Sėkmingai įgyvendintas bendras BS/2 ir ES projektas, skirtas darbuotojų kvalifikacijai tobulinti

Publikuota: 2011 m. kovo 30 d. trečiadienis

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2 sėkmingai baigia įgyvendinti dvejus metus trukusį ir iš dalies ES lėšomis finansuojamą projektą „Uždarosios akcinės bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ žmogiškųjų resursų plėtra, užtikrinant darbuotojų gebėjimus prisitaikyti prie įmonės reikmių ir darbo rinkos pokyčių pažangių informacinių technologijų srityje“ (SFMIS numeris: VP1-1.1-SADM-01-K-01-158), kurio bendra vertė siekia 760 tūkst. litų, iš kurių per 230 tūkst. litų į darbuotojų tobulinimą investavo pati bendrovė (BS/2).

Per dvejus projekto įgyvendinimo metus nuo 2009 metų balandžio mėnesio specializuotuose mokymuose dalyvavo 62 įmonės darbuotojai. Projekto mokymuose, kurie apėmė strateginio valdymo ir pardavimo, IT paslaugų valdymo pagal ITIL metodologiją bei programinės įrangos kūrimo proceso sritis, buvo tobulinamos bene visų įmonės padalinių personalo profesinės žinios ir įgūdžiai. Pasak projekto koordinatorės Irmantės Zlatkutės, buvo sėkmingai įgyvendinti visi projekte numatyti uždaviniai, t. y. – patobulinta įmonės pardavimo ir rinkodaros vadybininkų, vadovų, kitų įmonės darbuotojų profesinė kvalifikacija, pagerintos informacinių sistemų kūrimo ir palaikymo specialistų profesinės žinios bei įgūdžiai. Bendrovės darbuotojų kompetencijos kėlimas, remiantis specialiai vadybiniam bei techniniam įmonės personalui paruošta mokymų programa, suteikia galimybę pagerinti BS/2 sprendimų ir paslaugų kokybę bei jų teikiamą pridėtinę vertę klientams.

Viena iš mokymų programų padėjo IT sistemų palaikymo darbuotojams įgyti specializuotų žinių, kurios prisidėjo prie įmonės teikiamų paslaugų kokybės gerinimo. Įvykdžius IT paslaugų procesų analizę ir pasibaigus mokymams įmonėje, BS/2 įdiegė ITIL rekomendacijas bei gavo ISO 20 000 atitikimą patvirtinantį sertifikatą.

„ITIL metodologijos taikymas suteikia galimybę 54 proc. padidinti IT personalo našumą, iki 49 proc. sumažinti incidentų šalinimo trukmę bei iki 31 proc. pagerinti darbuotojų našumą. Be to, sumažėja prastovos verslo padaliniuose, o tai didina įmonės konkurencingumą rinkoje bei užtikrina klientų pasitikėjimą“, – sako BS/2 Rinkodaros skyriaus vadovė Ignė Tumaitė.

Projekto metu įgytos žinios ir gebėjimai padidino įmonės darbuotojų kompetenciją, kuri, tikimasi, padės ir ateityje siekti aukštesnio bankinių užsakomųjų paslaugų kokybės lygio bei taps savitarnos terminalų, programinės įrangos bei saugumo sprendimų kūrimo, savitarnos terminalų užsakomųjų paslaugų tobulinimo darbų pagrindu.

Pasak I. Tumaitės, įgytos darbuotojų žinios padidino motyvaciją ir darbo efektyvumą, o tai suteikė galimybę dar sėkmingiau plėtoti veiklą Azijos, Centrinės ir Rytų Europos valstybių rinkose, kuriose BS/2 užima tvirtas lyderės pozicijas. Be to, bendrovė jau pristatė ir banko veiklos optimizacijos sprendimus, sukurtus taikant dirbtinio intelekto technologijas.

BS/2 teikia užsakomąsias, sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas daugiau nei 65–iose pasaulio šalyse, kuria bankiniam sektoriui skirtą programinę įrangą ir kt.

