Naujas BS/2 techninės priežiūros centras Panevėžyje

Publikuota: 2010 m. gegužės 24 d. pirmadienis

BS/2 logo
„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (BS/2) Panevėžyje atidarė naują techninio aptarnavimo centrą.

Tai penktasis toks centras Lietuvoje (kiti centrai įsikūrę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Šiauliuose) ir vienuoliktasis Baltijos valstybėse. Jame dirbantys specialistai prižiūrės regione klientų naudojamą bankinę įrangą. Į naujojo padalinio kūrimą investuota per 70 tūkst. litų.

„Įsteigę naująjį centrą, klientams galime pasiūlyti daugiau paslaugų, taip pat sumažinti įrangos gedimų šalinimo laiką. Dabar garantuojame, kad įranga bus pataisyta arba prireikus pakeista ne ilgiau kaip per dvi valandas nuo gedimo užfiksavimo“, – teigia BS/2 technikos direktorius Tomas Bublys.

Be to, bendrovė pradėjo naudoti ir naują programinę įrangą .IQ Service Desk, suteikiančią galimybę dar lanksčiau aptarnauti klientus.

Nauja programa, atspindinti 15-os metų bendrovės bankinių technologijų srities patirtį ir sukurta atsižvelgiant į ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) rekomendacijas, leidžia on-line režimu prižiūrėti visą klientų aptarnavimo ir technikos priežiūros procesą – nuo užklausos ar gedimo užfiksavimo iki galutinio problemos sprendimo.

„Paslaugas teikiančiai bendrovei bene svarbiausias dalykas yra paslaugų kokybe patenkinti klientai. O įmonei, suprantama, svarbu ir veiklos pelningumas. Naujas techninis centras ir speciali programinė įranga suteikia galimybę ne tik pagerinti klientams siūlomas paslaugas, bet ir užtikrinti veiklos efektyvumą. Tikimės, kad įdiegę .IQ Service Desk galėsime iki 22 proc. sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas“, – teigia T. Bublys.

Bankinės įrangos ir programinių sprendimų priežiūros paslaugas BS/2 teikia daugiau nei 60-yje pasaulio šalių. Tarp bendrovės klientų – pasauliniai bankai ir kitos tarptautinės finansinės įstaigos. Nuo 2010 m. pradžios pasirašyta ne viena sutartis dėl bankomatų priežiūros ne tik su Europos bendrovėmis, bet ir su stambiausiomis Kazachstano, Uzbekistano, Kirgizstano ir Azerbaidžano. 
 

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Sakartvele plečiamos atsiskaitymo be grynųjų galimybės

Sakartvelo restoranuose, kuriuose atsiskaitant naudojamasi vienam stambiausių šalies bankų priklausančiais elektroniniais kortelių skaitytuvais, padavėjams galima palikti arbatpinigių, net jei lankytojai neturi grynųjų pinigų. skaityti »

2020-ieji. Kiek interneto naudotojų pasitiko naujuosius metus?

Dar, rodos, ne taip seniai su naujausiais metais žmonės vieni kitus sveikindavo skambindami telefonais. Prisiskambinti būdavo sudėtinga, linijos užimtos. Vis labiau išpopuliarėjus internetui ir įvairioms pokalbių programėlėms, su naujausiais jau bemaž niekas nebesveikina telefonu, o tik rašo žinutes internetu. Galima teigti, kad šiemet su naujausiais metais vieni kitus pasveikino apie 4,5 milijardo pasaulio gyventojų. skaityti »

„Lietuvos geležinkeliai“ įsigijo mobiliuosius elektroninius kortelių skaitytuvus

Siekdama modernizuoti atsiskaitymą už geležinkelio paslaugas, ši transporto įmonė iš „ASHBURN International", plėtojančios elektroninius kortelių skaitytuvų programinius sprendimus, įsigijo apie 100 pasaulinio gamintojo „Ingenico" mobiliųjų elektroninių kortelių skaitytuvų. skaityti »

„ATMeye.iQ“ užtikrins bankomatų apsaugą Turkijoje

BS/2 plečia savo veiklos geografiją – bendradarbiaudama su partneriu Turkijoje „Analistim Bilisim“, siūlo Turkijos bankams vaizdo apsaugos, ginčytinų situacijų sprendimo ir prevencijos nuo sukčiavimo sistemą „ATMeye.iQ“. skaityti »

Lietuvos paštas tęsia bendradarbiavimą su „ASHBURN International“

Didžiausia Lietuvoje pašto paslaugas teikianti bendrovė Lietuvos paštas dar dvejiems metams pratęsė bendradarbiavimo sutartį su mokėjimo kortelių autorizavimo sprendimus kuriančia ir diegiančia bendrove „ASHBURN International“. skaityti »

„Face Detection“: papildoma PIN kodo apsauga naudojantis bankomatu

Viena iš dažniausiai pasitaikančių banko klientų finansinių nuostolių priežasčių vis dar yra banali kortelės ar PIN kodo vagystė. skaityti »

Pokalbiai apie įvairialypę kūrybą ir meno (ne)kolekciją

Ar gali būti susiję IT verslas ir menas? „370“ žurnalo atstovai domėjosi „Penkių kontinentų“ įmonių grupės valdybos pirmininko Idrako Dadašovo meno kolekcija. skaityti »

ATSARGIAI: plinta virusas, skelbiantis melagingas žinutes „Penkių kontinentų“ vardu

Gerbiami „Penkių kontinentų“ klientai ir partneriai, įspėjame apie virusą, neteisėtai skelbiantį žinutes „Penkių kontinentų“ vardu. skaityti »

Kaip keičiasi bankinė savitarna Uzbekistane: pagrindinės konferencijos „Banking Fusion 2019“ įžvalgos

Lapkričio pabaigoje Uzbekistane vykusi bankinės savitarnos konferencija parodė, kad šalis pasiruošusi diegti ir naudoti bankines inovacijas. skaityti »

Bankomatai ar automatinės grynųjų pinigų įnešimo mašinos? Kas naudingiau bankams, siūlantiems saviinkasacijos paslaugas savo klientams?

Nepaisant sparčiai populiarėjančių atsiskaitymų negrynaisiais pinigais, prekybos ir paslaugų teikimo įmonėse vis dar masiškai cirkuliuoja ir kaupiami grynieji pinigai. Norint surinkti juos iš kasų, kad be reikalo negulėtų talpyklose, o „uždirbtų“ prekybininkui papildomos vertės, praverčia saviinkasacijos įrenginiai. skaityti »