Interaktyvioji televizija: ką noriu – tą žiūriu

Publikuota: 2008 m. spalio 20 d. pirmadienis

Skaitmeninė televizija
Nuo judančių juodai baltų paveiksliukų iki tiesioginės transliacijos iš vandenyno dugno HD formatu. Perfrazuojant klasiką, galima pasakyti, kad televizija – tai gyvenimo atspindys.

Ji gelbsti nuo vienatvės, organizuoja laisvalaikį, formuoja socialinį politinį požiūrį, tampa gyvenimo fonu. Ji orientuojasi į vis platesnį žiūrovų ratą, todėl pamažu užleidžia vietą interaktyviajai medijai. Šiuolaikiniai žiūrovai TV turinį nori kurti patys.

Apie vaizdo turinio tendencijas kalbamės su interaktyviosios IP televizijos „Penki TV“ projektų vadybininke Irma Brusokaite.

Kokius reikalavimus televizijos ir vaizdo turiniui kelia šiuolaikiški žiūrovai?

Šiandien žiūrovai nori matyti mėgstamas geros kokybės laidas, serialus ar filmus visais įmanomais technologiniais būdais: internetu, per mobilųjį ryšį, televiziją, DVD formatu ir kt. Žiūrovas nori būti ne pasyvus stebėtojas, bet aktyvus turinio kūrėjas ir dalyvis. Tai buvo aiškiai matyti neseniai Kanuose vykusioje tarptautinėje audiovizualinės produkcijos parodoje „Mipcom“. Štai viena Izraelio kompanija pristatė projektą „40 savaičių“. Besilaukianti mama ar būsimas tėvelis interneto svetainėje gali peržiūrėti filmuką, kuriame pasakojama apie mamos ir vaiko organizme tam tikrą savaitę vykstančias permainas. Tokius filmukus taip pat galima parsisiųsti mobiliuoju telefonu, peržiūrėti IP televizijos virtualios vaizdo nuomos skiltyje arba tiesiog DVD leistuvu. Be to, pagausėjo didelės raiškos (HD) televizijos turinio bei prietaisų HD kokybei perduoti. Rinkos dalyvių užduotis – įtraukti žiūrovą į kūrybos procesą, sukurti naują bendravimo terpę.

Kokia TV produkcija parodoje buvo populiariausia?

Tai labai individualu. Parodoje buvo pristatomas pats įvairiausias TV ir vaizdo turinys – nuo japoniškų animacinių filmų iki dokumentinių juostų apie Šiaurės ašigalio gyvūniją. Pirkėjai domėjosi filmais, kurie netrukus pasirodys kino teatruose, TV serialais, komedijomis, animaciniais filmais, skirtais TV kanalų eteriui arba produkcija virtualiai vaizdo nuomai IP televizijoje, internetui, mobiliesiems. Renginio organizatorių duomenimis, buvo įsigyta produkcijos už daugiau nei 10 mlrd. eurų.

Kokia interaktyviosios televizijos situacija Lietuvoje?

IP televizija įgauna pagreitį ir tampa vis populiaresnė. Lietuvius traukia naujos IPTV funkcijos, pvz., IP televizija „Penki TV“ žiūrovams siūlo virtualiojo kino teatro paslaugas, prisijungimą prie žiniatinklio, suteikia galimybę skaityti bei žiūrėti aktualias naujienas, stebėti HD transliacijas, žaisti loginius žaidimus, susipažinti su televizijų programų anonsais ir kt. Išsamesnės informacijos galite rasti – www.penki.tv.

Populiariausių „Penki TV“ virtualiojo kino teatro filmų (rugsėjo mėn.) dešimtukas

1. „Ekstremalūs pasimatymai“

2. „Intymumas“

3. „Iš Dievo nieko naujo“

4. „Slaptieji agentai“

5. „Tas tikrasis vienintelis“

6. „16 kvartalų“

7. „Guliverio kelionės“

8. „Myli, nemyli“

9. „Paklydęs angelas“

10. „24 valandos iš moters gyvenimo“

Šaltinis:

Penki.lt

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lenkijos rinkai „ASHBURN International“ siūlo iškart du produktus

XI-ajame skaitmeninės eros be grynųjų pinigų kongrese Varšuvoje „ASHBURN International“ pristatė atsiskaitymo technologijų ir mokėjimo terminalų valdymo sprendimus. skaityti »

BS/2 ir „Modern Expo“ plečia veiklą Baltijos šalyse

BS/2 teikia kompleksines mažmeninės prekybos įrangos tiekimo paslaugas. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė trečius metus dalyvavo „DUOday“

Įmonių grupė siekia kuo dažniau prisidėti prie neįgalių asmenų integracijos į visuomenę. skaityti »

BS/2 atstovai dalyvavo Lietuvos-Azerbaidžano verslo forume

2023 m. gegužės 22 d. Vilniuje vyko Lietuvos-Azerbaidžano verslo forumas. skaityti »

Bėgimo į „Europą“ iššūkį įveikė 20-imt „Penki kontinentai“ grupės darbuotojų!

„Penki kontinentai“ darbuotojų komanda trečius metus pelnė Gausiausios komandos vardą. skaityti »

Pirmasis Lietuvoje „Baltic Payment Forum“: kas nustebino ir įkvėpė

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė rėmė tarptautinį forumą „Baltic Payment Forum“. skaityti »

Lietuviai kavinėse ir restoranuose išleidžia vis daugiau, didėja ir arbatpinigių sumos 

Iki šių metų pirmojo ketvirčio pabaigos prie „MyTips“ prisijungė beveik 1 tūkst. Lietuvos padavėjų ir barmenų. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė Sakartvele įgyvendina naują nestandartinį mokėjimų sprendimą

„BS/2 Georgia“ ir „ASHBURN International“ kartu su vienu didžiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ sukūrė naują nestandartinį mokėjimo sprendimą kavos kapsulių gamintojai „Meama“. skaityti »

Sakartvelo bankai vertina lietuvišką mokėjimo terminalų valdymo sprendimą

Dar vieno Sakartvelo banko mokėjimo kortelių skaitytuvų veiklą padeda užtikrinti „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ istorija – autoritetingame žurnale „Newsweek“ 

Aštuoniose šalyse veikianti „Penkių kontinentų“ įmonių grupė atkreipė vieno įtakingiausių ir labiausiai gerbiamų pasaulyje verslo leidinių „Newsweek“ dėmesį. skaityti »