Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Cash Management.iQ“: naujas grynųjų poreikio prognozavimo mechanizmas

2019 m. BS/2 planuoja atnaujinti savo grynųjų srautų valdymo sistemos „Cash Management.iQ“ prognozavimo mechanizmą. Sistema padės nustatyti kiekvieno banko skyriaus, kiekvienos prekybos vietos, kiekvieno savitarnos įrenginio grynųjų poreikį 10–20 proc. tiksliau. skaityti »

Mažmeninės prekybos sektoriaus potencialas ir ateitis Azerbaidžane

Per pastaruosius 10 metų mažmeninė prekyba Azerbaidžane tapo viena iš dinamiškiausiai besirutuliojančių ekonomikos sričių. skaityti »

„BS/2 Kazakhstan“ švenčia 10-metį

Kazachstanas iš kitų Vidurio Azijos šalių išsiskiria didžiausia ekonomine sistema. Devintoje didžiausioje pagal plotą (2,7 mln. kv. km) pasaulio šalyje gyvena 18,3 mln. gyventojų. Čia veikia 28 bankai, o bankinių kortelių skaičius šiais metais pasiekė 20,5 mln. skaityti »

BS/2 investuoja į Uzbekistano rinką bankų savitarnos įrenginių tinklą

Uzbekistano finansinė ekonomika išgyvena svarbius pokyčius. Čia įgyvendinamos grandiozinės naujovės apima visas šalies plėtros kryptis ir ekonominę pertvarką. Uzbekistanas tampa viena iš patraukliausių šalių užsienio investuotojams. skaityti »

Inkasavimo modeliavimo priemonė – „CIT Simulator“

Grynieji pinigai pasaulyje dar nesiruošia trauktis, o jų apyvarta vis auga. Bankai ir kitos organizacijos nuolat ieško būdų, kaip efektyviau susitvarkyti su dideliais grynųjų srautais. skaityti »

„TransLink.iQ“ pelnė „Lietuvos metų gaminio“ aukso medalį

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančios bendrovės „ASHBURN International“ programinis sprendimas „TransLink.iQ“, skirtas valdyti elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklą ir užtikrinti sėkmingą finansinių duomenų perdavimą, gavo prestižinio konkurso „Lietuvos metų gaminys 2018“aukso medalį. skaityti »

„Penki“ dovanojo kalėdinę nuotaiką savo kaimynams

„Penki kontinentai“ artėjančių švenčių proga padovanojo kalėdines eglutes savo kaimynams. skaityti »

Naujas sprendimas „Cash-In Box.iQ“ – prekybos ir paslaugų įmonių saviinkasacijai

Prekių ir paslaugų įmonių saviinkacija – viena iš pagrindinių 2018-ųjų grynųjų apyvartos tendencijų. BS/2 tam įgyvendinti siūlo techninį ir programinį sprendimą. skaityti »

BS/2 įtraukta į geriausių Europos bankinių technologijų įmonių sąrašą

Tarptautinis žurnalas „Banking CIO outlook“ paskelbė įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančią bendrovę „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) viena iš dešimties geriausių 2018-ųjų Europos bankinių technologijų bendrovių. skaityti »

Į eterį sugrįžta atsinaujinusi „IT+“ laida

Laida „IT+“ startuoja pakeitusi savo veidą: nuo šiol su žavingąja Elita Citovičiūte ekrane pasirodys Saulius Jeruslanovas. skaityti »