Tarptautinėje parodoje BS/2 ir „OpenWay“ demonstruos, kaip vyksta mokėjimo operacijos

Publikuota: 2010 m. sausio 21 d. ketvirtadienis

„Penkių kontinentų“ Bankinės technologijos (BS/2) logotipas
Š. m. sausio 26–28 dienomis vyksiančioje parodoje „Wincor World 2010“ auksinio partnerio statusu dalyvaujanti bendrovė BS/2 pristatys savo sprendimus, skirtus bankiniam bei mažmeninės prekybos sektoriams. Renginyje BS/2 specialistai pademonstruos, kaip vyksta mokėjimo operacijos naudojantis programiniu sprendimu „iQxml“, sujungtu su bendrovės „OpenWay Group“ platforma „WAY4“.

Anot BS/2 Projektų valdymo skyriaus vadovo Pavelo Drobinovo, „iQxml“ suteikia galimybę per trumpiausią laiką ir naudojant banko turimą IT infrastruktūrą sukurti alternatyvų mokėjimų už paslaugas kanalą. Naudodami „iQxml“, terminalai palaiko ryšį su „OpenWay Group lab“ esančiu serveriu. Parodos lankytojai turės galimybę stebėti BS/2 sukurto sprendimo veikimą bei įvertinti bankui bei mažmeninės prekybos įmonėms teikiamus jo privalumus. Mokėjimo operacijų demonstracijos bus atliekamos su eurais tiek magnetinėmis, tiek išmaniosiomis kortelėmis.

„Kelerius pastaruosius metus BS/2 kartu su „OpenWay“ sėkmingai diegia „iQxml“ į stambiausių bankų bei įmonių IT infrastruktūrą. „iQxml“ diegimas naudojant bendrovės „OpenWay Group“ prieglobos sprendimą „Way4“ yra sertifikuotas ir atitinka tarptautinių mokėjimo sistemų reikalavimus“, – teigė P. Drobinovas.

„Didžiuojamės, kad neatlsiliekame nuo „WAY4“ – sprendimo, kuris suteikia galimybę bankams, duomenų apdorojimo centrams ir telekomunikacijų bendrovėms, naudojant interaktyvius terminalus, sujungti visus duomenis apie klientą ir atlikti saugias mokėjimo transakcijas 24 val. per parą 7 dienas per savaitę“, – pridūrė specialistas.

BS/2 sukurto sprendimo „iQxml“ paskirtis – sujungti informacinius kioskus ir sisteminį banko serverį. Produktas, į kurį lengva įdiegti naujų programinių sprendimų, plečia bankinių paslaugų spektrą bei jų prieinamumą klientui, teikia informaciją apie kreditines korteles, depozitines sąskaitas, mokėjimus, pervedimus ir kt.

Apie bendrovę „OpenWay Group“ (www.openwaygroup.com). „OpenWay Group“ – programinės įrangos, skirtos su mokėjimo operacijomis susijusiai informacijai apdoroti, tiekėja. Bendrovės sprendimai sėkmingai diegiami Europos, JAV, Azijos ir Afrikos bankuose, duomenų apdorojimo bei telekomunikacijų įmonėse.

Apie BS/2. BS/2 – „Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė, kurianti programinius ir techninius sprendimus finansų ir mažmeninės prekybos įmonėms. BS/2 veikla – tai specializuotos programinės įrangos kūrimas ir tiekimas, užsakomosios paslaugos (angl. outsourcing), konsultavimas banko skyrių optimizavimo klausimais ir pagalba pereinant prie PCI DSS ir EMV standartų. Bendrovė yra oficiali „Wincor Nixdorf“ partnerė Lietuvoje ir dar 14-oje Rytų Europos bei NVS šalių. Šiuo metu BS/2 savo paslaugas teikia 63-ose pasaulio šalyse. 
 
