Europos el. parašo sertifikavimo paslaugų teikėjų susitikime pristatytas geros praktikos pavyzdys iš Lietuvos

Publikuota: 2014 m. sausio 22 d. trečiadienis

Sausio 16 dieną Vokietijos sostinėje Berlyne įvyko kasmetinis Europos Sąjungos elektroninio pasitikėjimo paslaugų (angl. Trust service providers) teikėjų suvažiavimas, kuriame taip pat dalyvavo Europos Komisijos, Vokietijos Vyriausybės, ENISA, ETSI ir „CAB Forum“ organizacijų atstovai.

Renginio programoje, Prancūzijos, Lietuvos ir Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjai supažindino dalyvius su geros praktikos pavyzdžiais.

Prancūzijos sertifikavimo paslaugų teikėjo „OpenTrust“ viceprezidentas Thibault de Valroger renginio dalyvius supažindino su šios įmonės serverinio elektroninio pasirašymo infrastruktūra.

„Skaitmeninio sertifikavimo centro“ (SSC) direktorius Mudrikas Dadašovas, pristatydamas įmonės patirtį, pasirengiant nepriklausomam tarptautiniam auditui, pabrėžė, kad pasirengimas įmonės paslaugų auditui pagal Europos Standartizacijos Instituto (ETSI) reikalavimus buvo vykdomas pagal kruopščiai parengtą strateginį planą, apimantį trejų metų laikotarpį. Pasirengimo procese įmonė reorganizavo savo organizacinę struktūrą, techninę infrastruktūrą, paslaugų teikimą palaikančias informacines sistemas, o tai ir lėmė sėkmingą auditą, patvirtinantį, kad SSC sukurta paslaugų infrastruktūra užtikrina aukštą informacijos saugos valdymo, asmens duomenų apsaugos ir teikiamų paslaugų kokybės lygį.

Kalbėdamas apie aktualijas, Lietuvos sertifikavimo paslaugų teikėjo atstovas savo pristatyme taip pat pažymėjo, kad pasitikėjimo infrastruktūra turi būti suvokiama kaip teisinių, organizacinių, techninių ir technologinių priemonių visuma, užtikrinanti vienodą Europos Sąjungos teisės normų, standartų ir geros praktikos taikymą visose šalyse narėse.

Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjo Izenpe atstovas Iñigo Barreira pristatė įmonės patirtį transformuojant įmonę iš sertifikavimo paslaugų teikėjo į pasitikėjimo paslaugų teikėją.

Apie „Skaitmeninio sertifikavimo centrą“

„Skaitmeninio sertifikavimo centras“ – pirmasis ir vienintelis privatus sertifikavimo centras Lietuvoje, veiklą vykdantis jau 9 metus. Kompanijos sertifikatai išduodami 21 pasaulio šalies piliečiams ir įmonėms. 2010–2012 m. įmonėje buvo suformuota inovatyvių sprendimų infrastruktūra, kuri tęsia anksčiau pradėtus elektroninio parašo ir asmens tapatybės valdymo sprendimus gerai žinomu prekės ženklu „Justa“. SSC teikiamos paslaugos sertifikuotos pagal tarptautinius standartus ETSI TS 102 023, ETSI TS 102 042, ETSI TS 101 456 ir CEN CWA 14167-1.

Įmonė yra UN CEFACT, ISO-IECJTC1-SC27 tarptautinių ekspertų grupių dalyvė ir CA/Browser Forumo narė, kartu su tokiomis kompanijomis kaip „Symantec“, „Microsoft“, „Apple“, „Google“, „Mozilla“, „Opera“, kurianti asmens tapatybės tikrinimo ir el. paslaugų saugumo reikalavimus.

Šaltinis: ssc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, reaguodama į koronaviruso (COVID-19) plitimą ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną, taip pat į kitų šalių, kuriose veikia grupės atstovybės, Vyriausybių rekomendacijas, dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu. skaityti »

BS/2 – sertifikuota „Datalogic“ techninės priežiūros paslaugų partnerė Azerbaidžane

Technologinius sprendimus bankams ir prekybininkams siūlanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, tapo pasaulinės prekybos įrangos gamintojos „Datalogic“ sertifikuota techninės priežiūros paslaugų partnere Azerbaidžane. skaityti »

„TransLink.iQ“ – naujas T. Dadaševo tyrimo objektas

Tachmasibas Dadaševas rengia naują knygą. Šį kartą dėmesio centre – atsiskaitymai be grynųjų pinigų, el. kortelių skaitytuvai ir jų tinklams stebėti bei valdyti skirtas programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »