Patikimas internetas – stabilaus verslo garantas

Publikuota: 2016 m. kovo 24 d. ketvirtadienis

Šiuolaikinis verslas neįsivaizduojamas be interneto. Čia ieškoma ir dalijamasi informacija, atliekamos pirkimo ir pardavimo operacijos, vykdoma apskaita ir duomenų analizė, komunikuojama su klientais ir t. t. Tad akivaizdu, jog spartus ir kokybiškas interneto ryšys gali nulemti verslo efektyvumą bei suteikti konkurencinių pranašumų.

„Skynet“ internetas verslui – tai paslauga, teikiama pasitelkiant šviesolaidinio ryšio technologijas. Jos suteikia stabilią greitaveiką, užtikrinančią patikimą ir ypač greitą duomenų perdavimą.

Patikimas ryšys

„Skynet“ – tai pirmasis šviesolaidinis tinklas Lietuvoje. Tinklą valdančios bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ direktoriaus pavaduotojas komercijos klausimais Robertas Ragauskas sako, kad sukaupta patirtis užtikrina įmonės paslaugų kokybę ir patikimumą. „Interneto ir duomenų perdavimo paslaugas teikiame jau nuo 1996 metų. Turime dviejų dešimčių patirtį ir sklandžiai dirbančią profesionalų komandą. Tai užtikrina mūsų klientams patikimą ryšį ir operatyvų sprendimų priėmimą“, – teigia įmonės atstovas.

„Skynet“ tinklas sistemingai modernizuojamas naudojant pasaulinės IT lyderės kompanijos „Cisco Systems“ aukščiausios kokybės įrangą. Ji garantuoja ne tik stabilų ryšio perdavimą, bet ir duomenų saugumą.

„Wi-Fi“ internetas – didesniam komfortui

Atsižvelgusi į verslo poreikius, bendrovė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ siūlo ir belaidžio interneto sprendimų. Tai galimybė naudotis internetu visame biure, prisijungus išmaniuoju telefonu, nešiojamuoju ar planšetiniu kompiuteriu. Įmonė taip pat teikia specialių pasiūlymų viešbučiams, mokykloms, prekybos centrams, dideliems biurams ir auditorijoms.

Anot R. Ragausko, „Skynet“ belaidžio ryšio sprendimai suteikia darbuotojams daugiau komforto ir paverčia darbo vietą mobilesne. „Mobili darbo vieta pirmiausia užtikrina didesnį darbuotojo produktyvumą, nes žmonės gali dirbti bet kurioje vietoje, su įvairiais turimais prietaisais ir gauti visą jiems reikalingą informaciją. Antra, modernias technologijas lengva valdyti, jos yra saugesnės ir mažina įmonės išlaidas. Ir trečia, didėja organizacijos efektyvumas, nes prisitaikoma prie kiekvieno darbuotojo poreikių ir darbo stiliaus“, – teigia specialistas.

Klientams, užsisakiusiems „Skynet“ belaidžio ryšio paslaugų, bendrovė taip pat teikia tinklo stebėsenos, priežiūros paslaugas, konsultacijas telefonu.

Operatyvus aptarnavimas

Itin svarbus verslui ir sklandus interneto tinklo veikimas. Operatyvus interneto trikdžių identifikavimas ir greitas jų pašalinimas užtikrina nepertraukiamą įmonės veiklą ir padeda išvengti nuostolių. Siekdamas kuo kokybiškiau aptarnauti savo klientus ir sumažinti galimą sutrikimų riziką, „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ 24 val. per parą vykdo techninį tinklo „Skynet“ monitoringą: kontroliuoja tinklo darbą, stebi apkrovas, analizuoja gautus duomenis. Be to, tinklas nuolat atnaujinamas ir modernizuojamas.

Apie kilusius sutrikimus naudotojai informuojami operatyviai, per įvairius komunikacijos kanalus, o pagalbą gali gauti septynias dienas per savaitę, taip pat ir po darbo valandų. Tinklo valdymo specialistai gali šalinti gedimus ir nuotoliniu būdu.  

Papildomos paslaugos – papildomi privalumai

„Skynet“ klientai turi galimybę naudotis ne tik sparčiu šviesolaidiniu internetu. Priklausomai nuo verslo poreikių, klientams siūlomos fiksuotosios IP (angl. Internet Protocol) telefonijos ar išmaniosios televizijos paslaugos. Visas paslaugų paketas iš vienų rankų leidžia verslui taupyti laiką ir lėšas.

Internetu veikiančios IP telefonijos sistemos visų pirma padeda ženkliai sumažinti išlaidas telefoniniams pokalbiams. Tai itin palankūs tarptautinių pokalbių tarifai, nemokami trumpieji numeriai, skambučių perrašymas, įrašymas, nukreipimas, konferenciniai skambučiai ir t. t. IP telefonija taip pat išsiskiria aukšta pokalbių kokybe. Pašnekovas visada girdimas aiškiai net ir triukšmingoje aplinkoje, o balsas ragelyje skamba natūraliai.

Pasaulyje sparčiai populiarėjančios išmaniosios televizijos galimybes taip pat galima sėkmingai išnaudoti versle. Itin patrauklios jos gali būti viešbučiams, restoranams, SPA centrams, kaimo turizmo sodyboms bei svečių namams, gydymo centrams ir kt. Be to, tai patrauklus kanalas tiek savo, tiek partnerių paslaugoms reklamuoti. Lanksti ir patogi IPTV infrastruktūra padeda pritraukti daugiau klientų, mažinti išlaidas, pasiūlyti naudotojams naujų interaktyvių galimybių.

