Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Azerbaidžano „PASHA bank“ el. kortelių tinklui valdyti pasitelktas lietuviškas „TransLink.iQ“ sprendimas

Vieno stambiausių Azerbaidžano banko „PASHA bank“ el. kortelių skaitytuvai prijungti prie lietuviškos skaitytuvų stebėsenos ir valdymo platformos „TransLink.iQ“. Sprendimą „TransLink.iQ“ sukūrė ir diegia „Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“. skaityti »

Artėjant tarptautiniam bankų ir finansų įstaigų teniso turnyrui „BFI Cup“ (1)

Artėjant šiemetiniam „BFI Cup“ teniso turnyrui, su organizatoriumi Arūnu Valicku kalbėjomės apie tai, kaip ir kodėl kilo mintis rengti būtent šį profesinį turnyrą, kas pasikeitė per 12 metų ir kas dar laukia ateityje. skaityti »

„Banking Forum Baku“: ekonomikos be grynųjų pinigų link pasitelkus inovatyvius sprendimus

Azerbaidžano sostinėje Baku lapkričio 6–7 d. jau ketvirtą kartą vyks bankinių technologijų forumas „Banking Forum Baku“, kurio tema – „Ekonomika be grynųjų pinigų: patikimos bankininkystės link“. skaityti »

„ASHBURN International“ pelnė „Metų eksporto“ įmonės vardą

Kasmet Lietuvos verslo konfederacija organizuoja prestižinius apdovanojimus „Metų paslauga“, kurių tikslas – skatinti Lietuvos įmones kurti konkurencingas, inovatyvias, aukštos pridėtinės vertės paslaugas, atitinkančias šiandienos rinkos ir vartotojų poreikius. Konkurso kategorijoje „Metų eksportas“ nugalėtoja tapo įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „ASHBURN International“. skaityti »

„TBC Bank“ grynųjų pinigų srautui valdyti pasirinko „Cash Management.iQ“

Vienas iš stambiausių Sakartvelo bankų „TBC Bank“ susidomėjo Lietuvos bendrovės BS/2 siūlomais grynųjų pinigų judėjimo valdymo sprendimais, padedančiais kontroliuoti grynuosius bankomatų tinkle ir atsiskaitymų centruose. skaityti »

Asterios Karampolas: „ATMeye.iQ“ yra vienas iš nedaugelio produktų, atitinkantis visus bankomatų apsaugos reikalavimus

Londone vykusi tarptautinė bankomatų loginio ir fizinio saugumo konferencija „ATM & Cyber Security 2019“ subūrė bankinių technologijų specialistus iš viso pasaulio. skaityti »

Į „Banking Fusion 2019“ Taškente susirinks bankininkai iš 6 šalių

Lapkričio 26–27 dienomis Uzbekistane, Taškente, vyks tarptautinė bankinė konferencija „Banking Fusion 2019“. Joje dalyvaus Centrinės Azijos bei Kaukazo regionų kredito ir finansinių organizacijų atstovai, bankinių technologinių sprendimų kūrėjai ir tiekėjai. skaityti »

„ATM & Cyber Security 2019“ konferencijoje – Afrikoje įgyvendinami BS/2 projektai

Spalio 6–8 dienomis Londone vyks tarptautinė bankomatų saugumo konferencija „ATM & Cyber Security 2019“, kurioje dalyvaus daugiau nei 400 bankų ir saugumo ekspertų iš daugiau nei 40 šalių. skaityti »

Kviečiame švęsti „Penki“ gimtadienį kartu

Šviesolaidinio interneto ir išmaniosios IPTV tinklas „Penki“ nesiliauja stebinęs savo esamus ir naujus klientus puikiomis dovanomis bei pasiūlymais. skaityti »

„ProfIT“ suteiktas „Hewlett Packard Enterprise“ partnerio statusas

UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei ir valdanti IT užsakomųjų paslaugų verslui prekės ženklą „ProfIT“, pasirašė partnerystės susitarimą su UAB „Sophela“, kuri yra oficiali tarptautinės informacinių technologijų įmonės „Hewlett Packard Enterprise“ atstovė Lietuvoje. skaityti »