„Disney“ sumokėjo 350 mln. dolerių už virtualius pingvinus
„Walt Disney“ įmonė tapo populiari tarp 10–12 metų vaikų virtualiojo klubo „Club Penguin“, praneša „Associated Press“. Sandorio, kuriuo „Disney“ įsigijo šį tinklalapį, suma viršija 350 mln. dolerių. Be to, šis skaičius dar gali padvigubėti, jei klubo pelnas išaugs.
Klubas nuo 6 iki 14 metų vaikams siūlo įvairių žaidimų bei galimybę bendrauti tarpysavyje. Pagrindinė tinklalapio mintis yra rūpinimasis savuoju pingvinu. Lankytojas, sumokėjęs atitinkamą pinigų sumą, gali pirkti pingvinui drabužius ir netgi baldus.
„Club Penguin“ tinklalapio lankomumas praėjusiais metais išaugo iki 4,7 mln. amerikiečių per mėnesį. Klubas tvirtina, kad jų tinklalapio bazėje yra prisiregistravę net 12 mln.lankytojų, 700 tūkst. mokančiųjų už teikiamas paslaugas. Daugiausia šiame tinklalapyje lankosi JAV ir Kanados piliečiai.
„Disney“ įmonė „Club Penguin“ tinklalapį įkels į savąjį puslapį Disney.com, reklamuos „Disney“ kanale bei pramogų parke.
Ši įmonė jau valdo tokius žinomus žaidimus kaip „Toontown“ ir dirba su virtualiu pasauliu filmo „Karibų joros piratai“ matyvais.