Europos el. parašo sertifikavimo paslaugų teikėjų susitikime pristatytas geros praktikos pavyzdys iš Lietuvos

Publikuota: 2014 m. sausio 22 d. trečiadienis

Sausio 16 dieną Vokietijos sostinėje Berlyne įvyko kasmetinis Europos Sąjungos elektroninio pasitikėjimo paslaugų (angl. Trust service providers) teikėjų suvažiavimas, kuriame taip pat dalyvavo Europos Komisijos, Vokietijos Vyriausybės, ENISA, ETSI ir „CAB Forum“ organizacijų atstovai.

Renginio programoje, Prancūzijos, Lietuvos ir Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjai supažindino dalyvius su geros praktikos pavyzdžiais.

Prancūzijos sertifikavimo paslaugų teikėjo „OpenTrust“ viceprezidentas Thibault de Valroger renginio dalyvius supažindino su šios įmonės serverinio elektroninio pasirašymo infrastruktūra.

„Skaitmeninio sertifikavimo centro“ (SSC) direktorius Mudrikas Dadašovas, pristatydamas įmonės patirtį, pasirengiant nepriklausomam tarptautiniam auditui, pabrėžė, kad pasirengimas įmonės paslaugų auditui pagal Europos Standartizacijos Instituto (ETSI) reikalavimus buvo vykdomas pagal kruopščiai parengtą strateginį planą, apimantį trejų metų laikotarpį. Pasirengimo procese įmonė reorganizavo savo organizacinę struktūrą, techninę infrastruktūrą, paslaugų teikimą palaikančias informacines sistemas, o tai ir lėmė sėkmingą auditą, patvirtinantį, kad SSC sukurta paslaugų infrastruktūra užtikrina aukštą informacijos saugos valdymo, asmens duomenų apsaugos ir teikiamų paslaugų kokybės lygį.

Kalbėdamas apie aktualijas, Lietuvos sertifikavimo paslaugų teikėjo atstovas savo pristatyme taip pat pažymėjo, kad pasitikėjimo infrastruktūra turi būti suvokiama kaip teisinių, organizacinių, techninių ir technologinių priemonių visuma, užtikrinanti vienodą Europos Sąjungos teisės normų, standartų ir geros praktikos taikymą visose šalyse narėse.

Ispanijos sertifikavimo paslaugų teikėjo Izenpe atstovas Iñigo Barreira pristatė įmonės patirtį transformuojant įmonę iš sertifikavimo paslaugų teikėjo į pasitikėjimo paslaugų teikėją.

Apie „Skaitmeninio sertifikavimo centrą“

„Skaitmeninio sertifikavimo centras“ – pirmasis ir vienintelis privatus sertifikavimo centras Lietuvoje, veiklą vykdantis jau 9 metus. Kompanijos sertifikatai išduodami 21 pasaulio šalies piliečiams ir įmonėms. 2010–2012 m. įmonėje buvo suformuota inovatyvių sprendimų infrastruktūra, kuri tęsia anksčiau pradėtus elektroninio parašo ir asmens tapatybės valdymo sprendimus gerai žinomu prekės ženklu „Justa“. SSC teikiamos paslaugos sertifikuotos pagal tarptautinius standartus ETSI TS 102 023, ETSI TS 102 042, ETSI TS 101 456 ir CEN CWA 14167-1.

Įmonė yra UN CEFACT, ISO-IECJTC1-SC27 tarptautinių ekspertų grupių dalyvė ir CA/Browser Forumo narė, kartu su tokiomis kompanijomis kaip „Symantec“, „Microsoft“, „Apple“, „Google“, „Mozilla“, „Opera“, kurianti asmens tapatybės tikrinimo ir el. paslaugų saugumo reikalavimus.

