„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: klientų pažinimas – sėkmingo verslo pagrindas

Publikuota: 2018 m. birželio 11 d. pirmadienis

Verslo sėkmė priklauso nuo vartotojų poreikių išmanymo ir gebėjimo juos įgyvendinti. Bankinių paslaugų sektorius – ne išimtis.  Aktyvi šiuolaikinio pasaulio sparta neleidžia laukti, kol pasirodys naujų technologinių sprendimų, padėsiančių rinktis duomenis apie klientų elgesį. Būtina išnaudoti jau dabar egzistuojančias priemones, kurios padeda geriau pažinti klientus ar paslaugų vartotojus.

Bankinius ir mažmeninės prekybos sprendimus diegiančios bendrovės privalo numatyti galimus bankų ar mažmenininkų poreikius, o pastarieji turi jausti, ko šiandien labiausiai reikia jų klientams ar paslaugų vartotojams. Būtent šių duomenų pagrindu turi būti kuriami bankinių technologijų sprendimai.

Tai pagrindinės temos, kurios buvo nagrinėjamos š.m. birželio 4–6 dienomis Vengrijos sostinėje vykusiame kasmetiniame stambiausios pasaulyje bankinės ir mažmeninės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime, kuriame dalyvavo apie 200 atstovų iš 31 šalies.

Pasak „Diebold Nixdorf“ Rinkodaros vadovo Devon Watson, ateinantys metais bus kupini iššūkių ir ne tik todėl, kad rinka tampa vis labiau konkurencinga, bet ir dėl Europoje griežtėjančių sąlygų rinkti duomenis apie vartotojų elgesį.  Dėl šių priežasčių vartotojai tampa mažiau pasiekiami, tad sprendimus kuriančios bendrovės turi tapti dar išradingesnės, kad juos pažintų.

Vien per paskutiniuosius kelerius metus Europoje buvo uždaryta 9000 bankų padalinių, taigi bankai privalo prisitaikyti prie naujų rinkos poreikių ir pokyčių. Jiems tenka taikyti skaitmenines technologijas įvairiausiose srityse – nuo mobiliosios ir interneto bankininkystės iki klientų elgsenos ypatumų analizės ir individualių pasiūlymų ruošimo. Bankų padaliniai turi transformuotis, tapdami ne tik pinigų išgryninimo vieta, bet ir įvairių finansinių paslaugų teikimo centrais.

Mažmeninės prekybos sektoriuje pastebima priešinga tendencija – elektroninių parduotuvių valdytojai, siekdami didesnio efektyvumo, personalizuoto ir glaudesnio santykio su klientais, pereina prie fizinių parduotuvių – pvz., AMAZON GO.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas pabrėžia, jog svarbiausia pasiūlyti klientams patį naujoviškiausią ir efektyviausią (palyginti su konkurentais) produktą.

„Pasaulis nuolat keičiasi, veikiamas informacinių technologijų ir inovacinių verslo modelių. Verslo skaitmenizacija ir visose srityse naudojami mobilieji įrenginiai tampa šiandienos technologijomis, todėl ypač svarbus jų pritaikomumas ir vartotojų poreikių supratimas. Europoje vis dažniau kalbama apie atsiskaitymą be grynųjų, tačiau kituose pasaulio regionuose, ypač tuose, kurių ekonomika sparčiai auga, pastebimas didelis grynųjų pinigų vartojimas. Taigi siūlomi sprendimai turi būti priderinami prie atitinkamų regionų poreikių“, – sako I. Dadašovas.

Pasak „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininko, pastebima viena bendra tendencija – atsiskaitymo priemonės, banko padaliniai, bankinė įranga vis labiau artėja prie skaitmeninio formato. Bankomatuose pradedamos naudoti ne standartinės klaviatūros, o lietimui jautrūs ekranai, pinigams išgryninti taikomos bekontaktės priemonės ir mobilieji telefonai, veido atpažinimo technologijos. Skaitmeninėje eroje verslas sukasi ne aplink produktą, bet aplink klientą, todėl skaitmeninės platformos, kurias naudoja šiuolaikiniai bankai, išsiskiria intuityviai suvokiamu naudojimu.

„Diebold Nixdorf“ siūlo savo partneriams specializuotą bankinės įrangos apsaugos sprendimą „Vynamic“, kuris jungia verslo optimizavimo, analitikos, monitoringo ir saugumo sistemas.

„Penkių kontinentų“ grupės įmonės „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius partnerių suvažiavimo metu pristatė mokėjimo kortelių skaitytuvų tinklų valdymo bei priežiūros specifiką ir jau papasakojo apie sėkmingai įgyvendintus projektus įvairiose šalyse. Anot jo, mokėjimo kortelių skaitytuvai taupo klientų laiką ir ypač populiarėja tose šalyse, kurios siekia mažinti atsiskaitymą grynaisiais. Plečiantis jų tinklui, labai svarbi veiklos stebėsena, operatyvus gedimų aptikimas ir šalinimas.

