Sėkmingai įgyvendintas bendras BS/2 ir ES projektas, skirtas darbuotojų kvalifikacijai tobulinti

Publikuota: 2011 m. kovo 30 d. trečiadienis

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2 sėkmingai baigia įgyvendinti dvejus metus trukusį ir iš dalies ES lėšomis finansuojamą projektą „Uždarosios akcinės bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ žmogiškųjų resursų plėtra, užtikrinant darbuotojų gebėjimus prisitaikyti prie įmonės reikmių ir darbo rinkos pokyčių pažangių informacinių technologijų srityje“ (SFMIS numeris: VP1-1.1-SADM-01-K-01-158), kurio bendra vertė siekia 760 tūkst. litų, iš kurių per 230 tūkst. litų į darbuotojų tobulinimą investavo pati bendrovė (BS/2).

Per dvejus projekto įgyvendinimo metus nuo 2009 metų balandžio mėnesio specializuotuose mokymuose dalyvavo 62 įmonės darbuotojai. Projekto mokymuose, kurie apėmė strateginio valdymo ir pardavimo, IT paslaugų valdymo pagal ITIL metodologiją bei programinės įrangos kūrimo proceso sritis, buvo tobulinamos bene visų įmonės padalinių personalo profesinės žinios ir įgūdžiai. Pasak projekto koordinatorės Irmantės Zlatkutės, buvo sėkmingai įgyvendinti visi projekte numatyti uždaviniai, t. y. – patobulinta įmonės pardavimo ir rinkodaros vadybininkų, vadovų, kitų įmonės darbuotojų profesinė kvalifikacija, pagerintos informacinių sistemų kūrimo ir palaikymo specialistų profesinės žinios bei įgūdžiai. Bendrovės darbuotojų kompetencijos kėlimas, remiantis specialiai vadybiniam bei techniniam įmonės personalui paruošta mokymų programa, suteikia galimybę pagerinti BS/2 sprendimų ir paslaugų kokybę bei jų teikiamą pridėtinę vertę klientams.

Viena iš mokymų programų padėjo IT sistemų palaikymo darbuotojams įgyti specializuotų žinių, kurios prisidėjo prie įmonės teikiamų paslaugų kokybės gerinimo. Įvykdžius IT paslaugų procesų analizę ir pasibaigus mokymams įmonėje, BS/2 įdiegė ITIL rekomendacijas bei gavo ISO 20 000 atitikimą patvirtinantį sertifikatą.

„ITIL metodologijos taikymas suteikia galimybę 54 proc. padidinti IT personalo našumą, iki 49 proc. sumažinti incidentų šalinimo trukmę bei iki 31 proc. pagerinti darbuotojų našumą. Be to, sumažėja prastovos verslo padaliniuose, o tai didina įmonės konkurencingumą rinkoje bei užtikrina klientų pasitikėjimą“, – sako BS/2 Rinkodaros skyriaus vadovė Ignė Tumaitė.

Projekto metu įgytos žinios ir gebėjimai padidino įmonės darbuotojų kompetenciją, kuri, tikimasi, padės ir ateityje siekti aukštesnio bankinių užsakomųjų paslaugų kokybės lygio bei taps savitarnos terminalų, programinės įrangos bei saugumo sprendimų kūrimo, savitarnos terminalų užsakomųjų paslaugų tobulinimo darbų pagrindu.

Pasak I. Tumaitės, įgytos darbuotojų žinios padidino motyvaciją ir darbo efektyvumą, o tai suteikė galimybę dar sėkmingiau plėtoti veiklą Azijos, Centrinės ir Rytų Europos valstybių rinkose, kuriose BS/2 užima tvirtas lyderės pozicijas. Be to, bendrovė jau pristatė ir banko veiklos optimizacijos sprendimus, sukurtus taikant dirbtinio intelekto technologijas.

BS/2 teikia užsakomąsias, sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas daugiau nei 65–iose pasaulio šalyse, kuria bankiniam sektoriui skirtą programinę įrangą ir kt.

BS/2 ir ES projektą iš dalies finansavo Europos socialinis fondas pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ priemonę „Žmogiškųjų išteklių tobulinimas įmonėse“.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, reaguodama į koronaviruso (COVID-19) plitimą ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną, taip pat į kitų šalių, kuriose veikia grupės atstovybės, Vyriausybių rekomendacijas, dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu. skaityti »