Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Užsakomųjų IT paslaugų privalumai ir trūkumai

Užsakovai skirtingai supranta, kas yra užsakomosios paslaugos ir kuo jos skiriasi nuo įprastinės techninės pagalbos, nes abiem atvejais įmonė perduoda tam tikrus verslo procesus trečiajai šaliai. „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ Techninės priežiūros departamento vadovas Andrius Kiaunė pastebi, kad techninė pagalba paprastai būna vienkartinė arba periodinė. skaityti »

Mobilioji „Cash Management.iQ“ versija: naujos inkasacijų kontrolės galimybės

Viena iš BS/2 programinio sprendimo „Cash Management.iQ“ funkcijų – nuotolinė inkasatorių darbo stebėsena realiuoju laiku. Nuo šiol grynųjų pinigų priėmimą ir perdavimą galima sekti per mobilųjį įrenginį (išmanųjį telefoną, nešiojamąjį ar stacionarų QR kodų skenerį). skaityti »

Kas ta veidų aptikimo funkcija ir kaip ji gali padėti bankams apsaugoti bankomatus

Veidų aptikimas (angl. Face Detection) – tai biometrijos technologijų pagrindu veikianti funkcija, padedanti nustatyti, ar prieš vaizdo kamerą stovi gyvas žmogus. Ši funkcija įdiegta į BS/2 sukurtą bankinės įrangos vaizdo stebėsenos ir apsaugos sprendimą „ATMeye.iQ“. skaityti »

„Intersect 2019“. Bankininkystės sektoriaus patirtis ir ateities vizija

Nepaisant spartaus pasaulinio skaitmenizavimo proceso, bankų skyriai artimiausiu metu neišnyks. Finansų įstaigos supranta, kad atsisakydamos realių klientų aptarnavimo centrų, prarastų artimą ryšį su klientais ir jų pasitikėjimą. Tokią nuomonę išsakė „Diebold Nixdorf“ prezidentas Gerrard Schmid, atidarydamas trijų dienų konferenciją „Intersect 2019“, vykusią Las Vegase (JAV). Renginyje dalyvavo ir „Penkių kontinentų“ grupės įmonės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) atstovai. skaityti »

Nauja „ProfIT“ interneto svetainė – daugiau galimybių verslui

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų „ProfIT“, savo verslo partneriams pristato atnaujintą jo interneto svetainę. skaityti »

Ateities prekyba. „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas

Naujausios mažmeninės prekybos tendencijos ir pokyčiai buvo pagrindinės temos, svarstytos pasaulinio bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų gamintojo „Diebold Nixdorf“ partnerių iš Rytų Europos suvažiavime. skaityti »

Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi spartųjį šviesolaidinį internetą ir IPTV

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, abonentų, kurie naudojasi interneto prieigos paslaugomis, teikiamomis šviesolaidinėmis linijomis, skaičius nuolat auga. skaityti »

Naujos „Payments.iQ“ galimybės mokėjimo operacijoms stebėti

BS/2 išleido atnaujintą programinio sprendimo „Payments.iQ“ versiją, kuri iš esmės keičia požiūrį į skirtingų naudotojų grupių darbo organizavimą. skaityti »

12-ika Lietuvos regioninių gydymo įstaigų patikėjo virtualių serverių priežiūrą „ProfIT“

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis „ProfIT“ – užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų – pasirašė jungtinę informacinių sistemų infrastruktūros priežiūros paslaugų sutartį su 12-a Lietuvos regioninių gydymo įstaigų. skaityti »

Bankomatų apsauga: kaip panaudoti visas vaizdo stebėsenos sistemos galimybes

2019 m. Europos saugių mokėjimo operacijų asociacija (angl. European Association for Secure Transactions) paskelbė ataskaitą, kurioje teigiama, kad per pastaruosius metus bankomatų fizinių atakų skaičius Europoje išaugo 27 proc. (nuo 3 584 iki 4 549 incidentų), o tokiu būdu pavogtų pinigų skaičius – 16 proc. (nuo 31 iki 36 mln. eurų). skaityti »