Savitarnos terminalai – naujas paslaugų pardavimo kanalas Lietuvoje

Publikuota: 2009 m. lapkričio 18 d. trečiadienis

 

Savitarnos terminalas

Užsienyje populiarūs savitarnos mokėjimo terminalai, kuriais naudojantis galima atlikti įvairias elektroninių paslaugų operacijas arba atsiskaityti už jau suteiktas paslaugas, pradėti diegti ir mūsų šalyje.

Gausiai lankomose vietose šiuos modernius įrenginius diegia „Penkių kontinentų“ grupės įmonės „Ashburn International“ ir BS/2. Naudojantis savitarnos terminalais bus galima savarankiškai papildyti mobiliojo telefono sąskaitą, įsigyti elektroninius bilietus, sumokėti už įvairias telekomunikacijų paslaugas.

„Įgyvendinant projektą pirmiausia atsižvelgta į šiuo metu versle itin svarbų poreikį optimizuoti veiklos sąnaudas ir ieškoti alternatyvių pardavimo kanalų. Klientams suteikus galimybę sumokėti per savitarnos įrenginį, įmonėms nereikia samdyti darbuotojų, nuomotis patalpų klientų aptarnavimo skyriui“, – sako Laimonas Lileika, „Ashburn International“ atstovaujantis projekto vadovas.

Jo teigimu, naudotis savitarnos įrenginiais gyventojams bus ne tik patogu, bet ir naudinga. Jiems nereikės gaišti eilėje banko skyriuje, be to, taip taupiau – už atsiskaitymą terminalu bus imamas kur kas mažesnis aptarnavimo mokestis, nei darant pervedimą banke ar internetu.

Grynuosius pinigus priimančio įrenginio korpusas pagamintas iš storo plieno, jame įrengtas modernus bendrovės BS/2 sukurtas vaizdo apsaugos sprendimas.

Pirmasis savitarnos terminalas jau įdiegtas Vilniuje, prekybos ir pramogų centre „Akropolis“.

 

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Телевидение будущего угадает ваши желания

Первые эксперименты с использованием электронных лучей для передачи и приема изображения проводились еще в начале 1920-х годов. За 100 лет формат телевидения изменился до неузнаваемости. skaityti »

TV3 teiravosi BS/2 nuomonės apie savitarnos kasas

TV3 žurnalistė pakalbino BS/2 Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovo pavaduotoją Jurij Mikuckij apie savitarnos kasų populiarėjimą. skaityti »

„Penkių kontinentų“ grupė dalyvauja tarptautiniame forume Uzbekistane

Gegužės 25 d. Taškente prasidėjo tarptautinis PLUS forumas „Bankai ir mažmeninė prekyba. Skaitmeninė transformacija ir sąveika“. skaityti »

„Penki kontinentai“ bėgime į „Europą“ pelnė gausiausios komandos vardą (3)

Vilniuje jau septintą kartą vyko bėgimo į „Europos“ dangoraižį varžybos. skaityti »

Uzbekistane sukurta unikali mokėjimų ekosistema (16)

„Penkių kontinentų“ grupės įmonė „ASHBURN International“, bendradarbiaudama su Uzbekistano Nacionaliniu tarpbankiniu duomenų apdorojimo centru HUMO, įgyvendino kompleksinį „TransLink.iQ“ sistemos diegimo projektą. skaityti »

Sakartvele populiarėja šiuolaikiški SUNMI atsiskaitymo įrenginiai (16)

Sakartvelo bankų „Bank of Georgia“ ir „TBC Bank“ užsakymu, SUNMI įrenginiai buvo apipavidalinti pagal jų prekių ženklus. skaityti »

Kaip užtikrinti bankomatų saugumą: 2021 m. nusikaltimų statistika (16)

Europos saugių mokėjimo operacijų asociacijos, „Finextra“ ir kitų šaltinių statistiniai duomenys rodo, kad bankomatų saugumas pasaulyje tebėra aktuali problema. Bankomatų apiplėšimų polinkiai skirtinguose regionuose skirtingi. skaityti »

PENKI ir FLEXI TV stabdo kai kurių kanalų retransliaciją (63)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija ir „Penki TV“ stabdo šešių šešių rusų kalbos TV kanalų veiklą. skaityti »

BS/2 sprendimas „Cash Management.iQ“ integruotas su grynųjų pinigų rūšiuoklėmis (12)

BS/2 integravo savo programinį sprendimą „Cash Management.iQ“ su CPS, G&D, „Glory“ ir kitų gamintojų grynųjų pinigų rūšiuoklėmis. skaityti »

Kazachstane atidarytas visą parą veikiantis BS/2 techninės pagalbos centras (18)

BS/2 Kazachstane atidarė visą parą veikiantį techninės pagalbos skambučių centrą. skaityti »

Bankomatų apsaugos sprendimas ypač aktualus Afrikos regione (8)

BS/2 programinis sprendimas „ATMeye.iQ“, skirtas užtikrinti bankomatų saugumą ir padedantis spręsti ginčus su klientais, ir toliau nepraranda aktualumo. skaityti »