BS/2 pristato inovatyvų klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“

Publikuota: 2010 m. spalio 25 d. pirmadienis

„Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (logo)
Augant globalinei ekonomikai ir informacinių technologijų pažangai, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) profilis. Šių paslaugų teikėjai vis daugiau dėmesio skiria verslo klientams bei greitesniam naujovių diegimui, siekdami užtikrinti efektyvesnį ir sklandesnį klientams kylančių problemų sprendimą. Bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), užsakomųjų paslaugų finansiniam ir verslo sektoriams lyderė Baltijos valstybėse ir Rytų Europoje, plečia „.iQ“ šeimos produktų asortimentą ir siūlo inovatyvų klientų aptarnavimo sprendimo „Service Desk“ modulį „Service Request Management“.

„Klientai, besinaudojantys banko paslaugomis, retai susiduria su bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių gedimais. Nepaisant to šie įrenginiai, kaip ir bet kurie kiti, sukelia bankams nemažai problemų, ypač atokesnėse vietovėse, kur nėra klientų aptarnavimo padalinių. Mūsų diegiamas modulis padeda spręsti šią problemą mažindamas kylančių nesusipratimų skaičių bei siūlydamas greičiausią jų sprendimo būdą“, – teigė Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Specialisto teigimu, naujasis sprendimas leidžia realiuoju laiku stebėti ir kontroliuoti kiekvienos užklausos ar visos sistemos būklę (ar tai tik laikinas sutrikimas, ar rimtas gedimas) – pradedant užklausos pateikimu ir nukreipimu konkrečiam specialistui, baigiant gedimo šalinimu bei duomenų apie atliktus darbus perkėlimu į duomenų bazę.

„Taigi, ir mes, ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir greitai pašalinti gedimą bei kur kas tiksliau planuoti būsimus darbus. Be to, visi sistemos saugomi duomenys suteikia galimybę numatyti galimus gedimus ir taip sumažinti jų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Jo teigimu, naujoji sistema suteikia galimybę sutrumpinti problemos sprendimą iki 2 valandų ir užtikrinti 99,8 proc. paslaugų patikimumą, apibrėžtą SLA (angl. Service Level Agreement).

Remdamasi 15 metų patirtimi, BS/2 kuria ir diegia „.iQ“ šeimos sprendimus, atitinkančius pažangiausius IT verslo valdymo ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

 

Šaltinis: baltic-course.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ pasveikino SMK su 30-mečiu

„Penki kontinentai“ su SMK bendradarbiauja daugybę metų. skaityti »

35-erius metus švenčianti bendrija „Viltis“ įteikė „Penki kontinentai“ grupei padėką

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė su bendrija „Viltis“ draugauja daugiau nei 15 metų. skaityti »

Grupė „Penki kontinentai“ drauge su partneriu SUNMI parodoje GITEX 2024

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvavo svarbiame tarptautiniame renginyje – GITEX GLOBAL. skaityti »

„Penki kontinentai“ paskelbė „Liberty Bank“ skaitmeninių inovacijų lyderiu EMEA regione

2024 m. spalio 3 dieną įmonės sustiprino savo ryšius, pasirašydamos Strateginės partnerystės susitarimą. skaityti »

BS/2 darbuotojos dukra pagerbta LR Seime

LRS vicepirmininkas Jonas Jarutis susitiko ir pagerbė Lietuvos rungtynių šokių sportininkes, pasiekusias išskirtinius rezultatus pasaulio čempionate Japonijoje. skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ atidarė biurą Ispanijoje

2024 m. gegužės 24 d. Alikantėje įregistruota PENKI KONTINENTAI ESPANA. skaityti »

BS/2 gavo tris „Diebold Nixdorf“ apdovanojimus už sėkmingai įgyvendintus projektus

„Penki kontinentai“ atstovai dalyvavo „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime. skaityti »

„Penki kontinentai“ – gausiausia Bėgimo į dangoraižį komanda!

Šiemet už „Penki kontinentai“ grupę bėgo 17 darbuotojų. skaityti »

Vilniuje 15-ąjį kartą vyko „Vilties“ šventė

Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijos „Vilties“ šventę rėmė BS/2 skaityti »

Mūsų dovana giriai – 500 medelių!

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ darbuotojai prisijungė prie Lietuvos nacionalinio miškasodžio „Kad giria žaliuotų“. skaityti »