Europos el. parašo sertifikavimo paslaugų teikėjų susitikime pristatytas geros praktikos pavyzdys iš Lietuvos

Publikuota: 2014 m. sausio 22 d. trečiadienis

Sausio 16 dieną Vokietijos sostinėje Berlyne įvyko kasmetinis Europos Sąjungos elektroninio pasitikėjimo paslaugų (angl. Trust service providers) teikėjų suvažiavimas, kuriame taip pat dalyvavo Europos Komisijos, Vokietijos Vyriausybės, ENISA, ETSI ir „CAB Forum“ organizacijų atstovai.

Renginio programoje, Prancūzijos, Lietuvos ir Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjai supažindino dalyvius su geros praktikos pavyzdžiais.

Prancūzijos sertifikavimo paslaugų teikėjo „OpenTrust“ viceprezidentas Thibault de Valroger renginio dalyvius supažindino su šios įmonės serverinio elektroninio pasirašymo infrastruktūra.

„Skaitmeninio sertifikavimo centro“ (SSC) direktorius Mudrikas Dadašovas, pristatydamas įmonės patirtį, pasirengiant nepriklausomam tarptautiniam auditui, pabrėžė, kad pasirengimas įmonės paslaugų auditui pagal Europos Standartizacijos Instituto (ETSI) reikalavimus buvo vykdomas pagal kruopščiai parengtą strateginį planą, apimantį trejų metų laikotarpį. Pasirengimo procese įmonė reorganizavo savo organizacinę struktūrą, techninę infrastruktūrą, paslaugų teikimą palaikančias informacines sistemas, o tai ir lėmė sėkmingą auditą, patvirtinantį, kad SSC sukurta paslaugų infrastruktūra užtikrina aukštą informacijos saugos valdymo, asmens duomenų apsaugos ir teikiamų paslaugų kokybės lygį.

Kalbėdamas apie aktualijas, Lietuvos sertifikavimo paslaugų teikėjo atstovas savo pristatyme taip pat pažymėjo, kad pasitikėjimo infrastruktūra turi būti suvokiama kaip teisinių, organizacinių, techninių ir technologinių priemonių visuma, užtikrinanti vienodą Europos Sąjungos teisės normų, standartų ir geros praktikos taikymą visose šalyse narėse.

Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjo Izenpe atstovas Iñigo Barreira pristatė įmonės patirtį transformuojant įmonę iš sertifikavimo paslaugų teikėjo į pasitikėjimo paslaugų teikėją.

Apie „Skaitmeninio sertifikavimo centrą“

„Skaitmeninio sertifikavimo centras“ – pirmasis ir vienintelis privatus sertifikavimo centras Lietuvoje, veiklą vykdantis jau 9 metus. Kompanijos sertifikatai išduodami 21 pasaulio šalies piliečiams ir įmonėms. 2010–2012 m. įmonėje buvo suformuota inovatyvių sprendimų infrastruktūra, kuri tęsia anksčiau pradėtus elektroninio parašo ir asmens tapatybės valdymo sprendimus gerai žinomu prekės ženklu „Justa“. SSC teikiamos paslaugos sertifikuotos pagal tarptautinius standartus ETSI TS 102 023, ETSI TS 102 042, ETSI TS 101 456 ir CEN CWA 14167-1.

Įmonė yra UN CEFACT, ISO-IECJTC1-SC27 tarptautinių ekspertų grupių dalyvė ir CA/Browser Forumo narė, kartu su tokiomis kompanijomis kaip „Symantec“, „Microsoft“, „Apple“, „Google“, „Mozilla“, „Opera“, kurianti asmens tapatybės tikrinimo ir el. paslaugų saugumo reikalavimus.

Šaltinis: ssc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Nauja „ATMeye.iQ“ paskirtis: paštomatų stebėsena (1)

Prekių pristatymas iš elektroninių parduotuvių į paštomatus kasmet vis labiau populiarėja. Vienos stambiausių Amerikos siuntų pristatymo tarnybų „Pitney Bowes“ duomenimis, nuo 2014 iki 2018 metų prekių siuntų visame pasaulyje išaugo net 104 proc. – nuo 43 mlrd. iki 87 mlrd. per metus. Skaičiuojama, kad siuntinių skaičius 2025 metais viršys 200 mlrd. skaityti »

3 naujos „Cash Management.iQ֧“ sistemos apsaugą stiprinančios funkcijos

Atnaujinant BS/2 sistemą „Cash Management.iQ“, buvo siekiama dar labiau padidinti informacijos saugumo lygį, taip pat atitikti augančius tarptautinius saugumo standartų reikalavimus, kurių laikosi šiuolaikiniai bankai, inkasavimo tarnybos ir mažmeninės prekybos įmonės. skaityti »

NFC kaip bankinių operacijų standartas

Bekontaktis autorizavimas – jau seniai tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Juo naudojamės įsigydami prekes parduotuvėse, mokėdami už keliones viešajame transporte, eidami į pastatus, turinčius įėjimo kontrolę. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė po karantino: keitėsi gyvas bendravimas, sparčiau diegiamos naujos technologijos

Šalyje atšaukus karantiną, bankinių ir ITT technologijų įmonių grupė „Penki kontinentai“ pamažu grįžta prie įprasto darbo režimo, dar labiau sutvirtinusi savo pozicijas rinkoje, nesumažinusi nė vieno iš savo darbuotojų atlyginimų ir ryžtingai žiūrėdama į ateitį. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacija rūpinsis A. Zubriakovas

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacijos vadovu nuo šiandien pradeda dirbti 38-erių Aleksandras Zubriakovas. skaityti »

Ateities bankinė savitarna. Naujų „DN Series“ bankomatų apžvalga

Viena iš pirmaujančių bankinės įrangos gamintojų ir jai skirtų programinių sprendimų kūrėjų „Diebold Nixdorf“ prieš metus anonsavo naują bankomatų liniją – „DN Series“. skaityti »

„ATMeye.iQ“ užtikrins Kenijos banko „Equity Bank Kenya Limited“ bankomatų apsaugą

Kenijos bankas „Equity Bank Kenya Limited“ įsigijo 280 UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) sukurto programinio sprendimo „ATMeye.iQ“ licencijų. Ši vaizdo stebėsenos ir apsaugos priemonė diegiama į savitarnos įrenginius, siekiant užtikrinti jų apsaugą, išvengti sukčiavimo grėsmių, taip pat padėti spręsti su klientais kylančius ginčus. Programinis spendimas bankui įdiegtas bendradarbiaujant su vietine partnere – „Technology Associates Kenya“. skaityti »

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »