Viešbučių atstovai domėjosi moderniais technologiniais sprendimais

Publikuota: 2015 m. vasario 13 d. penktadienis

Š. m. vasario 12–13 dienomis Vilniuje, LITEXPO parodų rūmuose, jau trečią kartą buvo organizuojama tarptautinė paroda-kontaktų mugė CONVENE, kurios metu naujų kontaktų ieškojo ir patirtimi dalijosi Baltijos jūros regiono konferencijų turizmo verslo atstovai.

Informacinių technologijų ir telekomunikacijų bendrovė „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ parodoje pademonstravo, kaip šiuolaikinės technologijos gali padėti viešbučiams tapti modernesniems ir konkurencingesniems.  

„Pats didžiausias uždavinys viešbučiams šiuo metu yra aprūpinti savo svečius patikimu ir greitu interneto ryšiu. Tai tampa taip pat svarbu, kaip pasiūlyti skanų maistą. Kiekvienas viešbučio svečias dabar atsiveža bent po du nešiojamuosius įrenginius, per kuriuos jungiasi prie interneto. Jei viename kambaryje apsigyvena šeima, tokių įrenginių gali būti netgi 10. Išspręsti didelės tinklo apkrovos poreikį padeda belaidis „Wi-Fi“ ryšys“, – pasakojo „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ IT užsakomųjų paslaugų „ProfIT“ vadovas Mantas Vedrickas.

Parodoje CONVENE bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ specialistai pademonstravo, kaip veikia „Wi-Fi“ ryšys, LITEXPO rūmuose įrengę kelis prieigos taškus. Per šį tinklą vyko ir paties renginio transliacija. Ją iš bet kurio įrenginio, kuriame prieinamas internetas, buvo galima stebėti www.scena.lt ir www.delfi.lt svetainėse. „Wi-Fi“ ryšys patikimai veikė visuose parodų rūmuose ir net lauke, paėjėjus tolėliau.

Galimybė transliuoti per internetą konferencijas ir kitus renginius sulaukė didelio turizmo verslo atstovų susidomėjimo. Tai puikus, šiuolaikiškas būdas pasiekti kur kas didesnę auditoriją. Beje, tiesioginės transliacijos internetu iš viešbučio restorano virtuvės, salės ar net nuo viešbučio stogo gali būti puikus reklamos būdas, pritraukiantis naujų klientų.

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ taip pat teikia išmaniosios televizijos IPTV (angl. Internet Protocol television)paslaugas, kurios labai aktualios viešbučiuose. Kiekviename viešbutyje, atsižvelgiant į šalies kalbą ir dažniausių svečių tautybę, gali būti parenkami norimi TV kanalai. Taip pat gali būti sukurtas nuosavas viešbučio TV kanalas, per kurį būtų rodomi reklaminiai filmukai apie viešbučio paslaugas, maisto gaminimą viešbučio restorane ar kitokia reklama.


Parodoje CONVENE veikė „ProfIT“ stendas


Viešbučiui, kuris nori būti šiuolaikiškas ir brangina savo nuolatinius klientus, naudinga ir „Mobile Loyalty.iQ“ programa. Įdiegus ją, lojalūs klientai iš savo mobiliųjų įrenginių gali užsisakyti lojalumo korteles, peržiūrėti lojalumo taškus, susidaryti pirkinių sąrašą, gauti informaciją apie akcijas ir kt. Programėlė veikia „iOS“ ir „Android“ įrenginiuose, o prireikus gali būti suderinta su „Windows Phone“ operacine sistema.

Pagrindinis CONVENE organizatorius yra VšĮ „Vilniaus turizmo informacijos centras“ ir konferencijų biuras. Tai pirmoji paroda-kontaktų mugė Baltijos regione, skirta konferencijų verslo tiekėjams ir potencialiems klientams iš Baltijos regiono šalių, susirenkantiems po vienu stogu aptarti bendradarbiavimo galimybių.

 

 

 

 

 

Šaltinis: penki.lt
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

12-ika Lietuvos regioninių gydymo įstaigų patikėjo virtualių serverių priežiūrą „ProfIT“

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“, valdantis „ProfIT“ – užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų – pasirašė jungtinę informacinių sistemų infrastruktūros priežiūros paslaugų sutartį su 12-a Lietuvos regioninių gydymo įstaigų. skaityti »

„Penki kontinentai“ siūlo vilniečiams išbandyti išmanųjį termovizorių

Vilniaus gyventojai, įvairiais klausimais besilankantys miesto savivaldybės Klientų aptarnavimo centre, gali pirmieji išbandyti „Penkių kontinentų“ įmonių grupės siūlomą naują produktą – stacionarų termovizorių, skirtą pasimatuoti temperatūrą, siekiant valdyti žmonių srautus per koronaviruso pandemiją. skaityti »

