Naujas BS/2 techninės priežiūros centras Panevėžyje

Publikuota: 2010 m. gegužės 24 d. pirmadienis

BS/2 logo
„Penkių kontinentų“ grupei priklausanti bendrovė „Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (BS/2) Panevėžyje atidarė naują techninio aptarnavimo centrą.

Tai penktasis toks centras Lietuvoje (kiti centrai įsikūrę Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Šiauliuose) ir vienuoliktasis Baltijos valstybėse. Jame dirbantys specialistai prižiūrės regione klientų naudojamą bankinę įrangą. Į naujojo padalinio kūrimą investuota per 70 tūkst. litų.

„Įsteigę naująjį centrą, klientams galime pasiūlyti daugiau paslaugų, taip pat sumažinti įrangos gedimų šalinimo laiką. Dabar garantuojame, kad įranga bus pataisyta arba prireikus pakeista ne ilgiau kaip per dvi valandas nuo gedimo užfiksavimo“, – teigia BS/2 technikos direktorius Tomas Bublys.

Be to, bendrovė pradėjo naudoti ir naują programinę įrangą .IQ Service Desk, suteikiančią galimybę dar lanksčiau aptarnauti klientus.

Nauja programa, atspindinti 15-os metų bendrovės bankinių technologijų srities patirtį ir sukurta atsižvelgiant į ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) rekomendacijas, leidžia on-line režimu prižiūrėti visą klientų aptarnavimo ir technikos priežiūros procesą – nuo užklausos ar gedimo užfiksavimo iki galutinio problemos sprendimo.

„Paslaugas teikiančiai bendrovei bene svarbiausias dalykas yra paslaugų kokybe patenkinti klientai. O įmonei, suprantama, svarbu ir veiklos pelningumas. Naujas techninis centras ir speciali programinė įranga suteikia galimybę ne tik pagerinti klientams siūlomas paslaugas, bet ir užtikrinti veiklos efektyvumą. Tikimės, kad įdiegę .IQ Service Desk galėsime iki 22 proc. sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas“, – teigia T. Bublys.

Bankinės įrangos ir programinių sprendimų priežiūros paslaugas BS/2 teikia daugiau nei 60-yje pasaulio šalių. Tarp bendrovės klientų – pasauliniai bankai ir kitos tarptautinės finansinės įstaigos. Nuo 2010 m. pradžios pasirašyta ne viena sutartis dėl bankomatų priežiūros ne tik su Europos bendrovėmis, bet ir su stambiausiomis Kazachstano, Uzbekistano, Kirgizstano ir Azerbaidžano. 
 

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »