BS/2 pristato inovatyvų klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“

Publikuota: 2010 m. spalio 25 d. pirmadienis

„Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (logo)
Augant globalinei ekonomikai ir informacinių technologijų pažangai, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) profilis. Šių paslaugų teikėjai vis daugiau dėmesio skiria verslo klientams bei greitesniam naujovių diegimui, siekdami užtikrinti efektyvesnį ir sklandesnį klientams kylančių problemų sprendimą. Bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), užsakomųjų paslaugų finansiniam ir verslo sektoriams lyderė Baltijos valstybėse ir Rytų Europoje, plečia „.iQ“ šeimos produktų asortimentą ir siūlo inovatyvų klientų aptarnavimo sprendimo „Service Desk“ modulį „Service Request Management“.

„Klientai, besinaudojantys banko paslaugomis, retai susiduria su bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių gedimais. Nepaisant to šie įrenginiai, kaip ir bet kurie kiti, sukelia bankams nemažai problemų, ypač atokesnėse vietovėse, kur nėra klientų aptarnavimo padalinių. Mūsų diegiamas modulis padeda spręsti šią problemą mažindamas kylančių nesusipratimų skaičių bei siūlydamas greičiausią jų sprendimo būdą“, – teigė Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Specialisto teigimu, naujasis sprendimas leidžia realiuoju laiku stebėti ir kontroliuoti kiekvienos užklausos ar visos sistemos būklę (ar tai tik laikinas sutrikimas, ar rimtas gedimas) – pradedant užklausos pateikimu ir nukreipimu konkrečiam specialistui, baigiant gedimo šalinimu bei duomenų apie atliktus darbus perkėlimu į duomenų bazę.

„Taigi, ir mes, ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir greitai pašalinti gedimą bei kur kas tiksliau planuoti būsimus darbus. Be to, visi sistemos saugomi duomenys suteikia galimybę numatyti galimus gedimus ir taip sumažinti jų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Jo teigimu, naujoji sistema suteikia galimybę sutrumpinti problemos sprendimą iki 2 valandų ir užtikrinti 99,8 proc. paslaugų patikimumą, apibrėžtą SLA (angl. Service Level Agreement).

Remdamasi 15 metų patirtimi, BS/2 kuria ir diegia „.iQ“ šeimos sprendimus, atitinkančius pažangiausius IT verslo valdymo ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

 

Šaltinis: baltic-course.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Nauja partnerystė: „ASHBURN International“ ir SUNMI

„ASHBURN International“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su pasaulyje sparčiai populiarėjančia techninės įrangos gamintoja SUNMI. skaityti »

„ASHBURN International“ prižiūrės Latvijos vaistinių atsiskaitymo įrenginius (6)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ atnaujina vieno iš didžiausių Latvijos vaistinės tinklų „Meness aptieka“ atsiskaitymo įrangą ir užtikrina sėkmingą įrenginių veikimą skaityti »

„Penki kontinentai“ prisijungė prie „DUOday“ iniciatyvos (9)

Iniciatyvos tikslas – sudaryti sąlygas negalią turintiems žmonėms integruotis į visuomenę, pasijusti reikšmingiems, išbandyti įvairius darbus. skaityti »

„Penki kontinentai“ tarptautiniame forume pristatė sprendimus bankiniam ir mažmeninės prekybos sektoriui (8)

BS/2 forume pristatė savo sukurtus programinius sprendimus bankiniam sektoriui „Cash Management.iQ“, „Service Desk.iQ“, „Vynamic Marketing“, taip pat mažmeninei prekybai ‒ savo partnerio „Qingdao CCL“ savitarnos kasų įrangą. skaityti »

„Vilties“ kaimynystės ir draugystės šventė ‒ socialinei izoliacijai mažinti (7)

„Saulė kasdieną šildo kiekvieną, nes ji myli mus“ – šiais žodžiais prasidėjo dvyliktoji kaimynystės ir draugystė šventė, kurią gegužės 27 d. organizavo Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrija „Viltis“. Bendrijos himno „Mes irgi galime mylėti“ tekstas pabrėžia tai, kas jos nariams yra svarbiausia ‒ supratimas ir meilė kiekvienam, nepaisant mūsų skirtybių. skaityti »

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvaus PLUS forume Taškente (10)

2021 m. birželio 1 d. Uzbekistane, Taškente, vyks tarptautinis forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba: skaitmeninė transformacija bei sąveika“. Renginį organizuoja žiniasklaidos grupė PLUS su Uzbekistano centrinio banko palaikymu. skaityti »

„Teltonika Networks“ ir BS/2 partnerystė: nauji plėtros horizontai ir kompleksinės paslaugos (1)

BS/2 pasirašė strateginės partnerystės sutartį su pramoninės tinklo įrangos tiekėja „Teltonika Networks“. skaityti »

Pandemijos sąlygomis aktualus įrenginių dezinfekcijos sprendimas (2)

Jau įsitikinome, kad koronavirusas niekur staiga nedings. Pasaulis turės išmokti gyventi jo grėsmės sąlygomis, galiausiai išlaisvindamas visuomenę iš izoliacijos varžtų ir imdamasis visų įmanomų viruso pristabdymo priemonių. skaityti »

PCI PIN sertifikatas garantuoja atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis saugumą

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ sėkmingai baigė „PCI PIN Security operations“ reikalavimų atitikties auditą. Išduotas sertifikatas suteikia galimybę įgyvendinti saugų atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis, identifikuojant mokėtoją pagal PIN kodą. skaityti »

„EcoVadis“ sidabro statusas – BS/2 kokybės ženklas

„Penkių kontinentų“ grupės įmonei UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) suteiktas „EcoVadis“ sidabrinis statusas už efektyvią socialinės atsakomybės veiklą. Šis reitingas patvirtina, kad įmonė atitinka aukštus tarptautinius tvarios plėtros ir socialinės atsakomybės standartus. skaityti »