Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Įmonė BS/2 apdovanota už pasiekimus Uzbekistane

„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti įmonė BS/2, kurianti ir diegianti bankinių technologijų sprendimus, įvertinta už verslo pasiekimus Uzbekistano rinkoje. skaityti »

Bankinių paslaugų pokyčiai. BS/2 ir „ASHBURN International“ parodoje „BankExpo 2019“

Bankinių paslaugų, įrangos ir technologijų paroda „BankExpo 2019“ – svarbus įvykis ne tik Uzbekistano valstybiniams ir komerciniams bankams, draudimo bei lizingo bendrovėms, bet ir tarptautinėms įmonėms, besidominčioms šios šalies rinka. skaityti »

Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su jose apdorojamais duomenimis ir kt. skaityti »

BS/2 įtraukta į Lietuvos technologijų lyderių TOP 20

Bankinių technologijų sprendimus kurianti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, pateko į „Verslo žinių“ sudarytą Lietuvos verslo lyderių sąrašą. Jame – 500 stipriausių Lietuvos įmonių. skaityti »

„TransLink.iQ“ - ieškantiems efektyvaus el. kortelių skaitytuvų tinklų valdymo sprendimo

Lietuva, Latvija, Estija, Sakartvelas (Gruzija), Azerbaidžanas, Kazachstanas, Turkmėnistanas, Uzbekistanas – tai tik kelios šalys, kuriose elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) valdymo programinės įrangos kūrimu, pardavimu ir priežiūra užsiimanti „ASHBURN International“ įgyvendina savo projektus. skaityti »

Klientų lojalumui išlaikyti vien akcijų nepakanka

Kovo 19-ąją daugiau nei 20-yje šalių švenčiama Tarptautinė kliento diena. Ji įtraukta į minėtinų dienų sąrašą, siekiant gerinti klientų aptarnavimo kultūrą, paskatinti kokybiškesnių ir įvairesnių prekių bei paslaugų pasiūlą, plačiau informuoti visuomenę apie įmonių veiklą, jų darbo specifiką. skaityti »

„Penki kontinentai“ pristato atnaujintą įmonių grupės interneto svetainę

Pasaulinio žiniatinklio trisdešimtmečio proga „Penki kontinentai“pristato atnaujintą savo interneto svetainę. skaityti »

Kaip grynųjų pinigų apyvartos valdymo sprendimai padeda bankams taupyti

Bankai į savo techninės infrastruktūros atnaujinimą kasmet investuoja šimtus milijonų eurų. Finansinių operacijų apdorojimo, rizikų valdymo, grynųjų pinigų kontrolės ir kitokios sistemos... skaityti »

„BS/2 Georgia“ 10 metų: nuo bankomatų tiekėjo iki strateginio partnerio

Kiekvienoje veiklos srityje yra lyderių, kuriančių inovacinius produktus, besiveržiančių į priekį ir mėginančių atspėti klientų poreikius, siekiančių teikti paslaugas profesionaliai ir efektyviai. skaityti »

Kas naudingiau? Automatinės grynųjų pinigų įnešimo mašinos ar automatiniai seifai?

Grynieji pinigai tebėra pagrindinė atsiskaitymo priemonė bankų skyriuose ir prekybos centruose. Už kasdienes prekes ir paslaugas pirkėjai įpratę atsiskaityti popieriniais pinigais ir monetomis. skaityti »