Interaktyvioji televizija: ką noriu – tą žiūriu

Publikuota: 2008 m. spalio 20 d. pirmadienis

Skaitmeninė televizija
Nuo judančių juodai baltų paveiksliukų iki tiesioginės transliacijos iš vandenyno dugno HD formatu. Perfrazuojant klasiką, galima pasakyti, kad televizija – tai gyvenimo atspindys.

Ji gelbsti nuo vienatvės, organizuoja laisvalaikį, formuoja socialinį politinį požiūrį, tampa gyvenimo fonu. Ji orientuojasi į vis platesnį žiūrovų ratą, todėl pamažu užleidžia vietą interaktyviajai medijai. Šiuolaikiniai žiūrovai TV turinį nori kurti patys.

Apie vaizdo turinio tendencijas kalbamės su interaktyviosios IP televizijos „Penki TV“ projektų vadybininke Irma Brusokaite.

Kokius reikalavimus televizijos ir vaizdo turiniui kelia šiuolaikiški žiūrovai?

Šiandien žiūrovai nori matyti mėgstamas geros kokybės laidas, serialus ar filmus visais įmanomais technologiniais būdais: internetu, per mobilųjį ryšį, televiziją, DVD formatu ir kt. Žiūrovas nori būti ne pasyvus stebėtojas, bet aktyvus turinio kūrėjas ir dalyvis. Tai buvo aiškiai matyti neseniai Kanuose vykusioje tarptautinėje audiovizualinės produkcijos parodoje „Mipcom“. Štai viena Izraelio kompanija pristatė projektą „40 savaičių“. Besilaukianti mama ar būsimas tėvelis interneto svetainėje gali peržiūrėti filmuką, kuriame pasakojama apie mamos ir vaiko organizme tam tikrą savaitę vykstančias permainas. Tokius filmukus taip pat galima parsisiųsti mobiliuoju telefonu, peržiūrėti IP televizijos virtualios vaizdo nuomos skiltyje arba tiesiog DVD leistuvu. Be to, pagausėjo didelės raiškos (HD) televizijos turinio bei prietaisų HD kokybei perduoti. Rinkos dalyvių užduotis – įtraukti žiūrovą į kūrybos procesą, sukurti naują bendravimo terpę.

Kokia TV produkcija parodoje buvo populiariausia?

Tai labai individualu. Parodoje buvo pristatomas pats įvairiausias TV ir vaizdo turinys – nuo japoniškų animacinių filmų iki dokumentinių juostų apie Šiaurės ašigalio gyvūniją. Pirkėjai domėjosi filmais, kurie netrukus pasirodys kino teatruose, TV serialais, komedijomis, animaciniais filmais, skirtais TV kanalų eteriui arba produkcija virtualiai vaizdo nuomai IP televizijoje, internetui, mobiliesiems. Renginio organizatorių duomenimis, buvo įsigyta produkcijos už daugiau nei 10 mlrd. eurų.

Kokia interaktyviosios televizijos situacija Lietuvoje?

IP televizija įgauna pagreitį ir tampa vis populiaresnė. Lietuvius traukia naujos IPTV funkcijos, pvz., IP televizija „Penki TV“ žiūrovams siūlo virtualiojo kino teatro paslaugas, prisijungimą prie žiniatinklio, suteikia galimybę skaityti bei žiūrėti aktualias naujienas, stebėti HD transliacijas, žaisti loginius žaidimus, susipažinti su televizijų programų anonsais ir kt. Išsamesnės informacijos galite rasti – www.penki.tv.

Populiariausių „Penki TV“ virtualiojo kino teatro filmų (rugsėjo mėn.) dešimtukas

1. „Ekstremalūs pasimatymai“

2. „Intymumas“

3. „Iš Dievo nieko naujo“

4. „Slaptieji agentai“

5. „Tas tikrasis vienintelis“

6. „16 kvartalų“

7. „Guliverio kelionės“

8. „Myli, nemyli“

9. „Paklydęs angelas“

10. „24 valandos iš moters gyvenimo“

Šaltinis:

Penki.lt

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Didesnė „.iQ“ ir „Vynamic“ sinergija

Klientų asmeninių duomenų apsauga – viena iš svarbiausių kiekvienos finansinės organizacijos užduočių. Pastaraisiais metais savitarnos įrenginiais (bankomatais ir kt.) naudojasi vis daugiau žmonių, todėl finansinės įstaigos susiduria su didėjančiomis grėsmėmis. skaityti »

„ASHBURN International“ gavo VISA PIN sertifikatą

„ASHBURN International“, besispecializuojanti elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų stebėjimo ir kortelių operacijų valdymo bei perdavimo sistemų sprendimų kūrimo srityje, baigė VISA PIN atestacijos auditą ir gavo sertifikatą apdoroti PIN kodus, siunčiamus iš EKS į bankus. skaityti »

Elita Citovičiūtė gyvena dviejose šeimose

Fotomodelis ir socialinių tinklų žvaigždė Elita Citovičiūtė gyvena aktyvų gyvenimą – dalyvauja įvairiose fotosesijose, veda laidą „IT+“, yra šviesolaidinio interneto tiekėjo „Penki“ reklaminis veidas, daug keliauja po įvairias pasaulio šalis. skaityti »

Judresnis PENKI internetas – judresni vartotojai

Birželio 21 d. vakarą Vingio parke PENKI organizavo treniruotę po atviru dangumi. skaityti »

Ką daryti, kad bankomatai neštų pelną?

Užtikrinti sėkmingą bankomatų tinklo veiklą finansų institucijoms kasmet kainuoja šimtus tūkstančių eurų. skaityti »

BS/2 sėkmingai plečia 13-os tūkst. elektroninių kortelių skaitytuvų tinklo priežiūrą Sakartvele

Bankinių technologijų ir mažmeninės prekybos sprendimus diegianti bendrovė BS/2 prižiūri daugiau nei 20-ies tūkst. elektroninių kortelių skaitytuvų tinklą (EKS) 7-iuose tūkst. prekybos taškų ne tik Baltijos šalyse, bet ir Vidurio Azijos bei Kaukazo regionuose. skaityti »

Kviečiame į nemokamą treniruotę!

Nori gražios figūros? Geros sveikatos? Tiesiog jaustis laimingas? Kad ir kiek egzistuotų būdų tą pasiekti, pats veiksmingiausias ir sveikiausias – mankšta. skaityti »

Kokį automatinį seifą pasirinkti? Populiariausių TOP 5

Automatiniai seifai – specifiniai bankiniai įrenginiai, kurie ilgą laiką buvo nepelnytai nuvertinami. Tačiau pastaruoju metu prekyba šio tipo įranga vis labiau auga. skaityti »

„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: klientų pažinimas – sėkmingo verslo pagrindas

Verslo sėkmė priklauso nuo vartotojų poreikių išmanymo ir gebėjimo juos įgyvendinti. Bankinių paslaugų sektorius – ne išimtis. skaityti »

BS/2 apdovanota už aktyvią bankinių ir mažmeninės prekybos sprendimų plėtrą

BS/2 kasmetiniame „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime Budapešte gavo apdovanojimą „Innovation SPIRIT banking 2018“ už aktyvią inovacinių bankinių technologijų ir mažmeninės prekybos sprendimų plėtrą Azerbaidžane. skaityti »