Klientams aptarnauti – pažangesnė ir spartesnė sistema

Publikuota: 2010 m. birželio 18 d. penktadienis

 

Biudžetas

Persitvarkant pasaulinei ekonomikai, toliau tobulėjant informacinėms technologijoms, keičiasi ir užsakomųjų paslaugų (angl. outsourcing) specifika. Vis labiau orientuojantis į verslo klientų veiklos specifiką, tokių paslaugų teikėjai sparčiai diegia naujoves, suteikiančias galimybę kur kas efektyviau ir sklandžiau išspręsti kasdienėje veikloje klientams iškylančius sunkumus.

Finansų institucijoms ir kitoms verslo įmonėms teikiamų užsakomųjų paslaugų lyderė Baltijos šalyse ir Rytų Europoje bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), toliau plėsdama .iQ šeimos produktų spektrą, įdiegė novatorišką klientų aptarnavimo modulį „Service Desk“ su specialiu sprendimu „Service Request Management“.

„Banko paslaugomis besinaudojantys klientai palyginti retai mato neveikiančius bankomatus ar kitus savitarnos įrenginius. Tačiau jie, kaip ir bet kurios kitos mašinos, kartais genda ir sudaro nemažai keblumų bankams. Ir ypač nuošalesnėse vietose, kur nėra klientų aptarnavimo skyrių. Mūsų naujovės ir skirtos tam, kad panašių nesklandumų kiltų kuo mažiau, o iškilus problemoms – jos kuo greičiau būtų išspręstos“, – teigia Tomas Bublys, BS/2 technikos direktorius.

Jo teigimu, naujas sprendimas suteikia galimybę „on-line“ režimu stebėti ir kontroliuoti kiekvieną verslo kliento arba pačios sistemos pateiktos užklausos (nesvarbu – ar tai kritinis gedimas, ar laikinas įrenginio sutrikimas) statusą nuo pačios užklausos gavimo, jos priskyrimo konkrečiam specialistui iki visiško gedimo pašalinimo ir užklausos „uždarymo“ bei duomenų apie atliktus darbus fiksavimo duomenų bazėje.

„Dėl to mes patys ir mūsų klientai gali visiškai kontroliuoti ir paspartinti gedimų šalinimo procesą bei tiksliau planuoti savo darbą. Be to, sistemos sukaupti duomenys padeda tiksliai įvertinti, kokie gedimai gali ištikti bet kurį valdomo įrenginių tinklo vienetą ir taip iki minimumo sumažinti pačių gedimų tikimybę“, – aiškina T. Bublys.

Pasak jo, nauja sistema leido sumažinti gedimų šalinimo laiką iki 2 val. ir užtikrinti bendrą paslaugų pateikiamumo procentą iki 99,8 proc. (tai apibrėžiama kaip SLA (angl. service level agreement).

.iQ šeimos sprendimus bendrovė BS/2 kuria ir diegia remdamasi savo ilgalaike (daugiau negu 15 metų) ir partnerių sukaupta patirtimi, įgyvendindama pažangiausią IT bendrovių valdymo praktiką ITIL ir tarptautinius ISO 20000 standartus.

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Šiuolaikiniai bankomatai bankinių paslaugų ekosistemoje (5)

Apie bankomatų įtaką bankinių paslaugų ekosistemai bus diskutuojama tarptautiniame PLUS forume „FinTech“ be ribų. Skaitmeninė Eurazija“, kuris vyks spalio 27-28 dienomis Kazachstane, Almatoje skaityti »

Nauja „Penki TV“ paslauga – filmų nuoma (5)

„Penki TV“ kviečia ilgus rudens vakarus leisti bežiūrint gerus filmus. skaityti »

Mašinos, kurios skaičiuoja ir taupo pinigus (4)

CPS atstovai lankėsi Vilniuje, kur susitiko su BS/2 atstovais aptarti pasirašytos partnerystės sutarties sąlygų. skaityti »

Finansų įstaigos varžėsi draugiškame teniso turnyre „BFI Cup“ (2)

14-ąjį kartą vykusį turnyrą kasmet organizuoja UAB Teniso turnyrai“, o remia įmonių grupė „Penki kontinentai“. skaityti »

Naujoje T. Dadaševo knygoje: viskas apie atsiskaitymą kortelių skaitytuvais ir dar daugiau (4)

Knygoje išsamiai analizuojamos ir aprašomos mokėjimo sistemos, mokėjimo operacijų perdavimo procesas ir perduodamų duomenų saugumo užtikrinimas. skaityti »

BS/2 vebinare ‒ apie tai, kaip bankams sutaupyti, užtikrinant grynųjų pinigų prieinamumą bankomatuose (4)

Š. m. rugsėjo 23 d. BS/2 organizuoja specializuotą vebinarą apie grynųjų pinigų valdymą ‒ „Kaip užtikrinti grynųjų pinigų prieinamumą bankomatuose“ skaityti »

Konferencijoje Kijeve BS/2 pristatys naujas bankomatų saugumo sistemų galimybes (5)

Rugsėjo 9 dieną BS/2 dalyvaus Ukrainoje, Kijeve, vyksiančioje tarptautinėje konferencijoje „Apsauga nuo sukčiavimo skaitmeniniame pasaulyje“ skaityti »

„Cartu Bank“ pirmasis Sakartvele aptarnaus klientus per „DN Series“ bankomatus (4)

Bankas pasirašė sutartį su BS/2 dėl naujausios „Diebold Nixdorf“ bankomatų linijos „DN Series“ tiekimo. skaityti »

BS/2 tapo CPS partnere Uzbekistane, Azerbaidžane ir Sakartvele (2)

BS/2 užmezgė partnerystę su CPS – viena stambiausių pasaulyje banknotų rūšiavimo, validacijos ir perskaičiavimo mašinų gamintoja. skaityti »

Pirmasis naujos kartos „Diebold Nixdorf“ bankomatas ‒ jau Baltijos regione (4)

BS/2, bendradarbiaudama su „Worldline“, modernizuoja „Luminor“ banko bankomatų tinklą Baltijos regione. skaityti »