Sėkmingai įgyvendintas bendras BS/2 ir ES projektas, skirtas darbuotojų kvalifikacijai tobulinti

Publikuota: 2011 m. kovo 30 d. trečiadienis

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2 sėkmingai baigia įgyvendinti dvejus metus trukusį ir iš dalies ES lėšomis finansuojamą projektą „Uždarosios akcinės bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ žmogiškųjų resursų plėtra, užtikrinant darbuotojų gebėjimus prisitaikyti prie įmonės reikmių ir darbo rinkos pokyčių pažangių informacinių technologijų srityje“ (SFMIS numeris: VP1-1.1-SADM-01-K-01-158), kurio bendra vertė siekia 760 tūkst. litų, iš kurių per 230 tūkst. litų į darbuotojų tobulinimą investavo pati bendrovė (BS/2).

Per dvejus projekto įgyvendinimo metus nuo 2009 metų balandžio mėnesio specializuotuose mokymuose dalyvavo 62 įmonės darbuotojai. Projekto mokymuose, kurie apėmė strateginio valdymo ir pardavimo, IT paslaugų valdymo pagal ITIL metodologiją bei programinės įrangos kūrimo proceso sritis, buvo tobulinamos bene visų įmonės padalinių personalo profesinės žinios ir įgūdžiai. Pasak projekto koordinatorės Irmantės Zlatkutės, buvo sėkmingai įgyvendinti visi projekte numatyti uždaviniai, t. y. – patobulinta įmonės pardavimo ir rinkodaros vadybininkų, vadovų, kitų įmonės darbuotojų profesinė kvalifikacija, pagerintos informacinių sistemų kūrimo ir palaikymo specialistų profesinės žinios bei įgūdžiai. Bendrovės darbuotojų kompetencijos kėlimas, remiantis specialiai vadybiniam bei techniniam įmonės personalui paruošta mokymų programa, suteikia galimybę pagerinti BS/2 sprendimų ir paslaugų kokybę bei jų teikiamą pridėtinę vertę klientams.

Viena iš mokymų programų padėjo IT sistemų palaikymo darbuotojams įgyti specializuotų žinių, kurios prisidėjo prie įmonės teikiamų paslaugų kokybės gerinimo. Įvykdžius IT paslaugų procesų analizę ir pasibaigus mokymams įmonėje, BS/2 įdiegė ITIL rekomendacijas bei gavo ISO 20 000 atitikimą patvirtinantį sertifikatą.

„ITIL metodologijos taikymas suteikia galimybę 54 proc. padidinti IT personalo našumą, iki 49 proc. sumažinti incidentų šalinimo trukmę bei iki 31 proc. pagerinti darbuotojų našumą. Be to, sumažėja prastovos verslo padaliniuose, o tai didina įmonės konkurencingumą rinkoje bei užtikrina klientų pasitikėjimą“, – sako BS/2 Rinkodaros skyriaus vadovė Ignė Tumaitė.

Projekto metu įgytos žinios ir gebėjimai padidino įmonės darbuotojų kompetenciją, kuri, tikimasi, padės ir ateityje siekti aukštesnio bankinių užsakomųjų paslaugų kokybės lygio bei taps savitarnos terminalų, programinės įrangos bei saugumo sprendimų kūrimo, savitarnos terminalų užsakomųjų paslaugų tobulinimo darbų pagrindu.

Pasak I. Tumaitės, įgytos darbuotojų žinios padidino motyvaciją ir darbo efektyvumą, o tai suteikė galimybę dar sėkmingiau plėtoti veiklą Azijos, Centrinės ir Rytų Europos valstybių rinkose, kuriose BS/2 užima tvirtas lyderės pozicijas. Be to, bendrovė jau pristatė ir banko veiklos optimizacijos sprendimus, sukurtus taikant dirbtinio intelekto technologijas.

BS/2 teikia užsakomąsias, sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas daugiau nei 65–iose pasaulio šalyse, kuria bankiniam sektoriui skirtą programinę įrangą ir kt.