 

Šaltinis: Penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Įmonių grupės „Penki kontinentai“ pirmojo ketvirčio pajamos

„Penkių kontinentų“ įmonių grupės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį sudarė 10,2 mln. Eur. Šie finansiniai rodikliai tolygūs pernai metų to paties laikotarpio rezultatui. skaityti »

„Cash Management.iQ“ ir S&G el. užraktai „A-Series“. Inkasatorių prieigos prie bankinių įrenginių kontrolė

Automatizuoti užduotis ir inkasavimo tarnybos darbuotojų prieigos teisių suteikimą – yra vienas iš svarbiausių veiksnių, efektyvinant finansų įstaigos grynųjų pinigų tvarkymą. skaityti »

„TransLink.iQ“ ir „Ingenico“ kortelių skaitytuvai – Azerbaidžano bankui „Azer Turk Bank“

Valstybinis Azerbaidžano bankas „Azer Turk Bank“ įsigijo „ASHBURN International“ sukurtą el. kortelių skaitytuvų valdymo ir jais atliekamų mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“. Lietuvos įmonė taip pat pristatė šiam bankui „Ingenico“ el. kortelių skaitytuvus. Tai pirmieji šio gamintojo įrenginiai Azerbaidžane. skaityti »

Praktiniai duomenų apsaugos patarimai dirbantiems per nuotolį

Lietuvoje ir įvairiose pasaulio šalyse paskelbus karantiną dėl koronaviruso (COVID-19) pandemijos, įmonės pradėjo organizuoti nuotolinį savo darbuotojų darbą. Tarp jų – ir pasauliniai technologijų gigantai „Amazon“, „Microsoft“ bei „Facebook“, kurie įpareigojo savo darbuotojus dirbti iš namų tol, kol situacija nepagerės, o koronaviruso plitimas nebus sustabdytas. skaityti »

BS/2 užtikrina efektyvią bankinės įrangos techninę priežiūrą netgi karantino metu

Pasaulyje įsismarkavus koronavirusui COVID-19, 2020 m. kovo 11 d. Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė pandemiją. Dauguma šalių įsivedė karantiną, rekomenduodamos savo piliečiams laikytis socialinės izoliacijos. Buvo uždaryta daugybė mokyklų, vaikų darželių, parduotuvių, viešojo maitinimo įstaigų ir kitų masinių susibūrimo vietų. Daugybė įmonių savo darbuotojus išleido dirbti nuotoliniu būdu. skaityti »

Saviinkasacija. Naujos galimybės „COVID-19“ pandemijos metu

Ateityje vis labiau augs sprendimų, didinančių bankų ir mažmeninės prekybos tinklų savarankiškumą (įskaitant saviinkasacijos įrangą), paklausa. Tokią nuomonę neseniai išsakė „Infoline-analitiki“ vadovas M. Burmistrov. skaityti »

„Penki kontinentai“ prisideda prie socialinės iniciatyvos kovoje su COVID-19

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ reiškia didžiulę padėką visiems socialiai atsakingiems piliečiams, savanoriams ir verslo atstovams, kurie koronaviruso (COVID-19) pandemijos metu teikia paramą medikams, senjorams ir kitoms socialiai jautrioms grupėms. Įvairių socialinių projektų įgyvendinimui įmonių grupė skyrė 50 tūkst. eurų. skaityti »

„Penki“ siūlo savo žiūrovams 16-ika nemokamų TV kanalų

Kad Vilniaus gyventojų laisvalaikis karantino laikotarpiu būtų turiningesnis, šviesolaidinio interneto bei išmaniosios TV tinklas „Penki“ išplėtė nemokamų TV kanalų pasirinkimą. skaityti »

Darbuotojai dirba iš namų? Būtina iš naujo peržiūrėti įmonės informacijos saugumo politiką

Lietuvos Vyriausybei paskelbus šalyje karantiną dėl koronaviruso pandemijos, Lietuvos įmonių vadovai raginami sudaryti sąlygas darbuotojams dirbti nuotoliniu būdu. Ar verslas, siūlydamas savo darbuotojams nuotolinio darbo galimybes yra tinkamai pasiruošęs ne tik iš techninės pusės, bet ir gali užtikrinti apsaugą nuo kibernetinių įsilaužimų? skaityti »

Įmonių grupė „Penki kontinentai“ dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu

Įmonių grupė „Penki kontinentai“, reaguodama į koronaviruso (COVID-19) plitimą ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą visoje Lietuvoje skelbti privalomą karantiną, taip pat į kitų šalių, kuriose veikia grupės atstovybės, Vyriausybių rekomendacijas, dalį savo veiklos vykdys nuotoliniu būdu. skaityti »