Sėkmingai įgyvendintas bendras BS/2 ir ES projektas, skirtas darbuotojų kvalifikacijai tobulinti

Publikuota: 2011 m. kovo 30 d. trečiadienis

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2 sėkmingai baigia įgyvendinti dvejus metus trukusį ir iš dalies ES lėšomis finansuojamą projektą „Uždarosios akcinės bendrovės „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ žmogiškųjų resursų plėtra, užtikrinant darbuotojų gebėjimus prisitaikyti prie įmonės reikmių ir darbo rinkos pokyčių pažangių informacinių technologijų srityje“ (SFMIS numeris: VP1-1.1-SADM-01-K-01-158), kurio bendra vertė siekia 760 tūkst. litų, iš kurių per 230 tūkst. litų į darbuotojų tobulinimą investavo pati bendrovė (BS/2).

Per dvejus projekto įgyvendinimo metus nuo 2009 metų balandžio mėnesio specializuotuose mokymuose dalyvavo 62 įmonės darbuotojai. Projekto mokymuose, kurie apėmė strateginio valdymo ir pardavimo, IT paslaugų valdymo pagal ITIL metodologiją bei programinės įrangos kūrimo proceso sritis, buvo tobulinamos bene visų įmonės padalinių personalo profesinės žinios ir įgūdžiai. Pasak projekto koordinatorės Irmantės Zlatkutės, buvo sėkmingai įgyvendinti visi projekte numatyti uždaviniai, t. y. – patobulinta įmonės pardavimo ir rinkodaros vadybininkų, vadovų, kitų įmonės darbuotojų profesinė kvalifikacija, pagerintos informacinių sistemų kūrimo ir palaikymo specialistų profesinės žinios bei įgūdžiai. Bendrovės darbuotojų kompetencijos kėlimas, remiantis specialiai vadybiniam bei techniniam įmonės personalui paruošta mokymų programa, suteikia galimybę pagerinti BS/2 sprendimų ir paslaugų kokybę bei jų teikiamą pridėtinę vertę klientams.

Viena iš mokymų programų padėjo IT sistemų palaikymo darbuotojams įgyti specializuotų žinių, kurios prisidėjo prie įmonės teikiamų paslaugų kokybės gerinimo. Įvykdžius IT paslaugų procesų analizę ir pasibaigus mokymams įmonėje, BS/2 įdiegė ITIL rekomendacijas bei gavo ISO 20 000 atitikimą patvirtinantį sertifikatą.

„ITIL metodologijos taikymas suteikia galimybę 54 proc. padidinti IT personalo našumą, iki 49 proc. sumažinti incidentų šalinimo trukmę bei iki 31 proc. pagerinti darbuotojų našumą. Be to, sumažėja prastovos verslo padaliniuose, o tai didina įmonės konkurencingumą rinkoje bei užtikrina klientų pasitikėjimą“, – sako BS/2 Rinkodaros skyriaus vadovė Ignė Tumaitė.

Projekto metu įgytos žinios ir gebėjimai padidino įmonės darbuotojų kompetenciją, kuri, tikimasi, padės ir ateityje siekti aukštesnio bankinių užsakomųjų paslaugų kokybės lygio bei taps savitarnos terminalų, programinės įrangos bei saugumo sprendimų kūrimo, savitarnos terminalų užsakomųjų paslaugų tobulinimo darbų pagrindu.

Pasak I. Tumaitės, įgytos darbuotojų žinios padidino motyvaciją ir darbo efektyvumą, o tai suteikė galimybę dar sėkmingiau plėtoti veiklą Azijos, Centrinės ir Rytų Europos valstybių rinkose, kuriose BS/2 užima tvirtas lyderės pozicijas. Be to, bendrovė jau pristatė ir banko veiklos optimizacijos sprendimus, sukurtus taikant dirbtinio intelekto technologijas.

BS/2 teikia užsakomąsias, sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas daugiau nei 65–iose pasaulio šalyse, kuria bankiniam sektoriui skirtą programinę įrangą ir kt.

