Europiečių pomėgiai

Kredito kortelių simbolika
Po MasterCard Worldwide atlikto tyrimo paaiškėjo, jog trys ketvirtadaliai (73 proc.) Europos vartotojų mieliau renkasi tas mokėjimo korteles, kuriomis naudojantis kaupiama taškų. 

Beveik pusė (48 proc.) apklaustųjų prisipažino, jog sukauptus taškus išleidžia sau. Dvigubai mažiau (25 proc.) pasirengusių „pelną“ paaukoti labdarai ar gamtos apsaugai ir tik 20 proc. papildomais taškais pasidalins su šeima ir draugais.


Tyrimo metu buvo apklausti 1400-ių kortelių šeimininkai Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje, Rusijoje ir Lenkijoje. Tyrimo tikslas – ruošiantis 7-ajai MasterCard konferencijai, nustatyti vartotojų požiūrį į lojalumo-mokėjimo korteles.

 
Nustatyta, jog dauguma vartotojų iš surinktų taškų norėtų gauti materialios naudos. Net 33-iems proc. tai būtų kelionių nuolaida, 26 proc. nemokami bilietai į kiną, teatrą ir koncertus. Labai vertinamos nuolaidos, kurias parduotuvėje pirkėjas gauna už tai, kad atsiskaito kortele. Net 65 proc. apklaustųjų yra tokių kortelių šalininkai, o 57-iems proc. patinka programos, numatančios kasmetinę išmoką priklausomai nuo pirkinių.

 
Net šeši iš dešimties respondentų pranešė, jog juos domina tokia mokėjimo kortelė, kuri pateikia lanksčia nuolaidų sistemą bei leidžia savo nuožiūra panaudoti sukauptus taškus.

 
Trečdalis visų Europos vartotojų mieliau naudojasi kortele, kuri atspindi jų padėtį visuomenėje ir aukštą mokumą. Vartotojai atkreipia dėmesį ir į tokius dalykus kaip kortelės dizainas.