Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Penki kontinentai“ išleido knygą apie grynųjų pinigų judėjimą

Dar visai neseniai įmonių grupė „Penki kontinentai“ išleido Tachmasib Dadašev knygą „Šiuolaikinės vaizdo apsaugos platformos“, o šiandien vartome jau antrąją šio autoriaus knygą – „Grynųjų pinigų judėjimas: istorija ir technologinės perspektyvos“. skaityti »

Apie pinigų ciklo evoliuciją ir grynųjų judėjimo valdymo strategiją – tarptautiniame seminare

Tarptautinis seminaras apie grynųjų pinigų operacijas yra vienas iš autoritetingų forumų, suburiančių grynųjų pinigų srautų valdymo specialistus iš komercinių ir valstybinių bankų. skaityti »

V. Nazarenko: apie S&G 2019-ųjų planus ir partnerystę su BS/2

Jau daugiau nei 160 metų pasaulyje žinomas „Sargent and Greenleaf“ (S&G) vardas. skaityti »

BS/2 pristatė naują bankomatų apsaugos sprendimo „ATMeye.iQ“ interneto svetainę

UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) pristatė naują programinio sprendimo „ATMeye.iQ“ interneto svetainę – atmeye.com. skaityti »

„Penki kontinentai“ – masiškiausia įmonė „Walmark“ ėjimo varžybose

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ antrus metus iš eilės laimėjo masiškiausios „Walmark“ ėjimo varžybų įmonių komandos vardą. skaityti »

BS/2 teikia grynųjų pinigų srauto stebėsenos paslaugas VTB bankui Sakartvele

„VTB Bank (Georgia)“ yra vienas iš stambiausių Sakartvelo (Gruzijos) bankų. Per beveik 15 veiklos metų jis išaugo į šiuolaikinę finansų organizaciją, nuolat diegiančią inovacijas ir tobulinančią paslaugų kokybę. skaityti »

„BankExpo 2019“: pažangūs IT sprendimai ir savitarnos kanalų plėtra

Uzbekistano sostinėje Taškente neseniai šurmuliavo paroda „BankExpo 2019“, kurioje aktyviai dalyvavo „Penkių kontinentų“ grupės įmonės BS/2 ir „ASHBURN International“. skaityti »

Svarbus bankomatų apsaugos žingsnis: BS/2 stiprina partnerystę su S&G

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) pasirašė partnerystės susitarimą su pasauline seifų sistemų gamintoja „Sargent and Greenleaf“ (S&G). skaityti »

„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas: atsiskaitymų grynaisiais pinigais augimas ir išskirtinis dėmesys klientui

2018 m. atsiskaitymas grynaisiais pinigais pasaulyje išaugo 0,7 proc. – labiausiai Europoje (3,2 proc.) ir Amerikos kontinentuose (2,9 proc.). skaityti »