BS/2 ir ES projektą iš dalies finansavo Europos socialinis fondas pagal 2007–2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 1 prioriteto „Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis“ priemonę „Žmogiškųjų išteklių tobulinimas įmonėse“.

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Bankininkai ir finansininkai tradiciškai varžėsi teniso turnyre „BFI Cup“

Daugiau nei 10 metų Lietuvoje organizuojamame tarptautiniame teniso turnyre „BFI Cup“ lapkričio 10–11 d. tradiciškai susitiko Baltijos šalių ir Švedijos finansinių įstaigų atstovai. skaityti »

Azerbaidžane bus aptartos skaitmenizavimo problemos ir biometrinės identifikacijos perspektyvos

Naujausios skaitmenizavimo tendencijos ir problemos – pagrindinė tema, kuri bus analizuojama lapkričio 15–16 d. Azerbaidžane vyksiančiame III-iajame tarptautiniame bankiniame forume. Renginyje dalyvaus daugiau nei šimtas atstovų iš įtakingų įvairių šalių įmonių: Europos, NVS, JAV, Japonijos, Kinijos. skaityti »

BS/2 pasirašė sutartį su Kazachstano banku dėl 111 bankomatų įsigijimo

Bankines technologijas ir mažmenines prekybos sprendimus diegianti bendrovė „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) pasirašė sutartį su vienu stambiausių Kazachstano bankų „Bank CenterCredit“ dėl 111 bankomatų su įdiegtu BS/2 plėtojamu savitarnos įrenginių apsaugos sprendimu „АТМеуе.iQ“ tiekimo. skaityti »

Tenisas + verslas = Sėkmė

Jau šį savaitgalį Vilniuje vyks tradicinis teniso turnyras „BFI Cup“, kuriame varžosi bankų bei finansinių įstaigų atstovai. Ta proga – šiek tiek istorijos apie tai, kaip atsirado ir išpopuliarėjo ši sporto šaka. skaityti »

20 metų – kartu su ilgamečiais klientais

Šiemet spalio 28-oji UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ kolektyvui jubiliejinė. skaityti »

Sostinės gyventojams duoda „Penkis“, šalies verslui – „Profit“

Prieš 20 metų spalio 28 d. UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Vilniuje pradėjo tiesti šviesolaidinio interneto tinklą. Tai buvo pirmasis toks modernus ryšio tinklas šalyje, gerokai pažangesnis ir pranašesnis už iki tol naudotus kitų tiekėjų varinius kabelius. skaityti »

Šiuolaikinės technologijos ir inovacijos parodoje IN TOUCH ALMATY 2018

Didesnis bankų paslaugomis besinaudojančių vartotojų poreikių pažinimas, banko padalinių transformacijos tendencijos ir vis platesnė bankinių paslaugų skaitmenizacija – esminės temos, kurios dominavo jau 11-oje tarptautinėje konferencijoje „IN TOUCH Almaty 2018“. skaityti »

Šviesolaidiniam internetui Lietuvoje jau 20

1998 m. spalio 28 d. UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei, Lietuvoje pradėjo tiesti pirmąjį šviesolaidinį interneto tinklą. skaityti »

Laikas inovacijoms: Uzbekistano viešojo maitinimo sektoriaus laukia permainos

Uzbekistano Respublikos ministrų kabinetas 2018 m. gegužės 15 d. patvirtino nutarimą „Dėl laisvosios turizmo zonos „Čarvak“ veiklos organizavimo priemonių“. Vienas iš turistinės zonos infrastruktūros plėtros tikslų – pritraukti į šalį pasaulyje garsias greitojo maitinimo įstaigas (ang. Quick service restaurants). skaityti »

Naujas „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ valdybos narys – Tomas Augucevičius (2)

Įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančios UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ valdybos nariu tapo Tomas Augucevičius, grupėje jau einantis UAB „Penkių kontinentų bankinių technologijų“ (BS/2) generalinio direktoriaus pavaduotojo ir šios įmonės valdybos nario pareigas. skaityti »