„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: klientų pažinimas – sėkmingo verslo pagrindas

Publikuota: 2018 m. birželio 11 d. pirmadienis

Verslo sėkmė priklauso nuo vartotojų poreikių išmanymo ir gebėjimo juos įgyvendinti. Bankinių paslaugų sektorius – ne išimtis.  Aktyvi šiuolaikinio pasaulio sparta neleidžia laukti, kol pasirodys naujų technologinių sprendimų, padėsiančių rinktis duomenis apie klientų elgesį. Būtina išnaudoti jau dabar egzistuojančias priemones, kurios padeda geriau pažinti klientus ar paslaugų vartotojus.

Bankinius ir mažmeninės prekybos sprendimus diegiančios bendrovės privalo numatyti galimus bankų ar mažmenininkų poreikius, o pastarieji turi jausti, ko šiandien labiausiai reikia jų klientams ar paslaugų vartotojams. Būtent šių duomenų pagrindu turi būti kuriami bankinių technologijų sprendimai.

Tai pagrindinės temos, kurios buvo nagrinėjamos š.m. birželio 4–6 dienomis Vengrijos sostinėje vykusiame kasmetiniame stambiausios pasaulyje bankinės ir mažmeninės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime, kuriame dalyvavo apie 200 atstovų iš 31 šalies.

Pasak „Diebold Nixdorf“ Rinkodaros vadovo Devon Watson, ateinantys metais bus kupini iššūkių ir ne tik todėl, kad rinka tampa vis labiau konkurencinga, bet ir dėl Europoje griežtėjančių sąlygų rinkti duomenis apie vartotojų elgesį.  Dėl šių priežasčių vartotojai tampa mažiau pasiekiami, tad sprendimus kuriančios bendrovės turi tapti dar išradingesnės, kad juos pažintų.

Vien per paskutiniuosius kelerius metus Europoje buvo uždaryta 9000 bankų padalinių, taigi bankai privalo prisitaikyti prie naujų rinkos poreikių ir pokyčių. Jiems tenka taikyti skaitmenines technologijas įvairiausiose srityse – nuo mobiliosios ir interneto bankininkystės iki klientų elgsenos ypatumų analizės ir individualių pasiūlymų ruošimo. Bankų padaliniai turi transformuotis, tapdami ne tik pinigų išgryninimo vieta, bet ir įvairių finansinių paslaugų teikimo centrais.

Mažmeninės prekybos sektoriuje pastebima priešinga tendencija – elektroninių parduotuvių valdytojai, siekdami didesnio efektyvumo, personalizuoto ir glaudesnio santykio su klientais, pereina prie fizinių parduotuvių – pvz., AMAZON GO.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas pabrėžia, jog svarbiausia pasiūlyti klientams patį naujoviškiausią ir efektyviausią (palyginti su konkurentais) produktą.

„Pasaulis nuolat keičiasi, veikiamas informacinių technologijų ir inovacinių verslo modelių. Verslo skaitmenizacija ir visose srityse naudojami mobilieji įrenginiai tampa šiandienos technologijomis, todėl ypač svarbus jų pritaikomumas ir vartotojų poreikių supratimas. Europoje vis dažniau kalbama apie atsiskaitymą be grynųjų, tačiau kituose pasaulio regionuose, ypač tuose, kurių ekonomika sparčiai auga, pastebimas didelis grynųjų pinigų vartojimas. Taigi siūlomi sprendimai turi būti priderinami prie atitinkamų regionų poreikių“, – sako I. Dadašovas.

Pasak „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininko, pastebima viena bendra tendencija – atsiskaitymo priemonės, banko padaliniai, bankinė įranga vis labiau artėja prie skaitmeninio formato. Bankomatuose pradedamos naudoti ne standartinės klaviatūros, o lietimui jautrūs ekranai, pinigams išgryninti taikomos bekontaktės priemonės ir mobilieji telefonai, veido atpažinimo technologijos. Skaitmeninėje eroje verslas sukasi ne aplink produktą, bet aplink klientą, todėl skaitmeninės platformos, kurias naudoja šiuolaikiniai bankai, išsiskiria intuityviai suvokiamu naudojimu.

„Diebold Nixdorf“ siūlo savo partneriams specializuotą bankinės įrangos apsaugos sprendimą „Vynamic“, kuris jungia verslo optimizavimo, analitikos, monitoringo ir saugumo sistemas.

