Naujas BS/2 techninės priežiūros centras Panevėžyje

Publikuota: 2010 m. gegužės 24 d. pirmadienis

BS/2 logo
„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (BS/2) Panevėžyje atidarė naują techninio aptarnavimo centrą.

Tai penktasis toks centras Lietuvoje (kiti centrai įsikūrę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Šiauliuose) ir vienuoliktasis Baltijos valstybėse. Jame dirbantys specialistai prižiūrės regione klientų naudojamą bankinę įrangą. Į naujojo padalinio kūrimą investuota per 70 tūkst. litų.

„Įsteigę naująjį centrą, klientams galime pasiūlyti daugiau paslaugų, taip pat sumažinti įrangos gedimų šalinimo laiką. Dabar garantuojame, kad įranga bus pataisyta arba prireikus pakeista ne ilgiau kaip per dvi valandas nuo gedimo užfiksavimo“, – teigia BS/2 technikos direktorius Tomas Bublys.

Be to, bendrovė pradėjo naudoti ir naują programinę įrangą .IQ Service Desk, suteikiančią galimybę dar lanksčiau aptarnauti klientus.

Nauja programa, atspindinti 15-os metų bendrovės bankinių technologijų srities patirtį ir sukurta atsižvelgiant į ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) rekomendacijas, leidžia on-line režimu prižiūrėti visą klientų aptarnavimo ir technikos priežiūros procesą – nuo užklausos ar gedimo užfiksavimo iki galutinio problemos sprendimo.

„Paslaugas teikiančiai bendrovei bene svarbiausias dalykas yra paslaugų kokybe patenkinti klientai. O įmonei, suprantama, svarbu ir veiklos pelningumas. Naujas techninis centras ir speciali programinė įranga suteikia galimybę ne tik pagerinti klientams siūlomas paslaugas, bet ir užtikrinti veiklos efektyvumą. Tikimės, kad įdiegę .IQ Service Desk galėsime iki 22 proc. sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas“, – teigia T. Bublys.

Bankinės įrangos ir programinių sprendimų priežiūros paslaugas BS/2 teikia daugiau nei 60-yje pasaulio šalių. Tarp bendrovės klientų – pasauliniai bankai ir kitos tarptautinės finansinės įstaigos. Nuo 2010 m. pradžios pasirašyta ne viena sutartis dėl bankomatų priežiūros ne tik su Europos bendrovėmis, bet ir su stambiausiomis Kazachstano, Uzbekistano, Kirgizstano ir Azerbaidžano. 
 

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Nauja „Cash Management.iQ“ versija – darbo procesams automatizuoti

Bankinio ir mažmeninės prekybos sektoriaus rinka nestovi vietoje. Siekiant sustiprinti pozicijas šioje srityje programinės įrangos gamintojams būtina aktyviai tobulinti savo produktus. skaityti »

Nauji iššūkiai ir bankinių bei mažmeninės prekybos technologijų tendencijos parodoje „IN TOUCH ALMATY 2018”

Spalio 25 d. Almatoje (Kazachstane) vyks viena stambiausių šiame regione tarptautinių konferencijų „In Touch Almaty 2018“, kurioje susitiks finansinės pramonės ir mažmeninės prekybos ekspertai. skaityti »

„TransLink.iQ“ užtikrins darbą daugiau nei 250 tūkst. el. kortelių skaitytuvų Uzbekistane

Elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų stebėjimo ir valdymo programinius sprendimus diegianti bendrovė „ASHBURN International“ pasirašė ilgalaikę strateginę partnerystės sutartį su Uzbekistano bendruoju respublikiniu duomenų centru. skaityti »

„Penki kontinentai“ atnaujins Lietuvos oro uostų IT infrastruktūrą

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ laimėjo valstybinės įmonės Lietuvos oro uostai viešųjų pirkimų konkursą dėl visų trijų oro uostų IT infrastruktūros atnaujinimo darbų. skaityti »

Lietuvoje pripažinta atsiskaitymų kortelėmis sistema įvertinta ir užsienyje

20-metį švenčianti UAB „ASHBURN International“ šiandien žinoma kaip įmonė, viena pirmųjų pristačiusi unikalių naujovių Lietuvoje. skaityti »

Kelionė interneto kabeliais – iki mėnulio ir triskart aplink žemę

Šiuolaikinė karta jau sunkiai įsivaizduoja, kad kažkada interneto nebuvo. O ar žinote, kaip iš tikrųjų veikia internetas? skaityti »

BS/2 partnerė „Diebold Nixdorf“ – tarp 10 geriausių technologijų bendrovių

Bankinių technologijų srities lyderė „Diebold Nixdorf“ vėl pateko į tarptautinį autoritetingo „FinTech 2018 IDC Financial Insights“ reitingo dešimtuką. skaityti »

IT paslaugas teikiantys „rykliai“ užmiršta smulkų verslą – siūlome išeitį

Skaitmeniniame amžiuje vis svarbesnį vaidmenį atlieka informacinių technologijų priežiūra. skaityti »

„ASHBURN International“ stiprina partnerystę su „Gjensidige“ – teiks savo paslaugas Latvijoje

Elektroninių kortelių skaitytuvų (EKS) tinklų valdymo ir programinės įrangos sprendimus diegianti „ASHBURN International“ plečia bendradarbiavimą su draudimo paslaugų įmone „Gjensidige“. skaityti »

Emociukų gimtadienis. Kas pirmasis el. paštu išsiuntė šypsenėlę?

Šiuolaikiniame gyvenime bendraujant virtualiai, išgyvenimus ir nuotaiką padeda reikšti emociukai (ang. emoji) – ženkliukai, perteikiantys emociją. skaityti »