„SmartSafe“: sprendimas, padedantis užtikrinti grynųjų pinigų valdymo optimizavimą

Publikuota: 2010 m. vasario 8 d. pirmadienis

SmartSafe su uzrasu be remeliu
Vis dar besitęsiantis ekonomikos nuosmukis tiek šalyje, tiek visame pasaulyje daro didelę įtaką finansines paslaugas teikiančių institucijų veiklai. Bankai vis dažniau ieško naujų ir kuo efektyvesnių darbo optimizavimo būdų, kurie padėtų pasiekti kuo didesnį atliekamos veiklos efektyvumą. Kadangi bankuose vykdomos operacijos su grynaisiais pinigais pasižymi itin aukštu rizikos laipsniu, įprastai užtrunka ilgiau ir reikalauja itin aukštos darbuotojų kvalifikacijos, bankai rodo vis didesnį susidomėjimą grynųjų pinigų judėjimo filialuose organizavimu.

Bankiniame sektoriuje tarptautiniu mastu savo veiklą vykdanti bendrovė BS/2 siūlo kompleksinį problemos sprendimo būdą – automatinę techninę įrangą ir jos valdymo sistemą „SmartSafe“. Šiuo metu šis sprendimas yra įdiegtas ir sėkmingai veikia įvairiuose skirtingų regionų bankuose.

Remiantis bankų, įsidiegusių „SmartSafe“ programinę įrangą pavyzdžiais, ekonominis efektas siekia nuo 10 iki 20 proc., o taikant kompleksinį sprendimą (automatinę techninę įrangą ir jos valdymo sistemą), efektyvumas gali padidėti net iki 50–60 proc. Vykdomų operacijų efektyvumo padidėjimas didžiąja dalimi priklauso nuo dominuojančių operacijų tipo (cash out / cash in), klientų srauto ypatumų (pvz., kada klientų skaičius banke yra žymiai didesnis ir kada jis yra labai mažas). Vienas iš vykdomų operacijų efektyvumą lemiančių veiksnių – naudojamos techninės ir programinės įrangos tipas.  

Įsidiegęs programinę įrangą „SmartSafe“ bankas turi galimybę praplėsti teikiamų paslaugų spektrą ir pagerinti jų kokybę, taip pat žymiai sumažinti galimų klaidų riziką. Be to, naudojant programinę įrangą „SmartSafe“ yra vykdoma neleistinų operacijų prevencija.

Bendrovės BS/2 sukurto sprendimo „SmartSafe“ išskirtinumas – jo savybė veikti kartu su beveik visų gamintojų automatiniais kasininkų seifais, esant įdiegtai bet kokiai bankinei sistemai. „SmartSafe“ pasižymi lengvai pritaikoma vartotojo sąsaja (angl. interface), įskaitant vietinės kalbos panaudojimą, visiška integracija į bankinę sistemą, lengvu programinės įrangos administravimu bei jos priežiūra.

 

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Penki TV: pandemija ir artėjantis ruduo grąžina žiūrovus prie ekranų

Pandemija ir saviizoliacija pakeitė daugumos mūsų įpročius. Staiga prievarta įstrigę namuose, vaikai ir suaugusieji, kaip ir buvo galima nuspėti, pradėjo dažniau žiūrėti televizorių. Šviesolaidinio interneto ir IPTV tinklo „Penki“ duomenimis, laikas, praleidžiamas prie televizoriaus ekranų, nuo 2020 metų pavasario išaugo 30 procentų, palyginti su atitinkamu pernai metų laikotarpiu. skaityti »

Koronaviruso pandemija skatina pasaulį investuoti į bekontaktes technologijas (2)

Visą pasaulį užvaldžiusi „COVID-19“ pandemija padarė didžiulę įtaką visuomenės įpročiams ir bankiniam sektoriui. Siekdami sustabdyti viruso plitimą, pradėjome vengti artimo kontakto ir sąlyčio su viešosiose erdvėse esančiais paviršiais. Dėl šios priežasties daugybės šalių bankai, bendradarbiaudami su mokėjimo sistemomis, padidino bekontakčio atsiskaitymo be būtinybės įvesti PIN kodą limitą. skaityti »

Nauja „ATMeye.iQ“ paskirtis: paštomatų stebėsena (1)

Prekių pristatymas iš elektroninių parduotuvių į paštomatus kasmet vis labiau populiarėja. Vienos stambiausių Amerikos siuntų pristatymo tarnybų „Pitney Bowes“ duomenimis, nuo 2014 iki 2018 metų prekių siuntų visame pasaulyje išaugo net 104 proc. – nuo 43 mlrd. iki 87 mlrd. per metus. Skaičiuojama, kad siuntinių skaičius 2025 metais viršys 200 mlrd. skaityti »

3 naujos „Cash Management.iQ֧“ sistemos apsaugą stiprinančios funkcijos

Atnaujinant BS/2 sistemą „Cash Management.iQ“, buvo siekiama dar labiau padidinti informacijos saugumo lygį, taip pat atitikti augančius tarptautinius saugumo standartų reikalavimus, kurių laikosi šiuolaikiniai bankai, inkasavimo tarnybos ir mažmeninės prekybos įmonės. skaityti »

NFC kaip bankinių operacijų standartas

Bekontaktis autorizavimas – jau seniai tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalis. Juo naudojamės įsigydami prekes parduotuvėse, mokėdami už keliones viešajame transporte, eidami į pastatus, turinčius įėjimo kontrolę. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupė po karantino: keitėsi gyvas bendravimas, sparčiau diegiamos naujos technologijos

Šalyje atšaukus karantiną, bankinių ir ITT technologijų įmonių grupė „Penki kontinentai“ pamažu grįžta prie įprasto darbo režimo, dar labiau sutvirtinusi savo pozicijas rinkoje, nesumažinusi nė vieno iš savo darbuotojų atlyginimų ir ryžtingai žiūrėdama į ateitį. skaityti »

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacija rūpinsis A. Zubriakovas

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės komunikacijos vadovu nuo šiandien pradeda dirbti 38-erių Aleksandras Zubriakovas. skaityti »

Ateities bankinė savitarna. Naujų „DN Series“ bankomatų apžvalga

Viena iš pirmaujančių bankinės įrangos gamintojų ir jai skirtų programinių sprendimų kūrėjų „Diebold Nixdorf“ prieš metus anonsavo naują bankomatų liniją – „DN Series“. skaityti »

„ATMeye.iQ“ užtikrins Kenijos banko „Equity Bank Kenya Limited“ bankomatų apsaugą

Kenijos bankas „Equity Bank Kenya Limited“ įsigijo 280 UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) sukurto programinio sprendimo „ATMeye.iQ“ licencijų. Ši vaizdo stebėsenos ir apsaugos priemonė diegiama į savitarnos įrenginius, siekiant užtikrinti jų apsaugą, išvengti sukčiavimo grėsmių, taip pat padėti spręsti su klientais kylančius ginčus. Programinis spendimas bankui įdiegtas bendradarbiaujant su vietine partnere – „Technology Associates Kenya“. skaityti »

„ASHBURN International“ atliko mokėjimo sistemų „Uzcard“ ir „Mir“ integraciją

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti „ASHBURN International“, kurianti ir diegianti lanksčius inovacinius atsiskaitymo sprendimus, integravo Uzbekistano nacionalinę mokėjimo sistemą „Uzcard“ ir rusiškąją „Mir“. Nuo šiol Uzbekistano gyventojai gali atsiskaityti debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo sistemos „Mir“ kortelėmis. skaityti »