„Penkių kontinentų“ grupės įmonės „ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius partnerių suvažiavimo metu pristatė mokėjimo kortelių skaitytuvų tinklų valdymo bei priežiūros specifiką ir jau papasakojo apie sėkmingai įgyvendintus projektus įvairiose šalyse. Anot jo, mokėjimo kortelių skaitytuvai taupo klientų laiką ir ypač populiarėja tose šalyse, kurios siekia mažinti atsiskaitymą grynaisiais. Plečiantis jų tinklui, labai svarbi veiklos stebėsena, operatyvus gedimų aptikimas ir šalinimas.

„Diebold Nixdorf“ suvažiavimo metu tradiciškai pristatyti įmonės veiklos rezultatai. Pora pastarųjų metų buvo itin sėkmingi, bendrovė išlaikė lyderiaujančias pozicijas Europos rinkoje ir dar labiau įsitvirtino Rytų Europos regione. Šiuo metu pasaulyje kas trečias bankomatas yra „Diebold Nixdorf“ gamybos.

Šaltinis: Penki kontinentai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kaip vaizdo stebėsenos technologijos gali padidinti bankinio sektoriaus srities saugumą

Apie efektyvias saugumo technologijas pasakoja BS/2 Verslo vystymo departamento vadovas Daniel Fukson. skaityti »

„Cash Management.iQ“: kaip apskaičiuoti inkasavimo išlaidas?

Neseniai bendrovės BS/2 specialistai atnaujino grynųjų pinigų valdymo sprendimą „Cash Management.iQ“, įtraukdami modulį „CIT.iQ“, atliekantį itin svarbią funkciją – sekantį inkasatorių darbą. skaityti »

Lietuvos įmonių grupė dalyvaus bankinių technologijų parodoje „BankExpo 2018“ Uzbekistane

Balandžio 19–21 dienomis Taškente 11-ąjį kartą organizuojama tradicinė kasmetinė bankinių paslaugų, technologijų bei įrangos paroda „BankExpo 2018“. skaityti »

Idrakas Dadašovas: apie meną, verslą ir gyvenimą

Apie meną ir gyvenimą I. Dadašovą pakalbino dienraščio „Verslo žinios“ žurnalistė. skaityti »

Ateitis šiandien. 3 populiariausi mitai apie vaizdinę bankininkystę

Išaugus interneto greičiui, ištobulėjus tinklų infrastruktūrai ir vaizdo transliacijų įrangai, kiekviena finansinė įstaiga gali įgyvendinti nuotolinį klientų aptarnavimą per vaizdo konferencijas. skaityti »

„ASHBURN International“ atstovai lankėsi didžiausiame Uzbekistano Bendrame respublikiniame duomenų apdorojimo centre

„ASHBURN International“ vykdomasis direktorius Žoržas Šarafanovičius su verslo vizitu aplankė Uzbekistano Bendrą respublikinį duomenų apdorojimo centrą. skaityti »

„Penki“ transliavo A.Kuzmickaitės kolekcijos pristatymą internete

Balandžio 5-osios vakarą garsi Lietuvos dizainerė Agnė Kuzmickaitė kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“ pristatė jau šeštąją asmeninę 2018–2019 metų prêt-à-porter kolekciją, kurią, kaip ir kasmet, tiesiogiai internete www.scena.lt ir www.zmones.lt transliavo „Penki“. skaityti »

„ASHBURN International“ į elektroninių kortelių skaitytuvų tinklo atnaujinimą investavo per 1 mln. eurų

Mokėjimo kortelių priėmimo ir lojalumo sistemų valdymo sprendimus diegianti „ASHBURN International“ 2017 m. pabaigoje baigė savo valdomo elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklo atnaujinimą Baltijos šalyse. skaityti »

BS/2 suteiktas sidabrinis „EcoVadis“ statusas

Tarptautinė bendrovė „EcoVadis“ suteikė Lietuvos bankinių technologijų bendrovei „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ sidabrinį statusą. skaityti »

Jungtinės Karalystės verslo atstovams pristatyta programinė įranga „TransLink.iQ“

2018 m. kovo 29 d. Lietuvos ambasadoje Jungtinėje Karalystėje, Londone, vyko Lietuvos įmonių pristatymas, kuriame vietos verslo atstovai buvo supažindinti su elektroninių mokėjimo skaitytuvų tinklų, operacijų pristatymo ir lojalumo sistemų valdymo sprendimus diegiančios Lietuvos bendrovės „ASHBURN International“ plėtojama programine įranga „TransLink.iQ“. skaityti »