Viešbučių atstovai domėjosi moderniais technologiniais sprendimais

Publikuota: 2015 m. vasario 13 d. penktadienis

Š. m. vasario 12–13 dienomis Vilniuje, LITEXPO parodų rūmuose, jau trečią kartą buvo organizuojama tarptautinė paroda-kontaktų mugė CONVENE, kurios metu naujų kontaktų ieškojo ir patirtimi dalijosi Baltijos jūros regiono konferencijų turizmo verslo atstovai.

Informacinių technologijų ir telekomunikacijų bendrovė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ parodoje pademonstravo, kaip šiuolaikinės technologijos gali padėti viešbučiams tapti modernesniems ir konkurencingesniems.  

„Pats didžiausias uždavinys viešbučiams šiuo metu yra aprūpinti savo svečius patikimu ir greitu interneto ryšiu. Tai tampa taip pat svarbu, kaip pasiūlyti skanų maistą. Kiekvienas viešbučio svečias dabar atsiveža bent po du nešiojamuosius įrenginius, per kuriuos jungiasi prie interneto. Jei viename kambaryje apsigyvena šeima, tokių įrenginių gali būti netgi 10. Išspręsti didelės tinklo apkrovos poreikį padeda belaidis „Wi-Fi“ ryšys“, – pasakojo „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ IT užsakomųjų paslaugų „ProfIT“ vadovas Mantas Vedrickas.

Parodoje CONVENE bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ specialistai pademonstravo, kaip veikia „Wi-Fi“ ryšys, LITEXPO rūmuose įrengę kelis prieigos taškus. Per šį tinklą vyko ir paties renginio transliacija. Ją iš bet kurio įrenginio, kuriame prieinamas internetas, buvo galima stebėti www.scena.lt ir www.delfi.lt svetainėse. „Wi-Fi“ ryšys patikimai veikė visuose parodų rūmuose ir net lauke, paėjėjus tolėliau.

Galimybė transliuoti per internetą konferencijas ir kitus renginius sulaukė didelio turizmo verslo atstovų susidomėjimo. Tai puikus, šiuolaikiškas būdas pasiekti kur kas didesnę auditoriją. Beje, tiesioginės transliacijos internetu iš viešbučio restorano virtuvės, salės ar net nuo viešbučio stogo gali būti puikus reklamos būdas, pritraukiantis naujų klientų.

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ taip pat teikia išmaniosios televizijos IPTV (angl. Internet Protocol television)paslaugas, kurios labai aktualios viešbučiuose. Kiekviename viešbutyje, atsižvelgiant į šalies kalbą ir dažniausių svečių tautybę, gali būti parenkami norimi TV kanalai. Taip pat gali būti sukurtas nuosavas viešbučio TV kanalas, per kurį būtų rodomi reklaminiai filmukai apie viešbučio paslaugas, maisto gaminimą viešbučio restorane ar kitokia reklama.


Parodoje CONVENE veikė „ProfIT“ stendas


Viešbučiui, kuris nori būti šiuolaikiškas ir brangina savo nuolatinius klientus, naudinga ir „Mobile Loyalty.iQ“ programa. Įdiegus ją, lojalūs klientai iš savo mobiliųjų įrenginių gali užsisakyti lojalumo korteles, peržiūrėti lojalumo taškus, susidaryti pirkinių sąrašą, gauti informaciją apie akcijas ir kt. Programėlė veikia „iOS“ ir „Android“ įrenginiuose, o prireikus gali būti suderinta su „Windows Phone“ operacine sistema.

Pagrindinis CONVENE organizatorius yra VšĮ „Vilniaus turizmo informacijos centras“ ir konferencijų biuras. Tai pirmoji paroda-kontaktų mugė Baltijos regione, skirta konferencijų verslo tiekėjams ir potencialiems klientams iš Baltijos regiono šalių, susirenkantiems po vienu stogu aptarti bendradarbiavimo galimybių.

 

 

 

 

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

12-ika Lietuvos regioninių gydymo įstaigų patikėjo virtualių serverių priežiūrą „ProfIT“

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis „ProfIT“ – užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų – pasirašė jungtinę informacinių sistemų infrastruktūros priežiūros paslaugų sutartį su 12-a Lietuvos regioninių gydymo įstaigų. skaityti »

BS/2 tieks „ССL Tech“ prekybos įrangą (5)

BS/2 pasirašė partnerystės sutartį su stambia mažmeninės prekybos sprendimų gamintoja „CCL Tech“. skaityti »

Stovint ant 2021-ųjų slenksčio: septynios 2020-aisiais išmoktos pamokos (5)

2020 m. pasaulį užklupusi pandemija paveikė visas gyvenimo sritis, ne išimtis ir mažmeninė bankininkystė. Būtinybė riboti tiesioginius kontaktus paskatino bekontakčių atsiskaitymų, biometrijos technologijų naudojimą ne tik bankuose, bet ir parduotuvėse, viešajame transporte. skaityti »

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ prisijungė prie „Švaraus interneto“ iniciatyvos (4)

Sprendimas prisijungti prie memorandumo yra svarbus prevencinis žingsnis, kovojant su netinkama informacija internete. skaityti »

„Vynamic Security“ saugo „Victoriabank“ bankomatus (3)

Bankinės infrastruktūros saugumas – vienas iš šiuo metu svarbiausių daugumos finansų įstaigų prioritetų. „DAAC Systems Integrator“, bendradarbiaudama su BS/2 ir „Diebold Nixdorf“, įgyvendino Moldovos banko „Victoriabank“ bankomatų tinklo apsaugos nuo loginių atakų projektą. Bankinių įrenginių apsaugai užtikrinti naudojamas „Diebold Nixdorf“ programinės įrangos „Vynamic Security“ modulis „Intrusion Protection“. skaityti »

BS/2 atidarė interneto svetainę apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą (3)

BS/2 sukūrė naują interneto svetainę СashManagementiQ.com, skirtą informuoti apie grynųjų pinigų judėjimo optimizavimą jų išdavimo ir priėmimo vietose. skaityti »

Planuoti grynųjų poreikį bankomatuose „BasisBank“ padeda „Cash Management.iQ“ (2)

Sakartvelo bankas „BasisBank“ įsidiegė BS/2 sukurtą grynųjų pinigų srauto prognozavimo ir jų paskirstymo išdavimo-priėmimo vietose sprendimą „Cash Management.iQ“. skaityti »

„Penki“ ir ­5 faktai apie televiziją (3)

Pasaulinės televizijos dienos proga - 5 įdomūs faktai apie televiziją. skaityti »

Pandemijos akivaizdoje rekordiškai išaugo interneto srauto vartojimas (6)

Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus. skaityti »

Žvilgsnis į praeitį: nuo kasininko Ritty iki savitarnos kasų (5)

1879 m. lapkričio 4 d. minima kaip kasos aparato gimtadienis. Praėjus 141-eriems metams, šiuolaikinės prekybos jau nebegalime įsivaizduoti be kasų. Jos visur: parduotuvėse, kavinėse, degalinėse ir pašto skyriuose. Kas sugalvojo šį įrenginį, padedantį apskaityti pinigines įplaukas? skaityti »

„Vynamic Marketing“. Klientų pritraukimas ir personalizuota reklama bankomato ekrane (3)

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti ribojimai įnešė esminių permainų finansinių įstaigų klientų aptarnavimo srityje. Tradicinį klientų aptarnavimą bankų skyriuose vis dažniau keičia bankomatai ir kiti savitarnos įrenginiai. skaityti »