Šaltinis: ssc.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Banking Forum Baku“: ekonomikos be grynųjų pinigų link pasitelkus inovatyvius sprendimus

Azerbaidžano sostinėje Baku lapkričio 6–7 d. jau ketvirtą kartą vyks bankinių technologijų forumas „Banking Forum Baku“, kurio tema – „Ekonomika be grynųjų pinigų: patikimos bankininkystės link“. skaityti »

„ASHBURN International“ pelnė „Metų eksporto“ įmonės vardą

Kasmet Lietuvos verslo konfederacija organizuoja prestižinius apdovanojimus „Metų paslauga“, kurių tikslas – skatinti Lietuvos įmones kurti konkurencingas, inovatyvias, aukštos pridėtinės vertės paslaugas, atitinkančias šiandienos rinkos ir vartotojų poreikius. Konkurso kategorijoje „Metų eksportas“ nugalėtoja tapo įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „ASHBURN International“. skaityti »

„TBC Bank“ grynųjų pinigų srautui valdyti pasirinko „Cash Management.iQ“

Vienas iš stambiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ susidomėjo Lietuvos bendrovės BS/2 siūlomais grynųjų pinigų judėjimo valdymo sprendimais, padedančiais kontroliuoti grynuosius bankomatų tinkle ir atsiskaitymų centruose. skaityti »

Asterios Karampolas: „ATMeye.iQ“ yra vienas iš nedaugelio produktų, atitinkantis visus bankomatų apsaugos reikalavimus

Londone vykusi tarptautinė bankomatų loginio ir fizinio saugumo konferencija „ATM & Cyber Security 2019“ subūrė bankinių technologijų specialistus iš viso pasaulio. skaityti »

Į „Banking Fusion 2019“ Taškente susirinks bankininkai iš 6 šalių

Lapkričio 26–27 dienomis Uzbekistane, Taškente, vyks tarptautinė bankinė konferencija „Banking Fusion 2019“. Joje dalyvaus Centrinės Azijos bei Kaukazo regionų kredito ir finansinių organizacijų atstovai, bankinių technologinių sprendimų kūrėjai ir tiekėjai. skaityti »

„ATM & Cyber Security 2019“ konferencijoje – Afrikoje įgyvendinami BS/2 projektai

Spalio 6–8 dienomis Londone vyks tarptautinė bankomatų saugumo konferencija „ATM & Cyber Security 2019“, kurioje dalyvaus daugiau nei 400 bankų ir saugumo ekspertų iš daugiau nei 40 šalių. skaityti »

Kviečiame švęsti „Penki“ gimtadienį kartu

Šviesolaidinio interneto ir išmaniosios IPTV tinklas „Penki“ nesiliauja stebinęs savo esamus ir naujus klientus puikiomis dovanomis bei pasiūlymais. skaityti »

„ProfIT“ suteiktas „Hewlett Packard Enterprise“ partnerio statusas

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei ir valdanti IT užsakomųjų paslaugų verslui prekės ženklą „ProfIT“, pasirašė partnerystės susitarimą su UAB „Sophela“, kuri yra oficiali tarptautinės informacinių technologijų įmonės „Hewlett Packard Enterprise“ atstovė Lietuvoje. skaityti »

Užsakomųjų IT paslaugų privalumai ir trūkumai

Užsakovai skirtingai supranta, kas yra užsakomosios paslaugos ir kuo jos skiriasi nuo įprastinės techninės pagalbos, nes abiem atvejais įmonė perduoda tam tikrus verslo procesus trečiajai šaliai. „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ Techninės priežiūros departamento vadovas Andrius Kiaunė pastebi, kad techninė pagalba paprastai būna vienkartinė arba periodinė. skaityti »

Mobilioji „Cash Management.iQ“ versija: naujos inkasacijų kontrolės galimybės

Viena iš BS/2 programinio sprendimo „Cash Management.iQ“ funkcijų – nuotolinė inkasatorių darbo stebėsena realiuoju laiku. Nuo šiol grynųjų pinigų priėmimą ir perdavimą galima sekti per mobilųjį įrenginį (išmanųjį telefoną, nešiojamąjį ar stacionarų QR kodų skenerį). skaityti »