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Kas lemia interneto spartą?

Pastaruoju metu interneto sparta tapo vienu esminių veiksnių, renkantis interneto paslaugų teikėją. Nuotolinis mokymasis, nuotolinis darbas, nuotolinės treniruotės ir kitokia veikla, vykdoma per vaizdo konferencijas, kuriose iš vienų namų vienu metu dalyvauja keli šeimos asmenys,... skaityti »

BS/2 dalyvaus virtualioje parodoje „Self-Service Banking Asia 2020“

Rugsėjo 23–24 dienomis vyks tarptautinė konferencija „Self-Service Banking Asia 2020“. Renginį organizuoja garsi pasaulinė bendrovė RBR, teikianti strateginių tyrimų ir konsultavimo paslaugas organizacijoms, dirbančioms mažmeninės prekybos bankininkystės, bankinės veiklos automatizavimo, mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo kortelių ir atsiskaitymo paslaugų srityje. skaityti »

Kaip technologijos padeda prekybos sektoriui pandemijos metu

Koronaviruso pandemija gerokai pakeitė ir vis dar tebekeičia pirkėjų įpročius visame pasaulyje. skaityti »

„Penki kontinentai“ siūlo vilniečiams išbandyti išmanųjį termovizorių

Vilniaus gyventojai, įvairiais klausimais besilankantys miesto savivaldybės Klientų aptarnavimo centre, gali pirmieji išbandyti „Penkių kontinentų“ įmonių grupės siūlomą naują produktą – stacionarų termovizorių, skirtą pasimatuoti temperatūrą, siekiant valdyti žmonių srautus per koronaviruso pandemiją. skaityti »

„Penki kontinentai“ kviečia dalintis šypsena

Mūsų akcijos tikslas – atkreipti dėmesį į intelekto negalią turinčių žmonių socialinę izoliaciją ir pakeisti visuomenės požiūrį į juos. skaityti »

„TransLink.iQ“ sujungs kortelių skaitytuvus su viešbučių verslo valdymo sistemomis (1)

„ASHBURN International“ integravo savo plėtojamą mokėjimo kortelių skaitytuvų valdymo bei mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“ su viešbučių valdymo sistemomis „Oracle Hospitality OPERA“ ir „Oracle Hospitality Suite8“. Projektas įgyvendintas bendradarbiaujant su „HRS Hospitality & Retail Systems”. skaityti »

„ASHBURN International“ prižiūrės SEB banko elektroninių kortelių skaitytuvų tinklą visose Baltijos valstybėse

Lietuvos bendrovė „ASHBURN International“, kurianti specializuotą programinę įrangą, skirtą mokėjimo kortelių skaitytuvams valdyti ir jais atliekamoms mokėjimo operacijoms paskirstyti, plečia bendradarbiavimą su SEB banku. skaityti »

Nauja į bankomatus nukreiptų atakų lavina: ko galime pasimokyti iš Belgijos patirties

Šių metų birželį ir liepą įsilaužėliai pasikėsino į Belgijos banko „Argenta“ bankomatus. Naudodami specialią programinę įrangą nusikaltėliai užvaldė savitarnos įrenginių pinigų modulį ir išvogė visus bankomatuose buvusius pinigus. Bankas ne tik patyrė finansinį nuostolį, prarado gerą reputaciją, bet ir buvo priverstas visiškai išimti iš naudojimo 143 bankomatus, į kuriuos buvo įdiegta sudėtinga, padedanti į juos įsilaužti, programa. Tik tai galėjo išgelbėti nuo pakartotinų atakų. skaityti »

Bankomatų istorija: vakar, šiandien ir rytoj

Pirmąjį įrenginį, išduodantį grynuosius pinigus, sukūrė armėnų kilmės amerikietis Liuteris Džordžas Simdžianas dar 1939 m. Šią datą galima laikyti bankinės savitarnos gimimo diena, tačiau, ne veltui sakoma – „pirmas blynas visuomet prisvilęs“. Bankomatas buvo pasiūlytas išbandyti bankui „City Bank of New York“, tačiau po pusmečio bankas grąžino jį kūrėjui dėl pernelyg sudėtingo naudojimo. skaityti »

Penki TV: pandemija ir artėjantis ruduo grąžina žiūrovus prie ekranų

Pandemija ir saviizoliacija pakeitė daugumos mūsų įpročius. Staiga prievarta įstrigę namuose, vaikai ir suaugusieji, kaip ir buvo galima nuspėti, pradėjo dažniau žiūrėti televizorių. Šviesolaidinio interneto ir IPTV tinklo „Penki“ duomenimis, laikas, praleidžiamas prie televizoriaus ekranų, nuo 2020 metų pavasario išaugo 30 procentų, palyginti su atitinkamu pernai metų laikotarpiu. skaityti »

Koronaviruso pandemija skatina pasaulį investuoti į bekontaktes technologijas (2)

Visą pasaulį užvaldžiusi „COVID-19“ pandemija padarė didžiulę įtaką visuomenės įpročiams ir bankiniam sektoriui. Siekdami sustabdyti viruso plitimą, pradėjome vengti artimo kontakto ir sąlyčio su viešosiose erdvėse esančiais paviršiais. Dėl šios priežasties daugybės šalių bankai, bendradarbiaudami su mokėjimo sistemomis, padidino bekontakčio atsiskaitymo be būtinybės įvesti PIN kodą limitą. skaityti »