Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Tik studentams! Internetas už studentišką kainą

Šviesolaidinis tinklas „Penki“ sostinės studentus kviečia iš anksto pasiruošti mokslo metams, pasirūpinant, ko gero, svarbiausia šiais laikais žinių ir pramogavimo priemone – sparčiu internetu. skaityti »

Inkasatorių darbo priemonių apskaita. Nauja „Cash Management.iQ“ funkcija

Norint efektyviai kompleksiškai valdyti grynųjų pinigų srautus, svarbu centralizuotai stebėti jų būklę, banknotų ir monetų poreikį kiekviename pinigų išdavimo/įdėjimo objekte. skaityti »

ADM. Kuo naudinga saviinkasacija?

Saviinkasacija, arba netiesioginė inkasacija, – viena iš pagrindinių pastarųjų metų finansų srities tendencijų. skaityti »

Dėl pokyčių PENKI klientų aptarnavimo skyriuose „Madoje“ ir „IKI Šeškinė“

Nuo liepos 15 dienos prekybos centre „Mada“ (Viršuliškių g. 40) ir nuo rugpjūčio 18 d. „IKI Šeškinė“ (Šeškinės g. 32) esantys šviesolaidinio tinklo„Penki“ klientų aptarnavimo skyriai uždaromi. skaityti »

Kaip kinta bankomatų atakos ir kokia naujų grėsmių bankams kaina

Bankomatų atakų kasmet vis daugėja. Keičiasi jų pobūdis, jos sudėtingėja. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė per pirmąjį 2019 m. ketvirtį uždirbo 10,9 mln. eurų pajamų

Unikalius informacinių technologijų sprendimus kuriančios įmonių grupės „Penki kontinentai“ pardavimo pajamos pirmąjį 2019 m. ketvirtį pasiekė 10,9 mln. Eur arba 25 proc. daugiau nei prieš metus per tą patį laikotarpį, kai grupės pajamos sudarė 8,7 mln. eurų. skaityti »

Uzbekistano bankui „Ipak Yuli“ įrengti automatizuoti valiutos keitimo centrai

Pastaraisiais metais bankiniame sektoriuje vyksta dideli savitarnos įrangos paskirties pokyčiai. skaityti »

Išmanioji televizija visą vasarą už neįtikėtiną kainą

Atėjus kalendorinei vasarai, „Penki“ nori pradžiuginti savo esamus ir būsimus klientus ypatingais pasiūlymais. Vasaros laikotarpiu užsisakę „Penki“ išmaniąją televiziją, ja vasaros mėnesiais galėsite naudotis tik už 1 Eur/ mėn. skaityti »

Lietuvos įmonė prisideda prie Nigerijos bankų saugumo

Afrika yra didelių kontrastų šalis, kurioje vienu metu galima aptikti aktyviai besiplėtojančius miestus, o šalimais – skurdą ir lūšnynų rajonus. skaityti »

Atgijusios legendinės lenktynės į 31-ą verslo centro „Europa“ aukštą

Po daugelio metų pertraukos Vilniuje vyko ekstremalusis bėgimas į 31-ą aukščiausio Baltijos šalyse verslo centro „Europa“ aukštą. skaityti »