Naujas BS/2 techninės priežiūros centras Panevėžyje

Publikuota: 2010 m. gegužės 24 d. pirmadienis

BS/2 logo
„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (BS/2) Panevėžyje atidarė naują techninio aptarnavimo centrą.

Tai penktasis toks centras Lietuvoje (kiti centrai įsikūrę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Šiauliuose) ir vienuoliktasis Baltijos valstybėse. Jame dirbantys specialistai prižiūrės regione klientų naudojamą bankinę įrangą. Į naujojo padalinio kūrimą investuota per 70 tūkst. litų.

„Įsteigę naująjį centrą, klientams galime pasiūlyti daugiau paslaugų, taip pat sumažinti įrangos gedimų šalinimo laiką. Dabar garantuojame, kad įranga bus pataisyta arba prireikus pakeista ne ilgiau kaip per dvi valandas nuo gedimo užfiksavimo“, – teigia BS/2 technikos direktorius Tomas Bublys.

Be to, bendrovė pradėjo naudoti ir naują programinę įrangą .IQ Service Desk, suteikiančią galimybę dar lanksčiau aptarnauti klientus.

Nauja programa, atspindinti 15-os metų bendrovės bankinių technologijų srities patirtį ir sukurta atsižvelgiant į ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) rekomendacijas, leidžia on-line režimu prižiūrėti visą klientų aptarnavimo ir technikos priežiūros procesą – nuo užklausos ar gedimo užfiksavimo iki galutinio problemos sprendimo.

„Paslaugas teikiančiai bendrovei bene svarbiausias dalykas yra paslaugų kokybe patenkinti klientai. O įmonei, suprantama, svarbu ir veiklos pelningumas. Naujas techninis centras ir speciali programinė įranga suteikia galimybę ne tik pagerinti klientams siūlomas paslaugas, bet ir užtikrinti veiklos efektyvumą. Tikimės, kad įdiegę .IQ Service Desk galėsime iki 22 proc. sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas“, – teigia T. Bublys.

Bankinės įrangos ir programinių sprendimų priežiūros paslaugas BS/2 teikia daugiau nei 60-yje pasaulio šalių. Tarp bendrovės klientų – pasauliniai bankai ir kitos tarptautinės finansinės įstaigos. Nuo 2010 m. pradžios pasirašyta ne viena sutartis dėl bankomatų priežiūros ne tik su Europos bendrovėmis, bet ir su stambiausiomis Kazachstano, Uzbekistano, Kirgizstano ir Azerbaidžano. 
 

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Įmonė BS/2 apdovanota už pasiekimus Uzbekistane

„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti įmonė BS/2, kurianti ir diegianti bankinių technologijų sprendimus, įvertinta už verslo pasiekimus Uzbekistano rinkoje. skaityti »

Bankinių paslaugų pokyčiai. BS/2 ir „ASHBURN International“ parodoje „BankExpo 2019“

Bankinių paslaugų, įrangos ir technologijų paroda „BankExpo 2019“ – svarbus įvykis ne tik Uzbekistano valstybiniams ir komerciniams bankams, draudimo bei lizingo bendrovėms, bet ir tarptautinėms įmonėms, besidominčioms šios šalies rinka. skaityti »

Kodėl įmonės nesiryžta atlikti duomenų migracijos?

Kiekviena įmonė turi kur nors saugoti daugybę įvairiausių sistemų ir jose esančių svarbių duomenų: tai interneto svetainės su daugybe informacijos, el. pašto sistema su visomis darbuotojų pašto dėžutėmis ir jose saugomais laiškais, apskaitos ir kitokios verslo valdymo sistemos su jose apdorojamais duomenimis ir kt. skaityti »

BS/2 įtraukta į Lietuvos technologijų lyderių TOP 20

Bankinių technologijų sprendimus kurianti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2), priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, pateko į „Verslo žinių“ sudarytą Lietuvos verslo lyderių sąrašą. Jame – 500 stipriausių Lietuvos įmonių. skaityti »

„TransLink.iQ“ - ieškantiems efektyvaus el. kortelių skaitytuvų tinklų valdymo sprendimo

Lietuva, Latvija, Estija, Sakartvelas (Gruzija), Azerbaidžanas, Kazachstanas, Turkmėnistanas, Uzbekistanas – tai tik kelios šalys, kuriose elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) valdymo programinės įrangos kūrimu, pardavimu ir priežiūra užsiimanti „ASHBURN International“ įgyvendina savo projektus. skaityti »

Klientų lojalumui išlaikyti vien akcijų nepakanka

Kovo 19-ąją daugiau nei 20-yje šalių švenčiama Tarptautinė kliento diena. Ji įtraukta į minėtinų dienų sąrašą, siekiant gerinti klientų aptarnavimo kultūrą, paskatinti kokybiškesnių ir įvairesnių prekių bei paslaugų pasiūlą, plačiau informuoti visuomenę apie įmonių veiklą, jų darbo specifiką. skaityti »

„Penki kontinentai“ pristato atnaujintą įmonių grupės interneto svetainę

Pasaulinio žiniatinklio trisdešimtmečio proga „Penki kontinentai“pristato atnaujintą savo interneto svetainę. skaityti »

Kaip grynųjų pinigų apyvartos valdymo sprendimai padeda bankams taupyti

Bankai į savo techninės infrastruktūros atnaujinimą kasmet investuoja šimtus milijonų eurų. Finansinių operacijų apdorojimo, rizikų valdymo, grynųjų pinigų kontrolės ir kitokios sistemos... skaityti »

„BS/2 Georgia“ 10 metų: nuo bankomatų tiekėjo iki strateginio partnerio

Kiekvienoje veiklos srityje yra lyderių, kuriančių inovacinius produktus, besiveržiančių į priekį ir mėginančių atspėti klientų poreikius, siekiančių teikti paslaugas profesionaliai ir efektyviai. skaityti »

Kas naudingiau? Automatinės grynųjų pinigų įnešimo mašinos ar automatiniai seifai?

Grynieji pinigai tebėra pagrindinė atsiskaitymo priemonė bankų skyriuose ir prekybos centruose. Už kasdienes prekes ir paslaugas pirkėjai įpratę atsiskaityti popieriniais pinigais ir monetomis. skaityti »