Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ pasveikino SMK su 30-mečiu

„Penki kontinentai“ su SMK bendradarbiauja daugybę metų. skaityti »

35-erius metus švenčianti bendrija „Viltis“ įteikė „Penki kontinentai“ grupei padėką

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė su bendrija „Viltis“ draugauja daugiau nei 15 metų. skaityti »

Grupė „Penki kontinentai“ drauge su partneriu SUNMI parodoje GITEX 2024

BS/2 ir „ASHBURN International“ dalyvavo svarbiame tarptautiniame renginyje – GITEX GLOBAL. skaityti »

„Penki kontinentai“ paskelbė „Liberty Bank“ skaitmeninių inovacijų lyderiu EMEA regione

2024 m. spalio 3 dieną įmonės sustiprino savo ryšius, pasirašydamos Strateginės partnerystės susitarimą. skaityti »

BS/2 darbuotojos dukra pagerbta LR Seime

LRS vicepirmininkas Jonas Jarutis susitiko ir pagerbė Lietuvos rungtynių šokių sportininkes, pasiekusias išskirtinius rezultatus pasaulio čempionate Japonijoje. skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ atidarė biurą Ispanijoje

2024 m. gegužės 24 d. Alikantėje įregistruota PENKI KONTINENTAI ESPANA. skaityti »

BS/2 gavo tris „Diebold Nixdorf“ apdovanojimus už sėkmingai įgyvendintus projektus

„Penki kontinentai“ atstovai dalyvavo „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavime. skaityti »

„Penki kontinentai“ – gausiausia Bėgimo į dangoraižį komanda!

Šiemet už „Penki kontinentai“ grupę bėgo 17 darbuotojų. skaityti »

Vilniuje 15-ąjį kartą vyko „Vilties“ šventė

Lietuvos sutrikusio intelekto žmonių globos bendrijos „Vilties“ šventę rėmė BS/2 skaityti »

Mūsų dovana giriai – 500 medelių!

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ darbuotojai prisijungė prie Lietuvos nacionalinio miškasodžio „Kad giria žaliuotų“. skaityti »