„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: klientų pažinimas – sėkmingo verslo pagrindas

Publikuota: 2018 m. birželio 11 d. pirmadienis

Verslo sėkmė priklauso nuo vartotojų poreikių išmanymo ir gebėjimo juos įgyvendinti. Bankinių paslaugų sektorius – ne išimtis.  Aktyvi šiuolaikinio pasaulio sparta neleidžia laukti, kol pasirodys naujų technologinių sprendimų, padėsiančių rinktis duomenis apie klientų elgesį. Būtina išnaudoti jau dabar egzistuojančias priemones, kurios padeda geriau pažinti klientus ar paslaugų vartotojus.

Bankinius ir mažmeninės prekybos sprendimus diegiančios bendrovės privalo numatyti galimus bankų ar mažmenininkų poreikius, o pastarieji turi jausti, ko šiandien labiausiai reikia jų klientams ar paslaugų vartotojams. Būtent šių duomenų pagrindu turi būti kuriami bankinių technologijų sprendimai.

Tai pagrindinės temos, kurios buvo nagrinėjamos š.m. birželio 4–6 dienomis Vengrijos sostinėje vykusiame kasmetiniame stambiausios pasaulyje bankinės ir mažmeninės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime, kuriame dalyvavo apie 200 atstovų iš 31 šalies.

Pasak „Diebold Nixdorf“ Rinkodaros vadovo Devon Watson, ateinantys metais bus kupini iššūkių ir ne tik todėl, kad rinka tampa vis labiau konkurencinga, bet ir dėl Europoje griežtėjančių sąlygų rinkti duomenis apie vartotojų elgesį.  Dėl šių priežasčių vartotojai tampa mažiau pasiekiami, tad sprendimus kuriančios bendrovės turi tapti dar išradingesnės, kad juos pažintų.

Vien per paskutiniuosius kelerius metus Europoje buvo uždaryta 9000 bankų padalinių, taigi bankai privalo prisitaikyti prie naujų rinkos poreikių ir pokyčių. Jiems tenka taikyti skaitmenines technologijas įvairiausiose srityse – nuo mobiliosios ir interneto bankininkystės iki klientų elgsenos ypatumų analizės ir individualių pasiūlymų ruošimo. Bankų padaliniai turi transformuotis, tapdami ne tik pinigų išgryninimo vieta, bet ir įvairių finansinių paslaugų teikimo centrais.

Mažmeninės prekybos sektoriuje pastebima priešinga tendencija – elektroninių parduotuvių valdytojai, siekdami didesnio efektyvumo, personalizuoto ir glaudesnio santykio su klientais, pereina prie fizinių parduotuvių – pvz., AMAZON GO.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas pabrėžia, jog svarbiausia pasiūlyti klientams patį naujoviškiausią ir efektyviausią (palyginti su konkurentais) produktą.

„Pasaulis nuolat keičiasi, veikiamas informacinių technologijų ir inovacinių verslo modelių. Verslo skaitmenizacija ir visose srityse naudojami mobilieji įrenginiai tampa šiandienos technologijomis, todėl ypač svarbus jų pritaikomumas ir vartotojų poreikių supratimas. Europoje vis dažniau kalbama apie atsiskaitymą be grynųjų, tačiau kituose pasaulio regionuose, ypač tuose, kurių ekonomika sparčiai auga, pastebimas didelis grynųjų pinigų vartojimas. Taigi siūlomi sprendimai turi būti priderinami prie atitinkamų regionų poreikių“, – sako I. Dadašovas.

Pasak „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininko, pastebima viena bendra tendencija – atsiskaitymo priemonės, banko padaliniai, bankinė įranga vis labiau artėja prie skaitmeninio formato. Bankomatuose pradedamos naudoti ne standartinės klaviatūros, o lietimui jautrūs ekranai, pinigams išgryninti taikomos bekontaktės priemonės ir mobilieji telefonai, veido atpažinimo technologijos. Skaitmeninėje eroje verslas sukasi ne aplink produktą, bet aplink klientą, todėl skaitmeninės platformos, kurias naudoja šiuolaikiniai bankai, išsiskiria intuityviai suvokiamu naudojimu.

„Diebold Nixdorf“ siūlo savo partneriams specializuotą bankinės įrangos apsaugos sprendimą „Vynamic“, kuris jungia verslo optimizavimo, analitikos, monitoringo ir saugumo sistemas.

„Penkių kontinentų“ grupės įmonės „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius partnerių suvažiavimo metu pristatė mokėjimo kortelių skaitytuvų tinklų valdymo bei priežiūros specifiką ir jau papasakojo apie sėkmingai įgyvendintus projektus įvairiose šalyse. Anot jo, mokėjimo kortelių skaitytuvai taupo klientų laiką ir ypač populiarėja tose šalyse, kurios siekia mažinti atsiskaitymą grynaisiais. Plečiantis jų tinklui, labai svarbi veiklos stebėsena, operatyvus gedimų aptikimas ir šalinimas.

„Diebold Nixdorf“ suvažiavimo metu tradiciškai pristatyti įmonės veiklos rezultatai. Pora pastarųjų metų buvo itin sėkmingi, bendrovė išlaikė lyderiaujančias pozicijas Europos rinkoje ir dar labiau įsitvirtino Rytų Europos regione. Šiuo metu pasaulyje kas trečias bankomatas yra „Diebold Nixdorf“ gamybos.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą (5)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (5)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (4)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »

„Vynamic Security“ saugo „Victoriabank“ bankomatus (3)

Bankinės infrastruktūros saugumas – vienas iš šiuo metu svarbiausių daugumos finansų įstaigų prioritetų. „DAAC Systems Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 ir „Diebold Nixdorf“, įgyvendino Moldovos banko „Victoriabank“ bankomatų tinklo apsaugos nuo loginių atakų projektą. Bankinių įrenginių apsaugai užtikrinti naudojamas „Diebold Nixdorf“ programinės įrangos „Vynamic Security“ modulis „Intrusion Protection“. skaityti »

BS/2 atidarė interneto svetainę apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą (3)

BS/2 sukūrė naują interneto svetainę СashManagementiQ.com, skirtą informuoti apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą jų išdavimo ir priėmimo vietose. skaityti »

Planuoti grynųjų poreikį bankomatuose „BasisBank“ padeda „Cash Management.iQ“ (2)

Sakartvelo bankas „BasisBank“ įsidiegė BS/2 sukurtą grynųjų pinigų srauto prognozavimo ir jų paskirstymo išdavimo-priėmimo vietose sprendimą „Cash Management.iQ“. skaityti »

„Penki“ ir ­5 faktai apie televiziją (3)

Pasaulinės televizijos dienos proga - 5 įdomūs faktai apie televiziją. skaityti »

Pandemijos akivaizdoje rekordiškai išaugo interneto srauto vartojimas (6)

Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus. skaityti »

Žvilgsnis į praeitį: nuo kasininko Ritty iki savitarnos kasų (5)

1879 m. lapkričio 4 d. minima kaip kasos aparato gimtadienis. Praėjus 141-eriems metams, šiuolaikinės prekybos jau nebegalime įsivaizduoti be kasų. Jos visur: parduotuvėse, kavinėse, degalinėse ir pašto skyriuose. Kas sugalvojo šį įrenginį, padedantį apskaityti pinigines įplaukas? skaityti »

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »