Lapkričio 25 d. Klaipėdos gyventojai ir iš kitų miestų atvykę svečiai rinkosi į pirmąją Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) teminę konferenciją „LiMA Internet Day“, skirtą interneto panaudojimui marketingo tikslais.
Lapkričio 25 d. Klaipėdos gyventojai ir iš kitų miestų atvykę svečiai rinkosi į pirmąją Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) teminę konferenciją „LiMA Internet Day“, skirtą interneto panaudojimui marketingo tikslais. „Marketingas keliasi į internetą“ konferencijos dalyviai pirmieji išgirdo pranešimų apie naujausias marketingo internete tendencijas bei galėjo diskutuoti su interneto reklamos specialistais ir interneto verslo atstovais.
„Internetas užima vis svarbesnę vietą planuojant marketingo veiksmus, – sako LiMA Klaipėdos skyriaus valdybos pirmininkė Daiva Dieninė. – Ką ir kaip pateikti internete šiandien, kokie bus veiksmingi marketingo sprendimai rytoj, kokias priemones naudoti efektyvu, ar verta komunikacijai panaudoti socialinius tinklus – tai klausimai, į kuriuos kasdien tenka atsakyti tiek marketingo specialistui, tiek įmonės vadovui, tiek verslininkui.“
Jos teigimu, konferencija yra puiki galimybė išgirsti, ką šiais klausimais mano interneto reklamos specialistai.
2004 m. įsikūrusi Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) šiuo metu vienija 350 marketingo srities specialistų iš visos Lietuvos. „LiMA Day“ – tradicinė asociacijos konferencija, pradėta organizuoti miestuose, kuriuose veikia LiMA skyriai – Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Vilniuje. Per penkerius veiklos metus LiMA suorganizavo daugiau nei 100-ą seminarų.