Publikuota: 2011 m. kovo 30 d. trečiadienis

 

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2, kuri specializuojasi teikdama verslo procesų užsakomąsias paslaugas bankininkystės ir mažmeninės prekybos sektoriuose, sėkmingai įdiegė visame pasaulyje pripažintas informacinių technologijų (IT) įmonių veiklos rekomendacijas ITIL V3 (angl. Information Technology Infrastructure Library) ir įgyvendino ISO 20000 standarto, skirto paslaugoms valdyti, diegimą.

ISO 20000 yra pirmasis tarptautinis kokybės standartas, sukurtas specialiai IT paslaugoms valdyti. Jis padeda užtikrinti integruotą požiūrį į efektyvų jų teikimą, atitinkantį kliento verslo reikalavimus. Gautas ISO 20000 sertifikatas įrodo, kad BS/2 IT paslaugų vadybos struktūra atitinka geriausios technologinių paslaugų vadybos sistemos kūrimo, diegimo, įgyvendinimo, stebėsenos ir priežiūros praktikos reikalavimus. Šis sertifikavimas padeda įmonėms tobulinti ir optimizuoti IT procesus, padidina našumą ir užtikrina kontroliuojamą nuoseklų aukštos kokybės paslaugų teikimą klientams bei galutiniams naudotojams.

„Standarto įgyvendinimas patvirtina aukščiausią BS/2 teikiamų techninės bei programinės įrangos priežiūros paslaugų kokybę. Jis parodo įmonės pasiryžimą puoselėti patikimas IT paslaugas ir infrastruktūrą, stiprinti darbuotojų pasitenkinimą bei darbo kokybę. Standarte apibrėžti veiksmai, būtini siekiant efektyviai įgyvendinti pokyčių, incidentų ir problemų bei bendravimo su klientais valdymo procesus. Tai – nuolatinės ir sistemingos technologinės bendrovės plėtros teikiant IT paslaugas garantas“, – teigia BS/2 Rinkodaros skyriaus vadovė Ignė Tumaitė.

BS/2 – tai tarptautinė kompanija, kuri specializuojasi teikdama užsakomąsias (angl. outsourcing), sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas daugiau nei 65–iose pasaulio šalyse, kurdama bankiniam sektoriui bei mažmeninei prekybai skirtą programinę įrangą ir kt. 

Išsamiau – www.bs2.lt.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »