Europos el. parašo sertifikavimo paslaugų teikėjų susitikime pristatytas geros praktikos pavyzdys iš Lietuvos

Publikuota: 2014 m. sausio 22 d. trečiadienis

Sausio 16 dieną Vokietijos sostinėje Berlyne įvyko kasmetinis Europos Sąjungos elektroninio pasitikėjimo paslaugų (angl. Trust service providers) teikėjų suvažiavimas, kuriame taip pat dalyvavo Europos Komisijos, Vokietijos Vyriausybės, ENISA, ETSI ir „CAB Forum“ organizacijų atstovai.

Renginio programoje, Prancūzijos, Lietuvos ir Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjai supažindino dalyvius su geros praktikos pavyzdžiais.

Prancūzijos sertifikavimo paslaugų teikėjo „OpenTrust“ viceprezidentas Thibault de Valroger renginio dalyvius supažindino su šios įmonės serverinio elektroninio pasirašymo infrastruktūra.

„Skaitmeninio sertifikavimo centro“ (SSC) direktorius Mudrikas Dadašovas, pristatydamas įmonės patirtį, pasirengiant nepriklausomam tarptautiniam auditui, pabrėžė, kad pasirengimas įmonės paslaugų auditui pagal Europos Standartizacijos Instituto (ETSI) reikalavimus buvo vykdomas pagal kruopščiai parengtą strateginį planą, apimantį trejų metų laikotarpį. Pasirengimo procese įmonė reorganizavo savo organizacinę struktūrą, techninę infrastruktūrą, paslaugų teikimą palaikančias informacines sistemas, o tai ir lėmė sėkmingą auditą, patvirtinantį, kad SSC sukurta paslaugų infrastruktūra užtikrina aukštą informacijos saugos valdymo, asmens duomenų apsaugos ir teikiamų paslaugų kokybės lygį.

Kalbėdamas apie aktualijas, Lietuvos sertifikavimo paslaugų teikėjo atstovas savo pristatyme taip pat pažymėjo, kad pasitikėjimo infrastruktūra turi būti suvokiama kaip teisinių, organizacinių, techninių ir technologinių priemonių visuma, užtikrinanti vienodą Europos Sąjungos teisės normų, standartų ir geros praktikos taikymą visose šalyse narėse.

Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjo Izenpe atstovas Iñigo Barreira pristatė įmonės patirtį transformuojant įmonę iš sertifikavimo paslaugų teikėjo į pasitikėjimo paslaugų teikėją.

Apie „Skaitmeninio sertifikavimo centrą“

„Skaitmeninio sertifikavimo centras“ – pirmasis ir vienintelis privatus sertifikavimo centras Lietuvoje, veiklą vykdantis jau 9 metus. Kompanijos sertifikatai išduodami 21 pasaulio šalies piliečiams ir įmonėms. 2010–2012 m. įmonėje buvo suformuota inovatyvių sprendimų infrastruktūra, kuri tęsia anksčiau pradėtus elektroninio parašo ir asmens tapatybės valdymo sprendimus gerai žinomu prekės ženklu „Justa“. SSC teikiamos paslaugos sertifikuotos pagal tarptautinius standartus ETSI TS 102 023, ETSI TS 102 042, ETSI TS 101 456 ir CEN CWA 14167-1.

Įmonė yra UN CEFACT, ISO-IECJTC1-SC27 tarptautinių ekspertų grupių dalyvė ir CA/Browser Forumo narė, kartu su tokiomis kompanijomis kaip „Symantec“, „Microsoft“, „Apple“, „Google“, „Mozilla“, „Opera“, kurianti asmens tapatybės tikrinimo ir el. paslaugų saugumo reikalavimus.

Šaltinis: ssc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

BS/2 dalyvaus virtualioje parodoje „Self-Service Banking Asia 2020“

Rugsėjo 23–24 dienomis vyks tarptautinė konferencija „Self-Service Banking Asia 2020“. Renginį organizuoja garsi pasaulinė bendrovė RBR, teikianti strateginių tyrimų ir konsultavimo paslaugas organizacijoms, dirbančioms mažmeninės prekybos bankininkystės, bankinės veiklos automatizavimo, mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo kortelių ir atsiskaitymo paslaugų srityje. skaityti »

Kaip technologijos padeda prekybos sektoriui pandemijos metu

Koronaviruso pandemija gerokai pakeitė ir vis dar tebekeičia pirkėjų įpročius visame pasaulyje. skaityti »

