„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: klientų pažinimas – sėkmingo verslo pagrindas

Publikuota: 2018 m. birželio 11 d. pirmadienis

Verslo sėkmė priklauso nuo vartotojų poreikių išmanymo ir gebėjimo juos įgyvendinti. Bankinių paslaugų sektorius – ne išimtis.  Aktyvi šiuolaikinio pasaulio sparta neleidžia laukti, kol pasirodys naujų technologinių sprendimų, padėsiančių rinktis duomenis apie klientų elgesį. Būtina išnaudoti jau dabar egzistuojančias priemones, kurios padeda geriau pažinti klientus ar paslaugų vartotojus.

Bankinius ir mažmeninės prekybos sprendimus diegiančios bendrovės privalo numatyti galimus bankų ar mažmenininkų poreikius, o pastarieji turi jausti, ko šiandien labiausiai reikia jų klientams ar paslaugų vartotojams. Būtent šių duomenų pagrindu turi būti kuriami bankinių technologijų sprendimai.

Tai pagrindinės temos, kurios buvo nagrinėjamos š.m. birželio 4–6 dienomis Vengrijos sostinėje vykusiame kasmetiniame stambiausios pasaulyje bankinės ir mažmeninės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime, kuriame dalyvavo apie 200 atstovų iš 31 šalies.

Pasak „Diebold Nixdorf“ Rinkodaros vadovo Devon Watson, ateinantys metais bus kupini iššūkių ir ne tik todėl, kad rinka tampa vis labiau konkurencinga, bet ir dėl Europoje griežtėjančių sąlygų rinkti duomenis apie vartotojų elgesį.  Dėl šių priežasčių vartotojai tampa mažiau pasiekiami, tad sprendimus kuriančios bendrovės turi tapti dar išradingesnės, kad juos pažintų.

Vien per paskutiniuosius kelerius metus Europoje buvo uždaryta 9000 bankų padalinių, taigi bankai privalo prisitaikyti prie naujų rinkos poreikių ir pokyčių. Jiems tenka taikyti skaitmenines technologijas įvairiausiose srityse – nuo mobiliosios ir interneto bankininkystės iki klientų elgsenos ypatumų analizės ir individualių pasiūlymų ruošimo. Bankų padaliniai turi transformuotis, tapdami ne tik pinigų išgryninimo vieta, bet ir įvairių finansinių paslaugų teikimo centrais.

Mažmeninės prekybos sektoriuje pastebima priešinga tendencija – elektroninių parduotuvių valdytojai, siekdami didesnio efektyvumo, personalizuoto ir glaudesnio santykio su klientais, pereina prie fizinių parduotuvių – pvz., AMAZON GO.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas pabrėžia, jog svarbiausia pasiūlyti klientams patį naujoviškiausią ir efektyviausią (palyginti su konkurentais) produktą.

„Pasaulis nuolat keičiasi, veikiamas informacinių technologijų ir inovacinių verslo modelių. Verslo skaitmenizacija ir visose srityse naudojami mobilieji įrenginiai tampa šiandienos technologijomis, todėl ypač svarbus jų pritaikomumas ir vartotojų poreikių supratimas. Europoje vis dažniau kalbama apie atsiskaitymą be grynųjų, tačiau kituose pasaulio regionuose, ypač tuose, kurių ekonomika sparčiai auga, pastebimas didelis grynųjų pinigų vartojimas. Taigi siūlomi sprendimai turi būti priderinami prie atitinkamų regionų poreikių“, – sako I. Dadašovas.

Pasak „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininko, pastebima viena bendra tendencija – atsiskaitymo priemonės, banko padaliniai, bankinė įranga vis labiau artėja prie skaitmeninio formato. Bankomatuose pradedamos naudoti ne standartinės klaviatūros, o lietimui jautrūs ekranai, pinigams išgryninti taikomos bekontaktės priemonės ir mobilieji telefonai, veido atpažinimo technologijos. Skaitmeninėje eroje verslas sukasi ne aplink produktą, bet aplink klientą, todėl skaitmeninės platformos, kurias naudoja šiuolaikiniai bankai, išsiskiria intuityviai suvokiamu naudojimu.

„Diebold Nixdorf“ siūlo savo partneriams specializuotą bankinės įrangos apsaugos sprendimą „Vynamic“, kuris jungia verslo optimizavimo, analitikos, monitoringo ir saugumo sistemas.

„Penkių kontinentų“ grupės įmonės „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius partnerių suvažiavimo metu pristatė mokėjimo kortelių skaitytuvų tinklų valdymo bei priežiūros specifiką ir jau papasakojo apie sėkmingai įgyvendintus projektus įvairiose šalyse. Anot jo, mokėjimo kortelių skaitytuvai taupo klientų laiką ir ypač populiarėja tose šalyse, kurios siekia mažinti atsiskaitymą grynaisiais. Plečiantis jų tinklui, labai svarbi veiklos stebėsena, operatyvus gedimų aptikimas ir šalinimas.

„Diebold Nixdorf“ suvažiavimo metu tradiciškai pristatyti įmonės veiklos rezultatai. Pora pastarųjų metų buvo itin sėkmingi, bendrovė išlaikė lyderiaujančias pozicijas Europos rinkoje ir dar labiau įsitvirtino Rytų Europos regione. Šiuo metu pasaulyje kas trečias bankomatas yra „Diebold Nixdorf“ gamybos.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, reaguodama į koronaviruso (COVID-19) plitimą ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną, taip pat į kitų šalių, kuriose veikia grupės atstovybės, Vyriausybių rekomendacijas, dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu. skaityti »

BS/2 – sertifikuota „Datalogic“ techninės priežiūros paslaugų partnerė Azerbaidžane

Technologinius sprendimus bankams ir prekybininkams siūlanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, tapo pasaulinės prekybos įrangos gamintojos „Datalogic“ sertifikuota techninės priežiūros paslaugų partnere Azerbaidžane. skaityti »

„TransLink.iQ“ – naujas T. Dadaševo tyrimo objektas

Tachmasibas Dadaševas rengia naują knygą. Šį kartą dėmesio centre – atsiskaitymai be grynųjų pinigų, el. kortelių skaitytuvai ir jų tinklams stebėti bei valdyti skirtas programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »

Baltijos šalių konferencijoje – diskusijos apie debesijos paslaugų įtaką verslui

Užsakomąsias ITT paslaugas „ProfIT“ teikiančios UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ atstovai lankėsi tarptautinėje Baltijos šalių konferencijoje „Verslo transformacija – darbas debesyse“. skaityti »

Kovas – Klientų mėnuo!

Kovo 19-oji paskelbta Tarptautine kliento diena. Šiemet ji minima 10-ąjį kartą. Ar žinote, kad šios šventės iniciatoriai – Lietuvos verslininkai? Būtent iš Lietuvos šventė paplito po visą pasaulį. Jos tikslas – parodyti dar didesnį dėmesį klientams, padėkoti jiems. skaityti »