„Diebold Nixdorf“ suvažiavimo metu tradiciškai pristatyti įmonės veiklos rezultatai. Pora pastarųjų metų buvo itin sėkmingi, bendrovė išlaikė lyderiaujančias pozicijas Europos rinkoje ir dar labiau įsitvirtino Rytų Europos regione. Šiuo metu pasaulyje kas trečias bankomatas yra „Diebold Nixdorf“ gamybos.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Šviesolaidinis internetas Lietuvoje švenčia 22-ąjį gimtadienį (5)

Lietuvoje šviesolaidinio interneto era prasidėjo 1998 m. spalio 28 dieną, kai „Penkių kontinentų“ grupės įmonė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pirmoji pradėjo siūlyti sostinės gyventojams tuo metu sparčiausią interneto ryšį optinio kabelio linijomis. Taigi šią dieną švęsime ne tik dabartinio „Penki“ tinklo, bet ir apskritai šviesolaidinio interneto Lietuvoje gimtadienį! skaityti »

COVID-19 diagnozuotas penkiems UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ darbuotojams (2)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonėje „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ nustatyti penki COVID-19 atvejai. Apie tai informuotas Nacionalinis visuomenės sveikatos centras. skaityti »

Pandemija spartina perėjimą prie skaitmeninių atsiskaitymų (2)

Pasaulio jau seniai nestebina mokėjimo kortelės, elektroniniai atsiskaitymai ar kitos nuotolinės finansinės paslaugos. Pernai prasidėjusi COVID-19 pandemija šią transformaciją dar paspartino. Daugybė šalių septynmyliais žingsniais žengia į naują realybę, kurioje nėra nei monetų, nei kupiūrų. Grynųjų pinigų atsisakymo spartai įtakos turi daug veiksnių: naujų patogių bei saugių atsiskaitymo būdų atsiradimas, inovacinių technologijų plėtra ir netgi ekstremalios situacijos – šiuo metu pasaulį užvaldžiusi COVID-19 pandemija. skaityti »

Teniso turnyre „BFI Cup“ ir vėl triumfavo SEB (3)

Šiemet jau 13-ąjį kartą Lietuvoje organizuojamame bankų ir finansinių įstaigų teniso turnyre „BFI Cup“ geriausiai sekėsi SEB banko žaidėjams. skaityti »

Pasaulis investuoja į kriptomatus. Kaip sekasi? (2)

Daugiau nei 10 tūkstančių. Tiek pasaulinės kriptovaliutų tyrimų svetainės „Coin ATM Radar“ duomenimis šiuo metu pasaulyje yra kriptomatų. Pirmasis iš jų buvo įrengtas prieš septynerius metus Vankuveryje. Norvegų finansų įmonės „AksjeBloggen“ tyrimai rodo, kad vien per metus šių įrenginių skaičius išaugo 167 proc. skaityti »

„ASHBURN International“ mezga bendradarbiavimą su elektroniniais bankais (1)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“ pasirašė mokėjimo paslaugų sutartį su skaitmeniniu banku „Travel Union“. Įmonė teiks kompleksines atsiskaitymo infrastruktūros plėtros paslaugas. skaityti »

BS/2 plečia bendradarbiavimą su finansų įmonių grupe „Halyk Group“ (1)

Vidurinės Azijos regiono finansinės įstaigos aktyviai investuoja į naują šiuolaikišką bankinę įrangą. Šiame regione veikiančios „Halyk Group“ strategija orientuota į naujų technologijų produktų ir paslaugų diegimą. Vienas iš grupės bankų prioritetų – bankinės savitarnos kanalo plėtra, todėl bankai ypač domisi bankomatais su grynųjų pinigų recirkuliacijos sistema, taip pat specializuota programine įranga, išplečiančia savitarnos įrenginių funkcijas. skaityti »

5 šiuolaikinės banko veiklą efektyvinančios priemonės bankomatų tinklui valdyti (1)

Daugumoje Rytų Europos ir Centrinės Azijos šalių bankomatų skaičius ir toliau auga. Sakartvele ir Azerbaidžane 2020 metais augimas siekė beveik 10 proc., Uzbekistane – daugiau nei 20 proc. Taigi, nepaisant spartaus interneto bankininkystės ir mobiliųjų finansinių programų populiarėjimo, finansinės organizacijos ir toliau investuoja į savitarnos įrenginius. skaityti »

BS/2 dalyvaus virtualioje parodoje „Self-Service Banking Asia 2020“

Rugsėjo 23–24 dienomis vyks tarptautinė konferencija „Self-Service Banking Asia 2020“. Renginį organizuoja garsi pasaulinė bendrovė RBR, teikianti strateginių tyrimų ir konsultavimo paslaugas organizacijoms, dirbančioms mažmeninės prekybos bankininkystės, bankinės veiklos automatizavimo, mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo kortelių ir atsiskaitymo paslaugų srityje. skaityti »

Kaip technologijos padeda prekybos sektoriui pandemijos metu

Koronaviruso pandemija gerokai pakeitė ir vis dar tebekeičia pirkėjų įpročius visame pasaulyje. skaityti »