„Penki kontinentai“ siūlo vilniečiams išbandyti išmanųjį termovizorių

Vilniaus gyventojai, įvairiais klausimais besilankantys miesto savivaldybės Klientų aptarnavimo centre, gali pirmieji išbandyti „Penkių kontinentų“ įmonių grupės siūlomą naują produktą – stacionarų termovizorių, skirtą pasimatuoti temperatūrą, siekiant valdyti žmonių srautus per koronaviruso pandemiją. skaityti »

„Penki kontinentai“ kviečia dalintis šypsena

Mūsų akcijos tikslas – atkreipti dėmesį į intelekto negalią turinčių žmonių socialinę izoliaciją ir pakeisti visuomenės požiūrį į juos. skaityti »

„TransLink.iQ“ sujungs kortelių skaitytuvus su viešbučių verslo valdymo sistemomis (1)

„ASHBURN International“ integravo savo plėtojamą mokėjimo kortelių skaitytuvų valdymo bei mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“ su viešbučių valdymo sistemomis „Oracle Hospitality OPERA“ ir „Oracle Hospitality Suite8“. Projektas įgyvendintas bendradarbiaujant su „HRS Hospitality & Retail Systems”. skaityti »

„ASHBURN International“ prižiūrės SEB banko elektroninių kortelių skaitytuvų tinklą visose Baltijos valstybėse

Lietuvos bendrovė „ASHBURN International“, kurianti specializuotą programinę įrangą, skirtą mokėjimo kortelių skaitytuvams valdyti ir jais atliekamoms mokėjimo operacijoms paskirstyti, plečia bendradarbiavimą su SEB banku. skaityti »

Nauja į bankomatus nukreiptų atakų lavina: ko galime pasimokyti iš Belgijos patirties

Šių metų birželį ir liepą įsilaužėliai pasikėsino į Belgijos banko „Argenta“ bankomatus. Naudodami specialią programinę įrangą nusikaltėliai užvaldė savitarnos įrenginių pinigų modulį ir išvogė visus bankomatuose buvusius pinigus. Bankas ne tik patyrė finansinį nuostolį, prarado gerą reputaciją, bet ir buvo priverstas visiškai išimti iš naudojimo 143 bankomatus, į kuriuos buvo įdiegta sudėtinga, padedanti į juos įsilaužti, programa. Tik tai galėjo išgelbėti nuo pakartotinų atakų. skaityti »

Bankomatų istorija: vakar, šiandien ir rytoj

Pirmąjį įrenginį, išduodantį grynuosius pinigus, sukūrė armėnų kilmės amerikietis Liuteris Džordžas Simdžianas dar 1939 m. Šią datą galima laikyti bankinės savitarnos gimimo diena, tačiau, ne veltui sakoma – „pirmas blynas visuomet prisvilęs“. Bankomatas buvo pasiūlytas išbandyti bankui „City Bank of New York“, tačiau po pusmečio bankas grąžino jį kūrėjui dėl pernelyg sudėtingo naudojimo. skaityti »

Penki TV: pandemija ir artėjantis ruduo grąžina žiūrovus prie ekranų

Pandemija ir saviizoliacija pakeitė daugumos mūsų įpročius. Staiga prievarta įstrigę namuose, vaikai ir suaugusieji, kaip ir buvo galima nuspėti, pradėjo dažniau žiūrėti televizorių. Šviesolaidinio interneto ir IPTV tinklo „Penki“ duomenimis, laikas, praleidžiamas prie televizoriaus ekranų, nuo 2020 metų pavasario išaugo 30 procentų, palyginti su atitinkamu pernai metų laikotarpiu. skaityti »

Koronaviruso pandemija skatina pasaulį investuoti į bekontaktes technologijas (2)

Visą pasaulį užvaldžiusi „COVID-19“ pandemija padarė didžiulę įtaką visuomenės įpročiams ir bankiniam sektoriui. Siekdami sustabdyti viruso plitimą, pradėjome vengti artimo kontakto ir sąlyčio su viešosiose erdvėse esančiais paviršiais. Dėl šios priežasties daugybės šalių bankai, bendradarbiaudami su mokėjimo sistemomis, padidino bekontakčio atsiskaitymo be būtinybės įvesti PIN kodą limitą. skaityti »