Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Penkių kontinentų“ įvaizdiniame filme – žmonės, kuriantys ateities technologijas

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ yra viena pažangiausių grupių, veikiančių Lietuvoje ir užsienio šalyse, kurianti aukštųjų technologijų sprendimus, keičiančius daugelio žmonių kasdienį gyvenimą. Tačiau už kiekvienos technologijos slepiasi jas kuriantys žmonės – atviri, linksmi, žingeidūs. skaityti »

BS/2 atnaujino tarptautinį sertifikatą ISO/IEC 27001

Tarptautinė įmonė „Bureau Veritas“ įmonių grupės „Penki kontinentai“ bendrovėje „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) sėkmingai atliko auditą ir patvirtino, kad įmonės informacijos apsaugos valdymo sistemos atitinka tarptautinio standarto ISO/IEC 27001 reikalavimus. skaityti »

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ 2018-ųjų trijų ketvirčių pajamos augo

Viena iš seniausių ir pažangiausių Lietuvos įmonių grupių „Penki kontinentai“, diegianti bankinių technologijų, mokėjimo sprendimus bei teikianti telekomunikacijų paslaugas, pasiekė stabilų 2018 m. trijų ketvirčių finansinių rodiklių augimą. skaityti »

Biometrinė identifikacija įsitvirtina Azerbaidžano rinkoje

Aptarti naujausių finansinio sektoriaus tendencijų ir pristatyti inovacinių bankinių technologijų į Azerbaidžane, Baku, vykusį III-iąjį tarptautinį bankinį forumą, susirinko ekspertai iš viso pasaulio. skaityti »

Saviinkasacija ir biometrija – pagrindinės tarptautinio bankinio forumo temos

Neseniai Maskvoje vyko tarptautinis 10-asis bankinių technologijų forumas „Bankinė savitarna, mažmeninė prekyba ir grynųjų pinigų apyvarta 2018“. skaityti »

Televizijai – 90! Kokia ji bus ateityje?

Lapkričio 21-ąją minima Pasaulinė televizijos diena. Jau 90 metų pasaulis mėgaujasi televizija. skaityti »

„Symphony RetailAI“ suvažiavimas: prekybos plėtros iššūkiai ir tendencijos 2025 metams

Naujausi prekybos sektoriaus tyrimų rezultatai, tendencijos ir novatoriški sprendimai buvo pristatyti lapkričio pradžioje Londone vykusiame „Symphony RetailAI“ partnerių suvažiavime. skaityti »

„Penki kontinentai“ įvertinta „Žydinčio Vilniaus“ konkurse

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ jau trečius metus įvertinama Vilniaus savivaldybės konkurse „Žydintis Vilnius“ už gražiai puoselėjamą aplinką. skaityti »

Ar žinote, kam dar naudojamas šviesolaidinis kabelis?

Ar žinote, kad šviesolaidinis kabelis naudojamas anaiptol ne tik sparčiam interneto ryšiui užtikrinti? skaityti »

„Penki kontinentai“ stiprina Lietuvos kariuomenės ITT infrastruktūrą

Lietuvos kariuomenė galės naudotis kokybiškesnėmis ir patikimesnėmis ryšio priemonėmis, įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančiai ITT bendrovei „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ (PKKC) laimėjus Lietuvos didžiojo kunigaikščio Gedimino štabo bataliono viešųjų optinių kabelių pirkimo konkursą. skaityti »