Interaktyvioji televizija: ką noriu – tą žiūriu

Publikuota: 2008 m. spalio 20 d. pirmadienis

Skaitmeninė televizija
Nuo judančių juodai baltų paveiksliukų iki tiesioginės transliacijos iš vandenyno dugno HD formatu. Perfrazuojant klasiką, galima pasakyti, kad televizija – tai gyvenimo atspindys.

Ji gelbsti nuo vienatvės, organizuoja laisvalaikį, formuoja socialinį politinį požiūrį, tampa gyvenimo fonu. Ji orientuojasi į vis platesnį žiūrovų ratą, todėl pamažu užleidžia vietą interaktyviajai medijai. Šiuolaikiniai žiūrovai TV turinį nori kurti patys.

Apie vaizdo turinio tendencijas kalbamės su interaktyviosios IP televizijos „Penki TV“ projektų vadybininke Irma Brusokaite.

Kokius reikalavimus televizijos ir vaizdo turiniui kelia šiuolaikiški žiūrovai?

Šiandien žiūrovai nori matyti mėgstamas geros kokybės laidas, serialus ar filmus visais įmanomais technologiniais būdais: internetu, per mobilųjį ryšį, televiziją, DVD formatu ir kt. Žiūrovas nori būti ne pasyvus stebėtojas, bet aktyvus turinio kūrėjas ir dalyvis. Tai buvo aiškiai matyti neseniai Kanuose vykusioje tarptautinėje audiovizualinės produkcijos parodoje „Mipcom“. Štai viena Izraelio kompanija pristatė projektą „40 savaičių“. Besilaukianti mama ar būsimas tėvelis interneto svetainėje gali peržiūrėti filmuką, kuriame pasakojama apie mamos ir vaiko organizme tam tikrą savaitę vykstančias permainas. Tokius filmukus taip pat galima parsisiųsti mobiliuoju telefonu, peržiūrėti IP televizijos virtualios vaizdo nuomos skiltyje arba tiesiog DVD leistuvu. Be to, pagausėjo didelės raiškos (HD) televizijos turinio bei prietaisų HD kokybei perduoti. Rinkos dalyvių užduotis – įtraukti žiūrovą į kūrybos procesą, sukurti naują bendravimo terpę.

Kokia TV produkcija parodoje buvo populiariausia?

Tai labai individualu. Parodoje buvo pristatomas pats įvairiausias TV ir vaizdo turinys – nuo japoniškų animacinių filmų iki dokumentinių juostų apie Šiaurės ašigalio gyvūniją. Pirkėjai domėjosi filmais, kurie netrukus pasirodys kino teatruose, TV serialais, komedijomis, animaciniais filmais, skirtais TV kanalų eteriui arba produkcija virtualiai vaizdo nuomai IP televizijoje, internetui, mobiliesiems. Renginio organizatorių duomenimis, buvo įsigyta produkcijos už daugiau nei 10 mlrd. eurų.

Kokia interaktyviosios televizijos situacija Lietuvoje?

IP televizija įgauna pagreitį ir tampa vis populiaresnė. Lietuvius traukia naujos IPTV funkcijos, pvz., IP televizija „Penki TV“ žiūrovams siūlo virtualiojo kino teatro paslaugas, prisijungimą prie žiniatinklio, suteikia galimybę skaityti bei žiūrėti aktualias naujienas, stebėti HD transliacijas, žaisti loginius žaidimus, susipažinti su televizijų programų anonsais ir kt. Išsamesnės informacijos galite rasti – www.penki.tv.

Populiariausių „Penki TV“ virtualiojo kino teatro filmų (rugsėjo mėn.) dešimtukas

1. „Ekstremalūs pasimatymai“

2. „Intymumas“

3. „Iš Dievo nieko naujo“

4. „Slaptieji agentai“

5. „Tas tikrasis vienintelis“

6. „16 kvartalų“

7. „Guliverio kelionės“

8. „Myli, nemyli“

9. „Paklydęs angelas“

10. „24 valandos iš moters gyvenimo“

Šaltinis:

Penki.lt

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Mokslo metai su „Skynet“ – protingas pasirinkimas

Vasarai persiritus į antrą pusę, šviesolaidinio tinklo „Skynet“ komanda kviečia visus studijuojančiuosius iš anksto pasirūpinti greitu ir stabiliu internetu. skaityti »

SSC sėkmingai įgyvendino e. parašo projektą „SIMas-eSIGN“

UAB „Skaitmeninio sertifikavimo centras“ (SSC) – populiarios elektroninio parašo programinės įrangos JUSTA kūrėja – sėkmingai užbaigė Mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros (MTTP) tyrimus, skirtus ateityje pasiūlyti rinkai nauja architektūra paremtų produktų. skaityti »

Bendrovė ASHBURN žengia į Turkmėnistano rinką

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „ASHBURN International“, sėkmingai dirbanti Lietuvos ir užsienio mokėjimo kortelių, lojalumo sprendimų bei elektroninės komercijos rinkose, užmezgė bendradarbiavimą su Valstybiniu komerciniu Turkmėnistano banku „Dayhan Bank“. skaityti »

Naujo „Penki TV“ sezono belaukiant

„Penki TV“ laidos atostogauja iki rudens, tačiau kūrybinė komanda jau dabar galvoja, kuo savo žiūrovus nudžiugins ir nustebins rudenį. skaityti »

Aptartos bendradarbiavimo galimybės su „Giesecke & Devrient“ atstovais

Šių metų liepos mėnesio pradžioje bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) atstovai Vokietijoje dalijosi patirtimi ir aptarė bendradarbiavimo planus su senas tradicijas turinčia bankinių technologijų kompanija „Giesecke & Devrient“. skaityti »

„Penki TV“ laidos atsisveikina iki rudens

„Penki TV“ autorinės laidos skelbia sezono pabaigą, o jų vedėjai linki gerai ir prasmingai praleisti vasarą. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ – oficialus ARRIS produkcijos platintojas

Š. m. liepos 1 dieną UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ tapo oficialia telekomunikacinių technologijų gamybos bendrovės „ARRIS Group, Inc.“ (ARRIS) produkcijos platintoja. skaityti »

„Penki TV“ eteryje – tarptautinio menų festivalio „Slavianskij Bazar“ akimirkos

Š. m. liepos 9–13 dienomis Baltarusijoje, Vitebske, vyks XXIV tarptautinis menų festivalis „Slavianskij bazar“, į kurį kasmet renkasi ne tik slavų ir Vakarų muzikos žvaigždės, bet ir jauni atlikėjai iš įvairių pasaulio šalių. skaityti »

„Penki TV“ komanda „gaudys“ įspūdingiausias vasaros festivalių akimirkas

Kanalo „Penki TV“ korespondentai nesėdi sudėję rankų ir vasarą bei kviečia kartu keliauti po kultūros renginius, vyksiančius įvairiuose Lietuvos kampeliuose. skaityti »

Interviu su „Wincor Nixdorf“ prezidentu E. Heidloffu, publikuotas „Börsen-Zeitung“

Jūsų dėmesiui siūlome 2015 m. birželio 12 d. „Börsen Zeitung“ publikuotą interviu su „Wincor Nixdorf“ prezidentu ir generaliniu direktoriumi Eckardu Heidloffu. skaityti »