Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Naujovė Lietuvos rinkoje: palikite arbatpinigius pačiame kortelių skaitytuve (1)

Nuo šiol užtenka vieno mosto mokėjimo kortele kortelių skaitytuvo link, kad apmokėtumėte sąskaitą ir kartu paliktumėt padavėjui arbatpinigių, kurie pervedami į jo sąskaitą. skaityti »

„Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas skirtas aktualioms finansų pramonės tendencijoms aptarti (1)

2022 m. rugsėjo 20-22 d. Bankoke vyks pasaulinės bankininkystės ir mažmeninės prekybos įrangos rinkos lyderės „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas. skaityti »

„Kavos galia“ sušildė ir sugrąžino šypsenas (1)

„Penkių kontinentų“ kiemelyje jau antrą kartą šiais metais lankėsi Vilniaus Verkių mokyklos-daugiafunkcinio centro jaunuoliai. skaityti »

IT parko atidaryme „Penkių kontinentų“ grupės valdybos pirmininkas susitiko su Uzbekistano ministrais

2022 m. rugpjūčio 27 d. Uzbekistane, Taškente, vyko IT parko atidarymas, kuriame dalyvavo ir įmonių grupės „Penki kontinentai“ valdybos pirmininkas Idrakas Dadašovas. skaityti »

Interviu su bankininku: Umid Chodžibekov karjeros „Ipak Yuli“ banke paslaptys

BS/2 Marketingo departamento vadovas pakalbino „Ipak Yuli“ Mažmeninės bankininkystės departamento vadovą. skaityti »

Azerbaidžano bankas ABB renkasi „Vynamic View“ (4)

BB bankomatuose bus įdiegta programinė įranga „Vynamic View“, skirta savitarnos įrenginių veiklai stebėti ir IT paslaugoms valdyti. skaityti »

„BS/2 Georgia“ tapo oficialiu Sakartvelo fiskalinių duomenų operatoriumi (2)

„BS/2 Georgia“ siūlo Sakartvelo rinkai mokėjimo kortelių skaitytuvus, kurie gali atlikti fiskalizavimo funkciją ir atstoti kasos aparatus. skaityti »

„Penki kontinentai“ meno galerijose – jaunimo socialinė akcija (2)

„Penkių kontinentų“ meno galerijose vyko jaunimo socialinė akcija „Protas, grožis, sveikata – mūsų ateities pradžia“. skaityti »

BS/2 tęsia bendradarbiavimą su „Halyk Bank“ (3)

BS/2 jau ne vienerius metus bendradarbiauja su stambiausiu Kazachstano banku „Halyk Bank“. skaityti »