Lapkričio 5 dieną VU Ekonomikos fakulteto studentai turėjo galimybę žinių ir patarimų gauti iš pačių IT rinkos lyderių – „Penkių kontinentų komunikacijų centro“.
Jau penktą kartą Vilniaus Universiteto studentai organizuoja projektą „IDĖJA 2009“. Tai trijų mėnesių trukmės renginys, kuriame akademinis jaunimas iš visos Lietuvos kuria ir parodoje pristato visiškai naujas arba patobulintas jau esamas prekes, atsižvelgdami į rinkos tyrimo, kainodaros, rėmimo, paskirstymo ir reklamos kūrimo užduotis.
Tam, kad studentų iš visos Lietuvos grupės įgytų kuo daugiau žinių, renginio organizatoriai kvietė įvairiose srityse dirbančių kompanijų atstovus dalytis savo patirtimi praktiniuose seminaruose.
Lapkričio 5 dieną VU Ekonomikos fakulteto studentai turėjo galimybę žinių ir patarimų gauti iš pačių IT rinkos lyderių – „Penkių kontinentų komunikacijų centro“. Įmonės atstovas spaudai M. Žilionis skaitė pranešimą „IT rinka Lietuvoje. Pakeliame uždangą“.
Lektorius išdėstė rinkos lyderio pozicijos pasiekimo kelią ir kainą, atkreipė dėmesį, kokių sunkumų ir kokią naudą patiria įmonės, pasirinkusios „pionierių“ kelią. Juk ne kartą būtent „Penkių kontinentai“ pirmieji Lietuvos rinkai yra pristatę naujų produktų bei paslaugų.
„Penki kontinentai“ iki šiol viena iš nedaugelio tokio dydžio įmonių Lietuvoje su 100 proc. nacionaliniu kapitalu. Kaip tą pasiekti ir išlikti? Pagrindinis veiksnys – naujovių paieška. Negalima sustoti vietoje, pasitikėti jau sukurtais produktais ar paslaugomis. Naujovės, reagavimas į rinkos ir konkurentų pokyčius – tai turi būti kiekvienos įmonės prioritetų sąraše“, – dėstė M. Žilionis.
Patvirtindamas savo žodžius lektorius pristatė „Penkių kontinentų“ naujoves – bankomatų apsaugos ir monitoringo sistemą „ATMeye.IQ“, taip pat IPTV bei el. knygų skaitytuvą.
Svarbi seminaro dalis buvo skirta ir informacinių technologijų rinkos Lietuvoje apžvalgai. Suprasdamas, kad kiekvienam, žengiančiam pirmuosius žingsnius verslo keliu, kyla klausimų, kokios ateities tendencijos ir ko nori vartotojas – ateities perspektyvas apžvelgė M. Žilionis.
„Vartotojui šiuo metu svarbiausia – interaktyvumas. Taip pat svarbu pateikti tokį produktą ar paslaugą, kurią vartotojas galėtų pritaikyti pagal savo reikalavimus. Kiekvienam reikalingas išskirtinumas ir noras, kad technologijos prisitaikytų prie jo norų, o ne atvirkščiai“ – kalbėjo „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ atstovas spaudai.
Inovacijos, novatoriškumas ir ryžtas – tai kertiniai kiekvieno sėkmingo verslo akmenys. Būtent to M. Žilionis linkėjo projekte dalyvaujantiems studentas.
Naujausią informaciją apie „IDĖJA 2009“ projektą rasite www.ideja.info ir www.penki.lt tinklalapiuose.