BS/2 ir ES projektą iš dalies finansavo Europos socialinis fondas pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ priemonę „Žmogiškųjų išteklių tobulinimas įmonėse“.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Užsakomųjų IT paslaugų privalumai ir trūkumai

Užsakovai skirtingai supranta, kas yra užsakomosios paslaugos ir kuo jos skiriasi nuo įprastinės techninės pagalbos, nes abiem atvejais įmonė perduoda tam tikrus verslo procesus trečiajai šaliai. „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ Techninės priežiūros departamento vadovas Andrius Kiaunė pastebi, kad techninė pagalba paprastai būna vienkartinė arba periodinė. skaityti »

Mobilioji „Cash Management.iQ“ versija: naujos inkasacijų kontrolės galimybės

Viena iš BS/2 programinio sprendimo „Cash Management.iQ“ funkcijų – nuotolinė inkasatorių darbo stebėsena realiuoju laiku. Nuo šiol grynųjų pinigų priėmimą ir perdavimą galima sekti per mobilųjį įrenginį (išmanųjį telefoną, nešiojamąjį ar stacionarų QR kodų skenerį). skaityti »

Kas ta veidų aptikimo funkcija ir kaip ji gali padėti bankams apsaugoti bankomatus

Veidų aptikimas (angl. Face Detection) – tai biometrijos technologijų pagrindu veikianti funkcija, padedanti nustatyti, ar prieš vaizdo kamerą stovi gyvas žmogus. Ši funkcija įdiegta į BS/2 sukurtą bankinės įrangos vaizdo stebėsenos ir apsaugos sprendimą „ATMeye.iQ“. skaityti »

„Intersect 2019“. Bankininkystės sektoriaus patirtis ir ateities vizija

Nepaisant spartaus pasaulinio skaitmenizavimo proceso, bankų skyriai artimiausiu metu neišnyks. Finansų įstaigos supranta, kad atsisakydamos realių klientų aptarnavimo centrų, prarastų artimą ryšį su klientais ir jų pasitikėjimą. Tokią nuomonę išsakė „Diebold Nixdorf“ prezidentas Gerrard Schmid, atidarydamas trijų dienų konferenciją „Intersect 2019“, vykusią Las Vegase (JAV). Renginyje dalyvavo ir „Penkių kontinentų“ grupės įmonės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) atstovai. skaityti »

Nauja „ProfIT“ interneto svetainė – daugiau galimybių verslui

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų „ProfIT“, savo verslo partneriams pristato atnaujintą jo interneto svetainę. skaityti »

Ateities prekyba. „Diebold Nixdorf“ partnerių suvažiavimas

Naujausios mažmeninės prekybos tendencijos ir pokyčiai buvo pagrindinės temos, svarstytos pasaulinio bankinių ir mažmeninės prekybos technologijų gamintojo „Diebold Nixdorf“ partnerių iš Rytų Europos suvažiavime. skaityti »

Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi spartųjį šviesolaidinį internetą ir IPTV

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, abonentų, kurie naudojasi interneto prieigos paslaugomis, teikiamomis šviesolaidinėmis linijomis, skaičius nuolat auga. skaityti »

Naujos „Payments.iQ“ galimybės mokėjimo operacijoms stebėti

BS/2 išleido atnaujintą programinio sprendimo „Payments.iQ“ versiją, kuri iš esmės keičia požiūrį į skirtingų naudotojų grupių darbo organizavimą. skaityti »

12-ika Lietuvos regioninių gydymo įstaigų patikėjo virtualių serverių priežiūrą „ProfIT“

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis „ProfIT“ – užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų – pasirašė jungtinę informacinių sistemų infrastruktūros priežiūros paslaugų sutartį su 12-a Lietuvos regioninių gydymo įstaigų. skaityti »

Bankomatų apsauga: kaip panaudoti visas vaizdo stebėsenos sistemos galimybes

2019 m. Europos saugių mokėjimo operacijų asociacija (angl. European Association for Secure Transactions) paskelbė ataskaitą, kurioje teigiama, kad per pastaruosius metus bankomatų fizinių atakų skaičius Europoje išaugo 27 proc. (nuo 3 584 iki 4 549 incidentų), o tokiu būdu pavogtų pinigų skaičius – 16 proc. (nuo 31 iki 36 mln. eurų). skaityti »