Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Inovatyvių restoranų tinklas pasirinko „ProfIT“ paslaugas

Bendrovė „Inovatyvūs restoranai“, Vilniuje valdanti aštuonis restoranus ir planuojanti plėsti savo veiklą ne tik Lietuvoje, bet ir Rusijoje bei Lenkijoje, pasirinko UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ teikiamas užsakomąsias „ProfIT“ paslaugas. skaityti »

Konferencijoje „Banking Fusion“ aptartos svarbiausios bankinės savitarnos tendencijos

Lapkričio 26 ir 27 dienomis Uzbekistane, Taškente, vyko tarptautinė konferencija „Banking Fusion“ apie bankinę savitarną. Daugiau nei 100 finansų sektoriaus atstovų iš Uzbekistano, Kazachstano, Kirgizijos, Tadžikistano, Azerbaidžano, Sakartvelo, Rusijos, Baltarusijos, Vokietijos, Lietuvos ir Šveicarijos susirinko Uzbekistano sostinėje aptarti, kaip pastaraisiais metais keičiasi bankinės savitarnos pasaulis ir kokie veiksniai daro įtaką bankiniam sektoriui. skaityti »

„Penki“ tinklas padovanojo Lietuvos mokykloms per 1000 tinklo įrenginių

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, sostinėje tiesiantis šviesolaidinio interneto tinklą „Penki“, jau nebe pirmus metus įgyvendina socialinę akciją, kurios metu nenaudojama įranga dovanojama švietimo įstaigoms. skaityti »

Taškente aptartos inovacijos, padedančios valdyti grynųjų pinigų srautus

Lapkričio 12–13 dienomis Uzbekistane, Taškente, vyko tarptautinė konferencija apie grynųjų pinigų judėjimą, inkasaciją ir kasų operacijas bankuose „NDO Tashkent 2019“. skaityti »

Bankiniame forume Baku – Azerbaidžano negrynųjų ekonomikos tendencijos

Lapkričio 6 ir 7 dienomis Azerbaidžane, Baku, vyko IV-asis tarptautinis bankinis forumas „Ekonomika be grynųjų pinigų: patikimos bankininkystės link“. Tai vienas iš laukiamiausių ir reikšmingiausių šio regiono bankinės srities renginių. skaityti »

135-ojo televizijos gimtadienio ir artėjančių švenčių proga – 135 TV kanalai dovanų!

Ar žinote, kad televizija atsirado prieš 135 metus? Šiandien (lapkričio 21 d.) minima Pasaulinė televizijos diena. skaityti »

„ASHBURN International“ įtraukta į Europos mokėjimo sprendimų paslaugų teikėjų TOP 10

Tarptautinis bankinių technologijų žurnalas „Banking CIO Outlook“ įtraukė įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančią bendrovę „ASHBURN International“, plėtojančią ir diegiančią mokėjimo kortelių skaitytuvų valdymo programinius sprendimus, į dešimties geriausių 2019-ųjų Europos mokėjimų sprendimų paslaugas teikiančių bendrovių sąrašą. skaityti »

„Citadele“ su „ASHBURN International“ verslininkams pasiūlė naują paslaugą

Bankas „Citadele", bendradarbiaudamas su „ASHBURN International", pirmasis Baltijos šalyse pradėjo teikti prekybininkams naują paslaugą - greitą mobiliųjų el. kortelių skaitytuvų (EKS) išdavimą banko skyriuose. Ši paslauga verslininkams prieinama Latvijos ir Lietuvos „Citadele" banko filialuose. skaityti »

„BFI Cup“ turnyre geriausiai sekėsi SEB banko atstovams

Lapkričio 9–10 d. Vilniuje jau 12-ą kartą vyko „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) remiamas tarptautinis bankų ir finansų įstaigų teniso turnyras „BFI Cup“. Šiemet turnyre dalyvavo daugiau nei 70 žaidėjų iš 14-ikos Lietuvos, Latvijos ir Baltarusijos finansinių įstaigų. skaityti »

„ProfIT“ paslaugos – sostinės savivaldybės įmonei „Vilniaus planas“

Verslui užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą „ProfIT“ iš vienų rankų siūlantis „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ pasirašė kompiuterinės technikos ir programinės įrangos priežiūros bei konsultavimo paslaugų sutartį su Vilniaus miesto savivaldybės įmone „Vilniaus planas“. skaityti »