BS/2 pristato inovatyvų klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“

Publikuota: 2010 m. spalio 25 d. pirmadienis

„Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (logo)
Augant globalinei ekonomikai ir informacinių technologijų pažangai, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) profilis. Šių paslaugų teikėjai vis daugiau dėmesio skiria verslo klientams bei greitesniam naujovių diegimui, siekdami užtikrinti efektyvesnį ir sklandesnį klientams kylančių problemų sprendimą. Bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), užsakomųjų paslaugų finansiniam ir verslo sektoriams lyderė Baltijos valstybėse ir Rytų Europoje, plečia „.iQ“ šeimos produktų asortimentą ir siūlo inovatyvų klientų aptarnavimo sprendimo „Service Desk“ modulį „Service Request Management“.

„Klientai, besinaudojantys banko paslaugomis, retai susiduria su bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių gedimais. Nepaisant to šie įrenginiai, kaip ir bet kurie kiti, sukelia bankams nemažai problemų, ypač atokesnėse vietovėse, kur nėra klientų aptarnavimo padalinių. Mūsų diegiamas modulis padeda spręsti šią problemą mažindamas kylančių nesusipratimų skaičių bei siūlydamas greičiausią jų sprendimo būdą“, – teigė Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Specialisto teigimu, naujasis sprendimas leidžia realiuoju laiku stebėti ir kontroliuoti kiekvienos užklausos ar visos sistemos būklę (ar tai tik laikinas sutrikimas, ar rimtas gedimas) – pradedant užklausos pateikimu ir nukreipimu konkrečiam specialistui, baigiant gedimo šalinimu bei duomenų apie atliktus darbus perkėlimu į duomenų bazę.

„Taigi, ir mes, ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir greitai pašalinti gedimą bei kur kas tiksliau planuoti būsimus darbus. Be to, visi sistemos saugomi duomenys suteikia galimybę numatyti galimus gedimus ir taip sumažinti jų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Jo teigimu, naujoji sistema suteikia galimybę sutrumpinti problemos sprendimą iki 2 valandų ir užtikrinti 99,8 proc. paslaugų patikimumą, apibrėžtą SLA (angl. Service Level Agreement).

Remdamasi 15 metų patirtimi, BS/2 kuria ir diegia „.iQ“ šeimos sprendimus, atitinkančius pažangiausius IT verslo valdymo ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

 

Šaltinis: baltic-course.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »

Bėgimo į „Europą“ iššūkį įveikė 20-imt „Penki kontinentai“ grupės darbuotojų!

„Penki kontinentai“ darbuotojų komanda trečius metus pelnė Gausiausios komandos vardą. skaityti »

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ istorija – autoritetingame žurnale „Newsweek“ 

Aštuoniose šalyse veikianti „Penkių kontinentų“ įmonių grupė atkreipė vieno įtakingiausių ir labiausiai gerbiamų pasaulyje verslo leidinių „Newsweek“ dėmesį. skaityti »