„Penki kontinentai“ kviečia dalintis šypsena

Mūsų akcijos tikslas – atkreipti dėmesį į intelekto negalią turinčių žmonių socialinę izoliaciją ir pakeisti visuomenės požiūrį į juos. skaityti »

„TransLink.iQ“ sujungs kortelių skaitytuvus su viešbučių verslo valdymo sistemomis (1)

„ASHBURN International“ integravo savo plėtojamą mokėjimo kortelių skaitytuvų valdymo bei mokėjimo operacijų paskirstymo sprendimą „TransLink.iQ“ su viešbučių valdymo sistemomis „Oracle Hospitality OPERA“ ir „Oracle Hospitality Suite8“. Projektas įgyvendintas bendradarbiaujant su „HRS Hospitality & Retail Systems”. skaityti »

„ASHBURN International“ prižiūrės SEB banko elektroninių kortelių skaitytuvų tinklą visose Baltijos valstybėse

Lietuvos bendrovė „ASHBURN International“, kurianti specializuotą programinę įrangą, skirtą mokėjimo kortelių skaitytuvams valdyti ir jais atliekamoms mokėjimo operacijoms paskirstyti, plečia bendradarbiavimą su SEB banku. skaityti »

Nauja į bankomatus nukreiptų atakų lavina: ko galime pasimokyti iš Belgijos patirties

Šių metų birželį ir liepą įsilaužėliai pasikėsino į Belgijos banko „Argenta“ bankomatus. Naudodami specialią programinę įrangą nusikaltėliai užvaldė savitarnos įrenginių pinigų modulį ir išvogė visus bankomatuose buvusius pinigus. Bankas ne tik patyrė finansinį nuostolį, prarado gerą reputaciją, bet ir buvo priverstas visiškai išimti iš naudojimo 143 bankomatus, į kuriuos buvo įdiegta sudėtinga, padedanti į juos įsilaužti, programa. Tik tai galėjo išgelbėti nuo pakartotinų atakų. skaityti »

Bankomatų istorija: vakar, šiandien ir rytoj

Pirmąjį įrenginį, išduodantį grynuosius pinigus, sukūrė armėnų kilmės amerikietis Liuteris Džordžas Simdžianas dar 1939 m. Šią datą galima laikyti bankinės savitarnos gimimo diena, tačiau, ne veltui sakoma – „pirmas blynas visuomet prisvilęs“. Bankomatas buvo pasiūlytas išbandyti bankui „City Bank of New York“, tačiau po pusmečio bankas grąžino jį kūrėjui dėl pernelyg sudėtingo naudojimo. skaityti »

Penki TV: pandemija ir artėjantis ruduo grąžina žiūrovus prie ekranų

Pandemija ir saviizoliacija pakeitė daugumos mūsų įpročius. Staiga prievarta įstrigę namuose, vaikai ir suaugusieji, kaip ir buvo galima nuspėti, pradėjo dažniau žiūrėti televizorių. Šviesolaidinio interneto ir IPTV tinklo „Penki“ duomenimis, laikas, praleidžiamas prie televizoriaus ekranų, nuo 2020 metų pavasario išaugo 30 procentų, palyginti su atitinkamu pernai metų laikotarpiu. skaityti »

Koronaviruso pandemija skatina pasaulį investuoti į bekontaktes technologijas (2)

Visą pasaulį užvaldžiusi „COVID-19“ pandemija padarė didžiulę įtaką visuomenės įpročiams ir bankiniam sektoriui. Siekdami sustabdyti viruso plitimą, pradėjome vengti artimo kontakto ir sąlyčio su viešosiose erdvėse esančiais paviršiais. Dėl šios priežasties daugybės šalių bankai, bendradarbiaudami su mokėjimo sistemomis, padidino bekontakčio atsiskaitymo be būtinybės įvesti PIN kodą limitą. skaityti »

Nauja „ATMeye.iQ“ paskirtis: paštomatų stebėsena (1)

Prekių pristatymas iš elektroninių parduotuvių į paštomatus kasmet vis labiau populiarėja. Vienos stambiausių Amerikos siuntų pristatymo tarnybų „Pitney Bowes“ duomenimis, nuo 2014 iki 2018 metų prekių siuntų visame pasaulyje išaugo net 104 proc. – nuo 43 mlrd. iki 87 mlrd. per metus. Skaičiuojama, kad siuntinių skaičius 2025 metais viršys 200 mlrd. skaityti »

3 naujos „Cash Management.iQ֧“ sistemos apsaugą stiprinančios funkcijos

Atnaujinant BS/2 sistemą „Cash Management.iQ“, buvo siekiama dar labiau padidinti informacijos saugumo lygį, taip pat atitikti augančius tarptautinius saugumo standartų reikalavimus, kurių laikosi šiuolaikiniai bankai, inkasavimo tarnybos ir mažmeninės prekybos įmonės. skaityti »