Naujas BS/2 techninės priežiūros centras Panevėžyje

Publikuota: 2010 m. gegužės 24 d. pirmadienis

BS/2 logo
„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (BS/2) Panevėžyje atidarė naują techninio aptarnavimo centrą.

Tai penktasis toks centras Lietuvoje (kiti centrai įsikūrę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Šiauliuose) ir vienuoliktasis Baltijos valstybėse. Jame dirbantys specialistai prižiūrės regione klientų naudojamą bankinę įrangą. Į naujojo padalinio kūrimą investuota per 70 tūkst. litų.

„Įsteigę naująjį centrą, klientams galime pasiūlyti daugiau paslaugų, taip pat sumažinti įrangos gedimų šalinimo laiką. Dabar garantuojame, kad įranga bus pataisyta arba prireikus pakeista ne ilgiau kaip per dvi valandas nuo gedimo užfiksavimo“, – teigia BS/2 technikos direktorius Tomas Bublys.

Be to, bendrovė pradėjo naudoti ir naują programinę įrangą .IQ Service Desk, suteikiančią galimybę dar lanksčiau aptarnauti klientus.

Nauja programa, atspindinti 15-os metų bendrovės bankinių technologijų srities patirtį ir sukurta atsižvelgiant į ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) rekomendacijas, leidžia on-line režimu prižiūrėti visą klientų aptarnavimo ir technikos priežiūros procesą – nuo užklausos ar gedimo užfiksavimo iki galutinio problemos sprendimo.

„Paslaugas teikiančiai bendrovei bene svarbiausias dalykas yra paslaugų kokybe patenkinti klientai. O įmonei, suprantama, svarbu ir veiklos pelningumas. Naujas techninis centras ir speciali programinė įranga suteikia galimybę ne tik pagerinti klientams siūlomas paslaugas, bet ir užtikrinti veiklos efektyvumą. Tikimės, kad įdiegę .IQ Service Desk galėsime iki 22 proc. sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas“, – teigia T. Bublys.

Bankinės įrangos ir programinių sprendimų priežiūros paslaugas BS/2 teikia daugiau nei 60-yje pasaulio šalių. Tarp bendrovės klientų – pasauliniai bankai ir kitos tarptautinės finansinės įstaigos. Nuo 2010 m. pradžios pasirašyta ne viena sutartis dėl bankomatų priežiūros ne tik su Europos bendrovėmis, bet ir su stambiausiomis Kazachstano, Uzbekistano, Kirgizstano ir Azerbaidžano. 
 

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Užsakomųjų IT paslaugų privalumai ir trūkumai

Užsakovai skirtingai supranta, kas yra užsakomosios paslaugos ir kuo jos skiriasi nuo įprastinės techninės pagalbos, nes abiem atvejais įmonė perduoda tam tikrus verslo procesus trečiajai šaliai. „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ Techninės priežiūros departamento vadovas Andrius Kiaunė pastebi, kad techninė pagalba paprastai būna vienkartinė arba periodinė. skaityti »

Mobilioji „Cash Management.iQ“ versija: naujos inkasacijų kontrolės galimybės

Viena iš BS/2 programinio sprendimo „Cash Management.iQ“ funkcijų – nuotolinė inkasatorių darbo stebėsena realiuoju laiku. Nuo šiol grynųjų pinigų priėmimą ir perdavimą galima sekti per mobilųjį įrenginį (išmanųjį telefoną, nešiojamąjį ar stacionarų QR kodų skenerį). skaityti »

Kas ta veidų aptikimo funkcija ir kaip ji gali padėti bankams apsaugoti bankomatus

Veidų aptikimas (angl. Face Detection) – tai biometrijos technologijų pagrindu veikianti funkcija, padedanti nustatyti, ar prieš vaizdo kamerą stovi gyvas žmogus. Ši funkcija įdiegta į BS/2 sukurtą bankinės įrangos vaizdo stebėsenos ir apsaugos sprendimą „ATMeye.iQ“. skaityti »

„Intersect 2019“. Bankininkystės sektoriaus patirtis ir ateities vizija

Nepaisant spartaus pasaulinio skaitmenizavimo proceso, bankų skyriai artimiausiu metu neišnyks. Finansų įstaigos supranta, kad atsisakydamos realių klientų aptarnavimo centrų, prarastų artimą ryšį su klientais ir jų pasitikėjimą. Tokią nuomonę išsakė „Diebold Nixdorf“ prezidentas Gerrard Schmid, atidarydamas trijų dienų konferenciją „Intersect 2019“, vykusią Las Vegase (JAV). Renginyje dalyvavo ir „Penkių kontinentų“ grupės įmonės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) atstovai. skaityti »

Nauja „ProfIT“ interneto svetainė – daugiau galimybių verslui

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų „ProfIT“, savo verslo partneriams pristato atnaujintą jo interneto svetainę. skaityti »

Ateities prekyba. „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas

Naujausios mažmeninės prekybos tendencijos ir pokyčiai buvo pagrindinės temos, svarstytos pasaulinio bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų gamintojo „Diebold Nixdorf“ partnerių iš Rytų Europos suvažiavime. skaityti »

Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi spartųjį šviesolaidinį internetą ir IPTV

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, abonentų, kurie naudojasi interneto prieigos paslaugomis, teikiamomis šviesolaidinėmis linijomis, skaičius nuolat auga. skaityti »

Naujos „Payments.iQ“ galimybės mokėjimo operacijoms stebėti

BS/2 išleido atnaujintą programinio sprendimo „Payments.iQ“ versiją, kuri iš esmės keičia požiūrį į skirtingų naudotojų grupių darbo organizavimą. skaityti »

12-ika Lietuvos regioninių gydymo įstaigų patikėjo virtualių serverių priežiūrą „ProfIT“

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis „ProfIT“ – užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų – pasirašė jungtinę informacinių sistemų infrastruktūros priežiūros paslaugų sutartį su 12-a Lietuvos regioninių gydymo įstaigų. skaityti »

Bankomatų apsauga: kaip panaudoti visas vaizdo stebėsenos sistemos galimybes

2019 m. Europos saugių mokėjimo operacijų asociacija (angl. European Association for Secure Transactions) paskelbė ataskaitą, kurioje teigiama, kad per pastaruosius metus bankomatų fizinių atakų skaičius Europoje išaugo 27 proc. (nuo 3 584 iki 4 549 incidentų), o tokiu būdu pavogtų pinigų skaičius – 16 proc. (nuo 31 iki 36 mln. eurų). skaityti »