BS/2 pristato inovatyvų klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“

Publikuota: 2010 m. spalio 25 d. pirmadienis

„Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (logo)
Augant globalinei ekonomikai ir informacinių technologijų pažangai, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) profilis. Šių paslaugų teikėjai vis daugiau dėmesio skiria verslo klientams bei greitesniam naujovių diegimui, siekdami užtikrinti efektyvesnį ir sklandesnį klientams kylančių problemų sprendimą. Bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), užsakomųjų paslaugų finansiniam ir verslo sektoriams lyderė Baltijos valstybėse ir Rytų Europoje, plečia „.iQ“ šeimos produktų asortimentą ir siūlo inovatyvų klientų aptarnavimo sprendimo „Service Desk“ modulį „Service Request Management“.

„Klientai, besinaudojantys banko paslaugomis, retai susiduria su bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių gedimais. Nepaisant to šie įrenginiai, kaip ir bet kurie kiti, sukelia bankams nemažai problemų, ypač atokesnėse vietovėse, kur nėra klientų aptarnavimo padalinių. Mūsų diegiamas modulis padeda spręsti šią problemą mažindamas kylančių nesusipratimų skaičių bei siūlydamas greičiausią jų sprendimo būdą“, – teigė Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Specialisto teigimu, naujasis sprendimas leidžia realiuoju laiku stebėti ir kontroliuoti kiekvienos užklausos ar visos sistemos būklę (ar tai tik laikinas sutrikimas, ar rimtas gedimas) – pradedant užklausos pateikimu ir nukreipimu konkrečiam specialistui, baigiant gedimo šalinimu bei duomenų apie atliktus darbus perkėlimu į duomenų bazę.

„Taigi, ir mes, ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir greitai pašalinti gedimą bei kur kas tiksliau planuoti būsimus darbus. Be to, visi sistemos saugomi duomenys suteikia galimybę numatyti galimus gedimus ir taip sumažinti jų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Jo teigimu, naujoji sistema suteikia galimybę sutrumpinti problemos sprendimą iki 2 valandų ir užtikrinti 99,8 proc. paslaugų patikimumą, apibrėžtą SLA (angl. Service Level Agreement).

Remdamasi 15 metų patirtimi, BS/2 kuria ir diegia „.iQ“ šeimos sprendimus, atitinkančius pažangiausius IT verslo valdymo ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

 

Šaltinis: baltic-course.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »