Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus.
Visas straipsnis
Koronavirusas, dar pavasarį uždaręs namuose daugybę žmonių, vėl negailestingai siautėja. Įvedus karantino sąlygas, interneto srauto apkrova muša naujus rekordus.
Dėl nuotolinio darbo ir mokymosi interneto srautas išaugo trečdaliu. Tai pastebi šviesolaidinio interneto tinklo „Penki“ tiekėja UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“.
„Interneto prieiga pandemijos metu tapo tokia pat būtina kaip maisto produktai. Izoliacijoje viskas vyksta per internetą: darbas, mokymasis ir tiesiog bendravimas. Žmonėms svarbu sekti naujienas ir įvykius. Šiandien interneto apkrova jau atitinka kovo mėnesio rodiklius. Tokioms sąlygoms ruošėmės iš anksto ir atsižvelgdami į jas, didinome turimus tarptautinio ryšio srautus. Esame pasiruošę patenkinti kiekvieno savo kliento poreikius ir siūlome iki 1 Gb/s spartos interneto planus“, – sako „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ Techninės priežiūros departamento vadovas Andrius Rakauskas.
Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, interneto srauto vartojimą daugiausiai augino failų mainai per internetą, nuotolinės vaizdo konferencijos ir socialinių tinklų naršymas. Pastebima, kad aktyviausiai internetu naudojamasi darbo metu nuo 12 iki 16 val. ir vakare nuo 19 val.
Visame pasaulyje interneto srautas vidutiniškai išaugo 40–60 proc. Galime pasidžiaugti, kad Lietuva tebėra viena iš lyderiaujančių šalių pagal interneto spartą – užima 27 vietą iš 175.
„Speedtest“ tarnybos analitikai, ištyrę interneto spartos testų duomenis, sudarė šalių, kuriose interneto sparta didžiausia, sąrašą. Pirmąją vietą užima Singapūras, kur vidutinė interneto sparta siekia 226,60 Мb/s, o paskutiniąją – Turkmėnija, kur vidutinė sparta siekia vos 3,40 Мb/s. Lietuvos vidurkis – 122,04 Мb/s.
„Penki“ tinklo atstovas, kalbėdamas apie pandemijos įtaką verslui, atkreipia dėmesį ir į tai, kad pakito bendravimo su klientais formatas. Jie vis dažniau renkasi netiesioginius, nuotolinius būdus. Pastebėta, kad klientai dvigubai dažniau pradėjo kreiptis telefonu dėl konsultacijų ar pačių paslaugų užsakymo.
Suskleisti straipsnį