BS/2 ir ES projektą iš dalies finansavo Europos socialinis fondas pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ priemonę „Žmogiškųjų išteklių tobulinimas įmonėse“.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

BS/2 plečia bendradarbiavimą su finansų įmonių grupe „Halyk Group“ (1)

Vidurinės Azijos regiono finansinės įstaigos aktyviai investuoja į naują šiuolaikišką bankinę įrangą. Šiame regione veikiančios „Halyk Group“ strategija orientuota į naujų technologijų produktų ir paslaugų diegimą. Vienas iš grupės bankų prioritetų – bankinės savitarnos kanalo plėtra, todėl bankai ypač domisi bankomatais su grynųjų pinigų recirkuliacijos sistema, taip pat specializuota programine įranga, išplečiančia savitarnos įrenginių funkcijas. skaityti »

5 šiuolaikinės banko veiklą efektyvinančios priemonės bankomatų tinklui valdyti (1)

Daugumoje Rytų Europos ir Centrinės Azijos šalių bankomatų skaičius ir toliau auga. Sakartvele ir Azerbaidžane 2020 metais augimas siekė beveik 10 proc., Uzbekistane – daugiau nei 20 proc. Taigi, nepaisant spartaus interneto bankininkystės ir mobiliųjų finansinių programų populiarėjimo, finansinės organizacijos ir toliau investuoja į savitarnos įrenginius. skaityti »

BS/2 dalyvaus virtualioje parodoje „Self-Service Banking Asia 2020“

Rugsėjo 23–24 dienomis vyks tarptautinė konferencija „Self-Service Banking Asia 2020“. Renginį organizuoja garsi pasaulinė bendrovė RBR, teikianti strateginių tyrimų ir konsultavimo paslaugas organizacijoms, dirbančioms mažmeninės prekybos bankininkystės, bankinės veiklos automatizavimo, mažmeninės prekybos technologijų, mokėjimo kortelių ir atsiskaitymo paslaugų srityje. skaityti »

Kaip technologijos padeda prekybos sektoriui pandemijos metu

Koronaviruso pandemija gerokai pakeitė ir vis dar tebekeičia pirkėjų įpročius visame pasaulyje. skaityti »

„Penki kontinentai“ siūlo vilniečiams išbandyti išmanųjį termovizorių

Vilniaus gyventojai, įvairiais klausimais besilankantys miesto savivaldybės Klientų aptarnavimo centre, gali pirmieji išbandyti „Penkių kontinentų“ įmonių grupės siūlomą naują produktą – stacionarų termovizorių, skirtą pasimatuoti temperatūrą, siekiant valdyti žmonių srautus per koronaviruso pandemiją. skaityti »

„Penki kontinentai“ kviečia dalintis šypsena

Mūsų akcijos tikslas – atkreipti dėmesį į intelekto negalią turinčių žmonių socialinę izoliaciją ir pakeisti visuomenės požiūrį į juos. skaityti »

„TransLink.iQ“ sujungs kortelių skaitytuvus su viešbučių verslo valdymo sistemomis (1)

„ASHBURN International“ integravo savo plėtojamą mokėjimo kortelių skaitytuvų valdymo bei mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“ su viešbučių valdymo sistemomis „Oracle Hospitality OPERA“ ir „Oracle Hospitality Suite8“. Projektas įgyvendintas bendradarbiaujant su „HRS Hospitality & Retail Systems”. skaityti »

„ASHBURN International“ prižiūrės SEB banko elektroninių kortelių skaitytuvų tinklą visose Baltijos valstybėse

Lietuvos bendrovė „ASHBURN International“, kurianti specializuotą programinę įrangą, skirtą mokėjimo kortelių skaitytuvams valdyti ir jais atliekamoms mokėjimo operacijoms paskirstyti, plečia bendradarbiavimą su SEB banku. skaityti »

Nauja į bankomatus nukreiptų atakų lavina: ko galime pasimokyti iš Belgijos patirties

Šių metų birželį ir liepą įsilaužėliai pasikėsino į Belgijos banko „Argenta“ bankomatus. Naudodami specialią programinę įrangą nusikaltėliai užvaldė savitarnos įrenginių pinigų modulį ir išvogė visus bankomatuose buvusius pinigus. Bankas ne tik patyrė finansinį nuostolį, prarado gerą reputaciją, bet ir buvo priverstas visiškai išimti iš naudojimo 143 bankomatus, į kuriuos buvo įdiegta sudėtinga, padedanti į juos įsilaužti, programa. Tik tai galėjo išgelbėti nuo pakartotinų atakų. skaityti »

Bankomatų istorija: vakar, šiandien ir rytoj

Pirmąjį įrenginį, išduodantį grynuosius pinigus, sukūrė armėnų kilmės amerikietis Liuteris Džordžas Simdžianas dar 1939 m. Šią datą galima laikyti bankinės savitarnos gimimo diena, tačiau, ne veltui sakoma – „pirmas blynas visuomet prisvilęs“. Bankomatas buvo pasiūlytas išbandyti bankui „City Bank of New York“, tačiau po pusmečio bankas grąžino jį kūrėjui dėl pernelyg sudėtingo naudojimo. skaityti »